  • 11. Data: 2011-12-12 16:45:58
    Temat: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 16:35:32 +0100, AL napisał(a):

    > niz C5 Tourer (brrr - co za nazwa - mogli zostac przy poprzedniej 'Break')

    NEINNNNNN!!!! Scheisse....

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 12. Data: 2011-12-12 16:49:12
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Agent wrote:

    > Cordoba i Polo też były kiedyś na wspólnej płycie podłogowej a
    > miejsca chyba raczej było więcej w cordobie

    Polo i polo Classic to dwie różne bajki pod względem miejsca a Classic
    raczej już był podobny do Cordoby.

  • 13. Data: 2011-12-12 17:33:28
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-12-12 14:10, Franc pisze:
    > Bardzo chciałbym dokonać porównania wymiarów pomiędzy C4, C4 GP a C5
    > tourer. Wymiary zewnętrzne mogę porównać bez większych problemów. Ale mnie
    > interesują wymiary wnętrza - i tutaj mam problem.

    Chyba najprościej będzie się udać do dealera i porównać na żywo w którym
    z w/w aut będzie wam lepiej/wygodniej, zwłaszcza że w Twoim przypadku
    wszystkie modele znajdziesz w tym samym salonie.

    Brandzlowanie powietrza liczbami [tzw. luftbrandzlung - to dla młodszych
    stażem ;)] nie pomoże Ci IMHO w tym przypadku.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 14. Data: 2011-12-12 20:43:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 12-12-2011 o 16:35:32 AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > S-max jest fajny (nawet bardzo) - ale IMHO laqdniejszy i wygodniejszy
    > jest akurat C4GP -

    Jeździłeś nimi? - mam od roku C4GP i IMHO ładniejszy a już szczególnie
    wygodniejszy jest S-max....

    > choc optycznie bardziej podoba mi sie ciut mniejszy C4P.

    A tego to już zupełnie nie rozumiem ... wg. mnie to totalna kicha, jak
    C4GP jeszcze jako tako wygląda - C4P (zwłasza na kołach 15") nie wygląda
    wcale.

    > Ale wszystko kwestia gustu.

    Pewnie dla tego.

    Pzdr
    TG

  • 15. Data: 2011-12-12 20:48:52
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Strona www.citroen.pl jest tragiczna i oprócz katalogów nic o konkretach
    > nie ma.

    skoro nawet strony nie umieją zrobić to pomysl jakie sa auta...

    a tak przy okazji - kumpel w pracy miał c4P przez 6 miesięcy - sprzedałby
    szybciej ale musiałby podatek zapłacić.
    W aucie posypała się elektronika (zaczeło się się od tego że padł aku) i
    zaden serwis po normalnych kosztach nie chciał tego ruszać. Auto było
    kupione roczne z salonu z przebiegiem cos koło 30kkm - sprzedał jak miała
    34kkm wiecej nie dał rady zrobić:-)

    -> tak jak szybko wpadł na pomysł by kupić cytryne (bo znalazł ją przez
    przypadek) tak szybko tego żałował;-)

    Ogolnie francyzy mi się podobają mają fajna stylistyką ale z
    jakością/trwałością jest różnie, wiec wole nudniejsze auta:-)

    uciu

  • 16. Data: 2011-12-12 21:20:06
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

> [...]
    > środku nie będzie.
    >
    > Ma ktoś może takie dane i poratuje spragnionego?

    Megane i Scenic - (no nie Citroen, ale też na F) - też są na tej samej
    podłodze. Żona jeździ scenickiem II, a sam gotowałem się do przesiadki
    na MeganeII; pojeździłem pożyczonym megi II kombi, i po kilku dniach
    stwierdziłem, że się w nim nie mieszczę ;)
    W Vaniku siedzisz zupełnie inaczej - fotele są wyższe, mniej "leżysz" -
    dodatkowe centymetry w pionie oszczędzają centymetry w poziomie.
    Do tego dochodzi ci większa swoboda kształtowania wnętrza - poza
    niezależnymi fotelami (a choćby wywal sobie środkowy, żeby między
    fotelikami zmieścić nosidełko i gondolę) po schowki, półeczki i
    szufladki - które w kombiaku się po prostu nie zmieszczą.
    Przejedź się, obejrzyj, posiedź w każdym fotelu - sam oceń.

