  • 1. Data: 2011-01-07 12:17:28
    Temat: [DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    Gdzie najchętniej w okolicy Piastowa/Pruszkowa/SW Warszawy sensowniej
    doważą mi koła? Sensowniej w sensie sprawdzą same felgi, potem nałożą
    oponki jak bedzie źle to może względem samej felgi je przemieszczą, a
    potem całość wyważą już po założeniu na samochód? Może przy okazji
    geometrię obejrzą/poprawią? Albo chociaż stwierdzą co krzywe? Są jakieś
    machiny do kompleksowego rozwiązywania tego typu spraw i gdzie się do
    nich dostać?

    Nie jestem usatysfakcjonowany systemem nakładamy opony jak leci, kręcimy
    na kręciołku i nabijamy +/- ciężarki gdzie maszyna pokaże (a w środku ma
    zapisane, że błędów mniejszych niż ileś tam gram w ogóle nie pokazywać).
    Do ~100km/h ten system jest ok, ale powyżej w poprzednim aucie miałem
    dużo lepiej, a teraz mam niby nowe felgi i nowe oponki :/

    S.

  • 2. Data: 2011-01-07 13:08:13
    Temat: Re: [DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół
    Od: "Grabosz" <g...@o...pl>

[...]

    Z własnego kilku letniego doświadczenia mogę polecić poniższy zakład:
    http://www.rogujski.com.pl/

    Grabosz

  • 3. Data: 2011-01-10 10:43:44
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Akurat nie każde koło w nie każdym samochodzie można doważyć już na aucie.
    Generalnie Cię rozumiem, bo miałem cyrki z jednym zestawem kół, w końcu w fafnastym
    warszatcie jakoś poskładali do kupy na tyle, że
    rzadko wibruje, a czy to czysty przypadek czy genialny fachura w dość prostym
    warsztacie (ul. Włościańska) trudno powiedzieć.

    -----

  • 4. Data: 2011-01-11 14:26:36
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Okolice Piaseczna, na stacji bodajze BP jest taka przezroczysta
    konstrukcja i w środku gość doskonale doważa koła na samochodzie.
    Punkt rozpoznawczy - tuż za tą stacją jest salon Skody.

    Ja jestem zadowolony - dowazałem moje kołka po zdjeciu z samochodu i
    jakoś się to nie udawało - teraz jest cacy.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 5. Data: 2011-01-11 19:10:04
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 11.01.2011 14:26, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > Okolice Piaseczna, na stacji bodajze BP jest taka przezroczysta
    > konstrukcja i w środku gość doskonale doważa koła na samochodzie.

    Dzięki za namiar, do Piaseczna to jeszcze bym się poturlał. A drogo taka
    przyjemność?

    S.

  • 6. Data: 2011-01-11 21:37:36
    Temat: Re: Jakieś sensowniejsze doważanie kół
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com>

    On 11 Sty, 19:10, Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
    wrote:

    > Dzi ki za namiar, do Piaseczna to jeszcze bym si poturla . A drogo taka
    > przyjemno ?
    >
    > S.

    Było to na stacji Shella a nie BP, na Ursynowie przy Puławskiej a nie
    w Piasecznie.
    Gość się zwinął :( {http://www.rejestrkrs.pl/autobalans-spolka-z-
    ograniczona-odpowiedzialnoscia-w-likwidacji,00001678
    31,1276729.html}

    Korzystałem kilka razy i nigdy nie żałowałem wydanych 60zł na
    doważanie.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 7. Data: 2011-01-12 12:29:32
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-11 21:37, Mariusz_Maniek pisze:
    > Korzystałem kilka razy i nigdy nie żałowałem wydanych 60zł na
    > doważanie.

    fakt dobra opcja, ale wystarczy jedna dziurka w jezdni i znowu
    prostowanie i 60zł. To jest przykre :(

    --
    krzysiek82