  • 1. Data: 2011-01-08 11:37:45
    Temat: kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,zlamal-porsche-na-pol,
    62316.html?grupa=polska

    niezly ubaw - szkoda ze nie dla kierownika tego czegos - jestem ciekawy ile
    zaplacil za truposzcza...
    polska rzeczywistosc...

  • 2. Data: 2011-01-08 11:52:02
    Temat: Re: kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-08 11:37, zinek pisze:

    > niezly ubaw - szkoda ze nie dla kierownika tego czegos - jestem ciekawy
    > ile zaplacil za truposzcza...
    > polska rzeczywistosc...

    Dlaczego spawany? Przy odpowiedniej prędkości i przeszkodzie można tak
    przeciąć samochód.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2011-01-08 11:59:57
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dlaczego spawany? Przy odpowiedniej prędkości i przeszkodzie można tak
    > przeciąć samochód.

    Zapewne, "pogromcy mitów" potrzebowali "PRZECINAKA" o wadze ~2T rozpędzonego
    do ~800km/h aby przeciąć samochód na pół. Wcześniej wjechali w pług śnieżny
    o takim kształcie /\ i efekt był mizerny.

  • 4. Data: 2011-01-08 12:01:47
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 11-01-08 11:59, BaX pisze:

    > Zapewne, "pogromcy mitów" potrzebowali "PRZECINAKA" o wadze ~2T rozpędzonego
    > do ~800km/h aby przeciąć samochód na pół. Wcześniej wjechali w pług śnieżny
    > o takim kształcie /\ i efekt był mizerny.

    A czy widzisz roznice miedzy tym co robili Pogromcy Mitow a tym co tutaj
    sie stalo?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 5. Data: 2011-01-08 12:01:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,zlamal-porsche-na-pol,
    62316.html?grupa=polska

    > niezly ubaw - szkoda ze nie dla kierownika tego czegos - jestem ciekawy
    > ile zaplacil za truposzcza...

    Rok temu, w salonie, więc pewnie sporo.
    Gratulacje dla fabryki, której auto rozpada się na pół, ale kierowca
    przeżywa.

  • 6. Data: 2011-01-08 12:02:05
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego spawany? Przy odpowiedniej prędkości i przeszkodzie można tak
    > przeciąć samochód.

    rura od znaku drogowego ?
    smiem watpic.

  • 7. Data: 2011-01-08 12:09:49
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-08 11:59, BaX wrote:

    > Zapewne, "pogromcy mitów" potrzebowali "PRZECINAKA" o wadze ~2T rozpedzonego
    > do ~800km/h aby przeci?ae samochód na pó?. Wcze?niej wjechali w p?ug ?nie?ny
    > o takim kszta?cie /\ i efekt by? mizerny.

    A dostrzegasz różnice w przecnianiu/rozrywaniu samochodu wzdłuż a w
    poprzek ?
    Czy ten skromny detal umknął Twojej uwadze... zwłaszcza taki detal jak
    silnik.

    Wystarczy użyc gógli aby zobaczyć, że rozczłonkowany samochód to wcale
    nierzadki widok..

    http://images.google.com/images?hl=pl&biw=1436&bih=6
    67&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=ferrari+crash&aq=f&aqi=
    g1&aql=&oq=&gs_rfai=

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 8. Data: 2011-01-08 12:11:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-08 12:01, Maciej Browarczyk pisze:
    > A czy widzisz roznice miedzy tym co robili Pogromcy Mitow a tym co tutaj
    > sie stalo?

    No właśnie. Tym bardziej, że przód w tym porsche wygląda po prostu na
    "urwany". Jednak bardziej przerażające jest to, jak wielu wierzy w
    niezniszczalność swojej "nigdy nie bitej", metalowej puszki.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 9. Data: 2011-01-08 12:16:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-08 12:02, zinek pisze:

    > rura od znaku drogowego ?
    > smiem watpic.

    Znak znakowi nierówny, podobnie jak i to na czym jest podparty.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 10. Data: 2011-01-08 12:49:02
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-08 12:01, Cavallino pisze:
> [...]
    62316.html?grupa=polska

    > Rok temu, w salonie, więc pewnie sporo.
    > Gratulacje dla fabryki, której auto rozpada się na pół, ale kierowca

    Gratulacje dla fabryki?

    10 cm w jedną albo w drugą i by gościu zginął. Miał szczęście, że nic
    się nie stało. Chociaż jak policja wykaże, że jechał za szybko, to nie
    dostanie pełnego odszkodowania z AC. A jak auto młode i w leasingu było
    brane na 5 lat to będzie musiał dopłacić może i nawet 100.000 :D