  • 1. Data: 2011-01-08 22:40:49
    Temat: Było nie raz - światła na skrzyżowaniu
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Było nie raz, i gdzie nie gdzie są wyświetlacze czasu do... ale to jest
    całkiem sensowne
    http://demotywatory.pl/2528803/Prosta-rzecz

  • 2. Data: 2011-01-08 22:51:11
    Temat: Re: Było nie raz - światła na skrzyżowaniu
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" napisał
    > Było nie raz, i gdzie nie gdzie są wyświetlacze czasu do... ale to jest
    > całkiem sensowne
    > http://demotywatory.pl/2528803/Prosta-rzecz

    dla zwykłego człowieka OK, ale jak daltonista ma rozróżnić które światło
    mamy? jak myślisz, czemu czerwone zawsze jest na górze, zielone na dole i
    inaczej wygląda przejście z czerwonego w zielone a inaczej z zielonego w
    czerwone?

  • 3. Data: 2011-01-08 22:57:24
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Tomek wrote:
    > Użytkownik "Marcin Jan" napisał
    >
    > dla zwykłego człowieka OK, ale jak daltonista ma rozróżnić które światło

    Daltonista za kółkiem? Już nie robią na badaniu medycznym testów Ishihary?

  • 4. Data: 2011-01-08 23:02:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-08 22:40, Marcin Jan pisze:
    > Było nie raz, i gdzie nie gdzie są wyświetlacze czasu do... ale to jest
    > całkiem sensowne
    > http://demotywatory.pl/2528803/Prosta-rzecz
    Był jakiś inny demotywator: co z daltonistami?

  • 5. Data: 2011-01-08 23:08:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 08 Jan 2011 22:40:49 +0100 osobnik zwany Marcin Jan
    wystukał:

    > Było nie raz, i gdzie nie gdzie są wyświetlacze czasu do... ale to jest
    > całkiem sensowne
    > http://demotywatory.pl/2528803/Prosta-rzecz

    jak ktoś nie umie się przygotować do ruszenia to i tak nic mu nie pomoże.
    A może zamiast żółte/czerwone dodamy jeszcze wszystkie kolory tęczy/
    czerwone?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2011-01-08 23:08:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 08 Jan 2011 23:02:30 +0100, megrims napisał(a):

    > Był jakiś inny demotywator: co z daltonistami?

    To samo, wciąż nie będą mieć prawa jazdy.
    Dla pieszych mogą pozostać dotychczasowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2011-01-08 23:25:09
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-08 23:08, Waldek Godel pisze:

    > To samo, wciąż nie będą mieć prawa jazdy.

    Bo? Wszystko zalezy od wyniku testów. Bedac daltonista moze byc
    kierowca, nie moze zas byc kierowca zawodowym.

  • 8. Data: 2011-01-08 23:25:47
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-08 22:57, nalesnik pisze:

    > Daltonista za kółkiem? Już nie robią na badaniu medycznym testów Ishihary?

    Robia, i nadal daltonista moze byc kierowca.

  • 9. Data: 2011-01-08 23:50:54
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nalesnik" napisał
    > Daltonista za kółkiem?
    oczywiście że tak. jeśli dobrze kojarzę to "dalton" nie może mieć chyba PJ
    zawodowego, a amatorskie jak najbardziej

  • 10. Data: 2011-01-09 00:05:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek" <W...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "nalesnik" napisał
    > oczywiście że tak. jeśli dobrze kojarzę to "dalton" nie może mieć chyba PJ
    > zawodowego, a amatorskie jak najbardziej

    Od kiedy?