  • 17. Data: 2011-12-12 21:58:21
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > zaden serwis po normalnych kosztach nie chciał tego ruszać. Auto było
    > kupione roczne z salonu z przebiegiem cos koło 30kkm - sprzedał jak miała

    Kupil roczne i nie mial gwarancji?
    Pzdr
    Adam

  • 18. Data: 2011-12-12 22:02:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-12 20:48, uciu pisze:

> [...]
    > kupione roczne z salonu z przebiegiem cos koło 30kkm - sprzedał jak
    > miała 34kkm wiecej nie dał rady zrobić:-)

    Ciekawe, kupił roczne posalonowe, pojeździł 6 miesięcy i skończyła mu
    się cudem jakimś gwarancja?

    > -> tak jak szybko wpadł na pomysł by kupić cytryne (bo znalazł ją przez
    > przypadek) tak szybko tego żałował;-)

    To taka specjalna promocja bez gwarancji była?

  • 19. Data: 2011-12-12 22:21:52
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > kupione roczne z salonu z przebiegiem cos koło 30kkm - sprzedał jak
    > miała 34kkm wiecej nie dał rady zrobić:-)

    chcial byc sprytniejszy od 'cwaniakow' od ktorych kupil to auto - to sie
    tak niestety najczesciej konczy.

    > -> tak jak szybko wpadł na pomysł by kupić cytryne (bo znalazł ją przez
    > przypadek) tak szybko tego żałował;-)

    Kupil roczne auto i nie mial gwarancji?

    Jak z cztery lata wstecz chcielismy kupic roczne auto - to dwa miesiace
    stracilem by cos znalezc - wszystko co bylo, to sprowadzone i na pytanie
    o gwarancje wciskano mi jakies kity (czytaj: auto po przejsciach i
    naprawiane u pana Kazia w stodole).
    Skonczylo sie w koncu na zakupie nowego 'salonowca'.
    Byc moze wiekszy koszt ale spokoj juz czwarty rok.

    Wiec podejrzewam, ze auto Twojego znajomego bylo wlasnie takie po
    przejsciach. Chcial przyoszczedzic i kupil tzw 'okazje' - to co sie
    dziwic (w tym przyoadku nie ma znaczenia jaki znaczek ma na masce).

    > Ogolnie francyzy mi się podobają mają fajna stylistyką ale z
    > jakością/trwałością jest różnie, wiec wole nudniejsze auta:-)

    mam 4ta 'france' z kolei - i zadnych problemow
    zastanawiam sie wlasnie nad kolejna 'franca' (z szefronami)

    W rodzinie tez jest pare aut z szewronami na masce i nikt sie nie skarzy
    (i kupuja kolejne rowniez 'france')

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 20. Data: 2011-12-12 22:33:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-12-12 20:43, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Jeździłeś nimi? - mam od roku C4GP i IMHO ładniejszy a już szczególnie
    > wygodniejszy jest S-max....

    tak - nie zbyt duzo i nie po tych samych trasach.
    S-max - jak pamietam, wydawal sie bardziej dynamiczny, ale wnetrze
    bardziej podobalo mi sie w C4GP - zwlaszcza te dwukolorowe.
    Ogolnie lubie jasne wnetrze i jasna tapicerke. Ciemna/czarna tapicerka
    sprawia bardzo przygnebia, a jak widze czarna tapicerke z
    elementami/wstawkami srebrnymi imitujacymi aluminium - to chce mi sie
    rzygac na sam widok.
    Fotele podobne pod wzgl. wygody.

    > A tego to już zupełnie nie rozumiem ... wg. mnie to totalna kicha, jak
    > C4GP jeszcze jako tako wygląda - C4P (zwłasza na kołach 15") nie wygląda
    > wcale.

    o ile wiem (jak sie interesowalem zakupem) - to C4P i C4GP bylo
    oferowane na min. 16" kolach (w wersjach bogatszych: 17").
    W zwyklej C4 sa standardowo 16" kolka.

    A C4P jak ladnie wykonczone (pakiet stylistyczny + lakierowanie
    dwukolorowe) naprawde IMHO ladnie sie prezentuje.
    Niestety w PL najczesciej wersje najubozsze sie spotyka.

    > Pewnie dla tego.

    de gustimus non disputanta :)

    --
    pozdr