-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: scobowski <s...@a...tlen.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
Date: Thu, 15 Dec 2011 00:03:54 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 34
Message-ID: <jcba16$33q$1@mx1.internetia.pl>
References: <1aj6gw7ng6rg2$.1ol4hbwg2hsdl$.dlg@40tude.net>
<jc5nlv$4is$1@mx1.internetia.pl> <jc5sil$rls$1@inews.gazeta.pl>
<jc60bi$g83$1@mx1.internetia.pl> <jc797h$gnn$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-255-1-69.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1323903846 3194 77.255.1.69 (14 Dec 2011 23:04:06 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Dec 2011 23:04:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jc797h$gnn$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420541
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-12-13 11:25, BrunoJ pisze:
> scobowski<s...@a...tlen.pl> napisał(a):
>> true! nie schylasz sie i nie nurkujesz (już zapomnialem ;) )
>> I do tego fajniej sie siedzi, wiecej sie widzi, lepiej sie czuje -
>> patrząc na świat ponad dachami osobówek.
> Tylko sie gorzej jezdzi, bardziej sie przechyla i slabo sobie radzi z bocznym
> wiatrem. Kombi zazwyczaj po prostu prowadzi sie lepiej. A i najczesciej jest
> cichsze, vany czesto sa jednobrylowe, wiec silnik jest slabiej wygluszony
> (tutaj kwestia modelu).
"zazwyczaj" to słowo-klucz tutaj. Mam słabe porównanie dizel-dizel
tutaj, ale dCi w reni jest bez porównania kulturalniejsze, niż np. 2,5V6
TDi w audikach (kombi:P), HDi w osobowym pugu, tdci w focusie, tdi w
golfie IV.. Baba miała przedtem 2,8-30V ACK benzynowego - i z tym siłą
rzeczy nie ma jak konkurować :P ale..
zawieszenie - też rzecz względna, być może z uwagi na wiek "technologii"
- A4-ka miała wielowahacz; utrzymywany wraz z amorkami w "fabrycznym"
stanie na jakichś febi-kach albo innych miele- IMO bardzo dobre i
neutralne zawieszenie; a z wiaduktu górczyńskiego da się bez
podsterowności i obawy o wywrotkę zjechać scenikiem 10-15 km/h szybciej,
niż a4-ką... Taki postęp i różnica w projektowaniu amortyzatorów?
sztywności nadwozia? między 1997 a 2006 rokiem..?
A boczne podmuchy: jest CIUT gorzej niż w kombiaku audi. Ale gdzieś
wcześiej pisałem: jeździłem kombi megane II: róznica jest na korzyść
kombiaka megane w porównaniu ze scenikiem, ale mikra, imo - pomijalna.
Poza tym: Audi 2,8q (choćby i kombiaka) kupujesz, bo lubisz od czasu do
czasu zapierdalać ;) - a vanika dCi - żeby zmieścić dzieciarnię, wózek,
gondolę, foteliki, zakupy, teściową (w bagażniku), torby(w bagażniku),
narty, quada, psa i BUDĘ (w bagażniku) - i spokojnie i kulturalnie się
przemieścić. To zadanie Vaniki (choćby na podłodze kompaktów) spełaniają
wysmienicie.
A jak szukasz jakiegoś auta, które spełni choćby minimalne wymagania w
kategorii "Fajności dla faceta" - omijaj vany ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.11 10:51 BrunoJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
Najnowsze wątki
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-07 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-07 Piaseczno => Developer .NET <=
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-07 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=