  • 51. Data: 2011-01-10 12:49:08
    Temat: Re: Było nie raz - ?wiatła na skrzyżowaniu
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Borys Pogoreło wrote:

    > A później ludzie się dziwią dlaczego te Eizo i podobne tyle kosztują,
    > skoro na papierze byle Iiyama lub Benq mają lepsze parametry.

    Eee, ja też na iiyamie - i wszystko widzę...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 52. Data: 2011-01-10 13:09:11
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Uch, ciężko było...
    > 16 punktów mi wyliczył, chyba nie aż tak źle ;-)

    ee latwo bylo :-) u mnie na szybko trojeczka ;-) no ale na pewno to tez
    kwestia monitora ;-)

  • 53. Data: 2011-01-10 13:22:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011 11:41:50 +0000 (UTC), Massai wrote:

    >Uch, ciężko było...
    >16 punktów mi wyliczył, chyba nie aż tak źle ;-)

    U mnie 14 za pierwszym razem, a przy dziennym oswietleniu 8.

    J.

  • 54. Data: 2011-01-10 13:25:09
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Maciek wrote:

    > ee latwo bylo :-) u mnie na szybko trojeczka ;-) no ale na pewno to
    > tez kwestia monitora ;-)

    Wbrew pozorom - niekoniecznie monitora. Przy takich testach ustawienia
    monitorów, ogromne znaczenie ma oświetlenie w pomieszczeniu.

    Co z tego że monitor może być idealnie ustawiony kolorymetrem, jak ktoś
    ma żółte rolety w oknach, i po zasłonięciu - każdy kolor jest de facto
    odcieniem żółci ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 55. Data: 2011-01-10 13:55:05
    Temat: Re: Odp: Było nie raz - ?wiatła na skrzyżowaniu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011 11:42:44 +0000 (UTC), Massai wrote:

    >Trudno powiedzieć, ale ja te wszystkie które podałeś bez najmniejszych
    >wątpliwości czytam ;-)

    Jak pisalem - nie mam problemow z rozpoznawaniem kolorow, mam problem
    z synteza. Ot np plik 32.jpg

    248 162 115 - tlo kropka "czerwona"
    243 219 147 - tlo kropka "zolta"
    193 227 176 - "3" kropka "bladozielona"

    216 198 132 - tlo czy cyfra ?

    przez czerwony filtr widac lepiej :-)

    J.

  • 56. Data: 2011-01-10 14:34:49
    Temat: Re: Odp: Było nie raz - światła na skrzyżowaniu
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/01/2011 10:51, f wrote:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:4d28eda0$0$2498$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Kto nie widzi liczb 83, 37, 56 na tych planszach?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Alepota_barw
    > Ja nie widzę żadnej

    Wszystkie widac, 83 najslabiej

    > tutaj widzę tylko jedną 16
    > http://colorvisiontesting.com/ishihara.htm#demonstra
    tion

    Widac wszystko.

    Kamil

  • 57. Data: 2011-01-10 18:25:05
    Temat: Re: By?o nie raz - ?wiat?a na skrzy?owaniu
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2011-01-10 11:58, masti pisze:

    > od tego jest żółte

    uzgodnij to sam ze sobą

    v.

  • 58. Data: 2011-01-10 18:26:47
    Temat: Re: Było nie raz - światła na skrzyżowaniu
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2011-01-10 11:59, masti pisze:

    > no i? a po co masz w takim razie żółte z czerwonym?

    bo żółte pomaga, za to licznik pomaga _jeszcze_bardziej_

    v.

  • 59. Data: 2011-01-10 22:52:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Jan 2011 18:26:47 +0100 osobnik zwany Vax wystukał:

    > bo żółte pomaga, za to licznik pomaga _jeszcze_bardziej_

    acha, a szofer jeszce bardziej. Szofer dla każdego!

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2011-01-10 22:52:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Jan 2011 18:25:05 +0100 osobnik zwany Vax wystukał:

    ja? nie muszę.