    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Date: Mon, 12 Dec 2011 22:21:52 +0100

    W dniu 2011-12-12 20:48, uciu pisze:

    > skoro nawet strony nie umieją zrobić to pomysl jakie sa auta...
    >
    > a tak przy okazji - kumpel w pracy miał c4P przez 6 miesięcy -
    > sprzedałby szybciej ale musiałby podatek zapłacić.
    > W aucie posypała się elektronika (zaczeło się się od tego że padł aku) i
    > zaden serwis po normalnych kosztach nie chciał tego ruszać. Auto było
    > kupione roczne z salonu z przebiegiem cos koło 30kkm - sprzedał jak
    > miała 34kkm wiecej nie dał rady zrobić:-)

    chcial byc sprytniejszy od 'cwaniakow' od ktorych kupil to auto - to sie
    tak niestety najczesciej konczy.

    > -> tak jak szybko wpadł na pomysł by kupić cytryne (bo znalazł ją przez
    > przypadek) tak szybko tego żałował;-)

    Kupil roczne auto i nie mial gwarancji?

    Jak z cztery lata wstecz chcielismy kupic roczne auto - to dwa miesiace
    stracilem by cos znalezc - wszystko co bylo, to sprowadzone i na pytanie
    o gwarancje wciskano mi jakies kity (czytaj: auto po przejsciach i
    naprawiane u pana Kazia w stodole).
    Skonczylo sie w koncu na zakupie nowego 'salonowca'.
    Byc moze wiekszy koszt ale spokoj juz czwarty rok.

    Wiec podejrzewam, ze auto Twojego znajomego bylo wlasnie takie po
    przejsciach. Chcial przyoszczedzic i kupil tzw 'okazje' - to co sie
    dziwic (w tym przyoadku nie ma znaczenia jaki znaczek ma na masce).

    > Ogolnie francyzy mi się podobają mają fajna stylistyką ale z
    > jakością/trwałością jest różnie, wiec wole nudniejsze auta:-)

    mam 4ta 'france' z kolei - i zadnych problemow
    zastanawiam sie wlasnie nad kolejna 'franca' (z szefronami)

    W rodzinie tez jest pare aut z szewronami na masce i nikt sie nie skarzy
    (i kupuja kolejne rowniez 'france')

    --
    pozdr
    Adam (AL)