  • 31. Data: 2011-12-13 17:16:42
    Temat: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-12-13 15:23:11 niejaki BrunoJ napisał:

    > Prawda jest taka ze... auto jest ok, po prostu pakujesz za duzo rzeczy.
    > Kupisz wieksze auto i szybko sie okaze ze tez umiesz je zapakowac po sufit ;-)
    > Ja tak mialem jak sie przesiadlem ze zwyklego ZXa w kombi, wlasnie z okazji
    > drugiego dziecka. Przy piewszym wyjezdze wakacyjnym okazalo sie ze kombi tez
    > za male jest na wszystkie klamoty ;-)

    dokładnie :)
    ja się śmieje, że moja żona skanię z naczepą potrafiłaby zapełnić na wyjazd
    wakacyjny
    miałem heczbeka urodziło sie pierwsze dziecko - kupiłem kombi:
    http://www.oto.to/gallery/budyn/aak
    na wakacje - bagażnik po dach + rowerek na dachu (bo do środka już nie
    wszedł
    urodziło się drugie dziecko - kupiłem większe kombi:
    http://www.oto.to/gallery/cx/PICT0001
    na wakacje - bagażnik po dach
    urodziło się trzecie dziecko - nie znalazłem odpowiedniego kombi - kupiłem
    to: http://www.oto.to/gallery/NV_p0li/02_G

    moja żona poradziła sobie i z tym autem:
    http://www.oto.to/gallery/NV_p0li/21_G
    http://www.oto.to/gallery/NV_p0li/22_G

    jakby (tfu tfu) trafiło się czwarte - kupuję scanię -)

    > W moim konkretnym przypadku nie ma dylematu, mam 2+3. czyli maly van na miasto
    > i docelowo duzy w trasy. Limuzyne sobie kupie na starosc ;-)

    jacek - polecam ci moje rozwiązanie - tu naprawdę słowo komfort zuskuje
    nowe znaczenie - zwłaszcza że z tyłu mam pneumatyke :)
    aczkolwiek nie jest to dizelek który wypije 2 kropelki na setke :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 32. Data: 2011-12-13 18:56:12
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Kupil roczne i nie mial gwarancji?

    roczne w salonie w niemczech(import prywantny, bez posredników) a w polsce
    sie na niego wypieli

    tak firma dba o wizerunek...

    uciu

  • 33. Data: 2011-12-13 19:07:06
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Ciekawe, kupił roczne posalonowe, pojeździł 6 miesięcy i skończyła mu
    > się cudem jakimś gwarancja?

    pisalem wyżej - kupione w niemczech bez posrednikow, w polsce salony na g.
    sląski sie na niego wypięły - tzn wzieli na diagnostyke, powiedzieli, że to
    coś grubszego i trzeba kompa wymienić - podali przy tym jakies chore
    pieniądze. W innym salonie powiedzieli delikatnie by jechać gdzie indziej,
    kolejny mówił, że "coś z elektroniką" ale nie wiedzą dokładnie gdzie tkwi
    problem - auto sprawdzali tydzień i zadzwonili ze nie są w stanie
    zidentyfikować usterki.. Pojezdzilismy troche tym autem po serwisach na
    kasowanie roznych bledow, ktre sie pojawiały. Porażka

    > To taka specjalna promocja bez gwarancji była?

    jakby polska była cywilozowanym krajem to pewno by była bo przez 3 pierwsze
    meisiace praktycznie nic tylko sie lalo paliwo. Zaczelo sie od tego jak padł
    nagle aku tak gdzies w 3 miesiącu.
    Auto woleli sprzedac niż jezdzić z tym do niemiec tym bardziej ze raz auto
    stanelo na drodze - pomogl reset kompa przez serwis. Dostali praktycznie to
    samo co zapłacili - stracili tylko to co serwisy kasowały

    uciu

  • 34. Data: 2011-12-13 20:52:00
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Agent wrote:
    > Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co nie zmienia faktu że miały tą samą płytę podłogową. Natomiast sam
    > pewności nie mam bo nie siedziałem w żadnym aucie poza Cordobą i nie
    > mam porównania.

    Ja miałem obydwa i różnica jest wg mnie duża na plus Polo Classic.

  • 35. Data: 2011-12-14 02:53:59
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Tue, 13 Dec 2011 18:56:12 +0100, "uciu"
    <guseva(sssss)@interia.pl> naskrobał przy słoiku:

    > roczne w salonie w niemczech(import prywantny, bez posredników) a w
    polsce
    > sie na niego wypieli

    > tak firma dba o wizerunek...

    Cos krecisz, albo Twoj znajomy kreci.
    Auto kupione we Francji - sprowadzone po roku i bez problemu w
    polskim ASO jest obslugiwane tak jakby kupiono je w PL.

    Nie widze podstaw, by jesli auto nie bylo wyzlomowane w Niemczech, w
    Polsce nie chciano uwzglednic reklamacji dla auta, ktore winno miec
    na terenie EU min. 2 lata gwarancji.

