  • Data: 2016-11-16 17:02:16
    Temat: C64 - brak dźwięku
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podłączyłem stare Commodore C64 do telewizora i spróbowałem wczytać
    kilka gier. Sprzęt działa, ale w każdej z gier panuje całkowita cisza.
    Nie ma znaczenia czy korzystam z modulatora i kabla antenowego, czy
    kabla AV.

    Była jakaś częsta awaria, objawiająca się brakiem audio? Od czego
    powinienem rozpocząć diagnozowanie tego leciwego sprzętu?