  • 61. Data: 2011-01-11 00:27:06
    Temat: Re: Było nie raz - światła na skrzyżowaniu
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2011-01-10 22:52, masti pisze:

    > acha, a szofer jeszce bardziej. Szofer dla każdego!

    Mam ciekawsze rzeczy do robienia, niż gapienie się bez przerwy
    (czy zerkania co kilka sekund) w sygnalizator wypatrując
    żółtego.
    Mało tego, mam licznik w kuchence mikrofalowej, który (o zgrozo!)
    sam wyłącza kuchenkę. I jeszcze informuje dźwiękiem.
    Normalnie, dupa ze mnie, a nie kucharz.
    A przecież można stać, jak przy tradycyjnej kuchence i samemu
    zadbać o wyłączenie.
    Spoko - da się, można zawsze ustawiać maksymalny czas i samemu
    przerywać. Tylko, kurwa, po co? Żeby być "lepszym" kucharzem?

    Udogodnienia są dla ludzi. Przed wieprze się pereł nie rzuca ;p

    A teraz wyjaśnij, jak moja aprobata dla liczników przy sygnalizatorach
    przekłada się na me umiejętności jako szofera.

    v.

  • 62. Data: 2011-01-11 01:08:03
    Temat: Re: Było nie raz - ?wiatła na skrzyżowaniu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 13:22:56 +0100, J.F. napisał(a):

    > U mnie 14 za pierwszym razem, a przy dziennym oswietleniu 8.

    A ja mam kalibrowany monitor ;)

    --
    ___________ (R)

  • 63. Data: 2011-01-11 08:38:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-10 13:22, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > U mnie 14 za pierwszym razem, a przy dziennym oswietleniu 8.

    4 za pierwszym razem :) na jakimś dellu 17 cali.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 64. Data: 2011-01-11 10:23:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Jan 2011 00:27:06 +0100 osobnik zwany Vax wystukał:

    > Mam ciekawsze rzeczy do robienia, niż gapienie się bez przerwy (czy
    > zerkania co kilka sekund) w sygnalizator wypatrując żółtego.

    to jeździj z szoferem. Jak sam jesteś kierowcą to mas się gapić.
    Czym to się różni od gapienia się na licznik?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2011-01-11 10:26:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011 08:38:39 +0100, Mirek Ptak wrote:

    >4 za pierwszym razem :) na jakimś dellu 17 cali.

    Jestes kobieta :-)

    Ewentualnie - masz prace odpowiednia do predyspozycji :-)

    J.

  • 66. Data: 2011-01-11 10:54:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > to jeździj z szoferem. Jak sam jesteś kierowcą to mas się gapić.
    > Czym to się różni od gapienia się na licznik?

    Z licznikiem można raz spojrzeć i tylko odczekać tyle ile stało

  • 67. Data: 2011-01-11 11:34:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011 01:08:03 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >A ja mam kalibrowany monitor ;)

    No i co - zero bledow ? Tos baba :-)

    Kalibracja monitora chyba zreszta nie ma nic do rzeczy.

    J.

  • 68. Data: 2011-01-11 12:43:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-11 10:26, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Jestes kobieta :-)
    >
    > Ewentualnie - masz prace odpowiednia do predyspozycji :-)

    Zdecydowanie to :)

  • 69. Data: 2011-01-11 14:04:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 11:49:08 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Eee, ja też na iiyamie - i wszystko widzę...

    Pytanie jak dobrze :)

    Właśnie siedzę przy notebooku. 83 kiepsko, 37 ok, 56 ledwo-ledwo.
    Tylko, że on najbardziej zjada odcienie beżowego. Jakaś kiepska TN-ka.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 70. Data: 2011-01-11 16:19:08
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2011-01-11 10:23, masti pisze:

    > to jeździj z szoferem.

    ci dobrzy są za drodzy, a takiej dupy jak ty to bym się bał zatrudnić

    > Jak sam jesteś kierowcą to mas się gapić.

    W imię czego, bo raczej nie bezpieczeństwa?

    > Czym to się różni od gapienia się na licznik?

    Do filmu została godzina, ok, zajmę się czymś.
    Po mniej więcej trzech kwadransach (może być minut 35
    albo 55) zerkam kontrolnie na zegar i zajmuję się inną
    czynnością, o której z doświadczenia wiem, że zajmie więcej
    czasu niż mi pozostało. Pewnie jeszcze sprawdzę raz, czy
    aby zdążę. W ten sposób zyskuję około 55 minut
    _pożyteczniej_ spędzonego czasu, niż jakiś kretyn gapiący się
    bez przerwy w zegar "bo za godzinę jest film i nie mogę przegapić".
    Faktycznie dla kretyna zegar jest zbędny, wystarczy żółta lampka
    tuż przed rozpoczęciem seansu, bez podania dokładniej godziny.
    Będzie się gapił w lampkę i czekał na jej zapalenie.

    Ty jesteś jakiś ograniczony? Czy może masz jakieś schorzenie
    i kompletnie nie czujesz upływu czasu, tzn. nie wiesz czy
    przestałeś patrzeć na sygnalizator 5-10 czy 50-60 sekund temu?

    v.