    --
    AL

  • 36. Data: 2011-12-14 22:44:38
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Cos krecisz, albo Twoj znajomy kreci.
    > Auto kupione we Francji - sprowadzone po roku i bez problemu w polskim ASO
    > jest obslugiwane tak jakby kupiono je w PL.

    a jaki miałbym w tym cel? chcęc zabłyśnięcia? - nie te lata:-)

    Pisze jak było i jaka była postawa 4 śląskich salonów (w ktorych byłem razem
    z kumplet bo go odwoziłem/przywoziłem) gdzie żaden do konca nie wiadzał co
    jest przyczyną i stawiali diagnozy za kilka tyś plnów nie mając pewności czy
    to pomoże...

    Auto nie było wyzłomowane - było kupione w koło Nurnberg przez "przypadek"
    podczas szukania innego.

    uciu

  • 37. Data: 2011-12-15 00:03:54
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-13 11:25, BrunoJ pisze:

    > Tylko sie gorzej jezdzi, bardziej sie przechyla i slabo sobie radzi z bocznym
    > wiatrem. Kombi zazwyczaj po prostu prowadzi sie lepiej. A i najczesciej jest
    > cichsze, vany czesto sa jednobrylowe, wiec silnik jest slabiej wygluszony
    > (tutaj kwestia modelu).

    "zazwyczaj" to słowo-klucz tutaj. Mam słabe porównanie dizel-dizel
    tutaj, ale dCi w reni jest bez porównania kulturalniejsze, niż np. 2,5V6
    TDi w audikach (kombi:P), HDi w osobowym pugu, tdci w focusie, tdi w
    golfie IV.. Baba miała przedtem 2,8-30V ACK benzynowego - i z tym siłą
    rzeczy nie ma jak konkurować :P ale..
    zawieszenie - też rzecz względna, być może z uwagi na wiek "technologii"
    - A4-ka miała wielowahacz; utrzymywany wraz z amorkami w "fabrycznym"
    stanie na jakichś febi-kach albo innych miele- IMO bardzo dobre i
    neutralne zawieszenie; a z wiaduktu górczyńskiego da się bez
    podsterowności i obawy o wywrotkę zjechać scenikiem 10-15 km/h szybciej,
    niż a4-ką... Taki postęp i różnica w projektowaniu amortyzatorów?
    sztywności nadwozia? między 1997 a 2006 rokiem..?
    A boczne podmuchy: jest CIUT gorzej niż w kombiaku audi. Ale gdzieś
    wcześiej pisałem: jeździłem kombi megane II: róznica jest na korzyść
    kombiaka megane w porównaniu ze scenikiem, ale mikra, imo - pomijalna.
    Poza tym: Audi 2,8q (choćby i kombiaka) kupujesz, bo lubisz od czasu do
    czasu zapierdalać ;) - a vanika dCi - żeby zmieścić dzieciarnię, wózek,
    gondolę, foteliki, zakupy, teściową (w bagażniku), torby(w bagażniku),
    narty, quada, psa i BUDĘ (w bagażniku) - i spokojnie i kulturalnie się
    przemieścić. To zadanie Vaniki (choćby na podłodze kompaktów) spełaniają
    wysmienicie.
    A jak szukasz jakiegoś auta, które spełni choćby minimalne wymagania w
    kategorii "Fajności dla faceta" - omijaj vany ;)

  • 38. Data: 2011-12-15 10:51:08
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > A jak szukasz jakiegoś auta, które spełni choćby minimalne wymagania w
    > kategorii "Fajności dla faceta" - omijaj vany ;)
    Zostawilem cale specjalnie. Zwroc uwage ze pytajacy rozwazal C4 picasso i C5
    kombi. To tak jakbys porownywal scenika i lagune kombi. A nie scenika i
    megange (czy A4). Smiem twierdzic ze jednak jest zauwazalna roznica. IMO
    rowniez w wielkosci bagaznika (na dlugosc i szerokosc). Ja w vanie przez
    cofniete tylne kolo mam plaskie boki, w kombi tyl wystaje, wiec za nadkolem
    mam kilka cm z kazdej strony. I tak sie sklada ze pare rzeczy ktore wchodzi mi
    do kombika nie wchodzi mi do vana (np 7 oktawowe klawisze). Wozek ktory bez
    problemu miescil sie wzdluz auta w kombi, musze teraz wkladac w poprzek w
    wanie, bo bagaznik jest wyzszy ale krotszy. Wielkie walizki w vanie zmieszcze
    dwie (bo znowu tylko w poprzek) w kombi 3 bo wzdluz. Litry i numerki to nie
    wszystko.
    To nie jest tylko fajnosc dla faceta. To jest wiele innych praktycznych
    problemow. ktore znikaja przy odpowiednio duzym vanie oczywiscie. Ale na tej
    zasadzie to do S80 (sedan) rowniez bez problemu zapakowalem pare walizek i
    wozek, smiem twierdzic ze wiecej towaru niz obecnie mieszcze do kompaktowego
    vana. I na pewno jechalo sie fajniej ;-)

    Na temat porownania aut rozniacych sie 10 lat wiekiem ciezko sie wypowiadac,
    ale moze wlasnie tak byc ze nadwozie jest sztywniejsze, a zawieszenie bardziej
    dorobione. A moze po prostu to jest tylko wrazenie, sporo osob zdejmie noge z
    gazu w cytrynie bo sie przechyla, mimo ze mozna zapodac znacznie wiecej bez
    problemow.