  • 1. Data: 2011-10-02 02:46:10
    Temat: Bye bye Kodak
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    http://www.csmonitor.com/Business/Latest-News-Wires/
    2011/1001/Kodak-bankruptcy-Investors-dump-stock

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-10-02 02:56:00
    Temat: Re: Bye bye Kodak
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    http://money.cnn.com/quote/quote.html?symb=EK

  • 3. Data: 2011-10-02 16:06:25
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    a macie w tym jueseju jeszcze jakiś przemysł (po za zbrojeniówką). nie tak
    dawno temu słyszałem, że w porównaniu z latami 80/90 to produkcja
    przemysłowa wynosi mniej niż 25% tamtych wyników. obecne pkb jest pompowane
    przez usługi i to głównie finansowe.

  • 4. Data: 2011-10-02 17:07:08
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 2, 12:06 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > dawno temu słyszałem, że w porównaniu z latami 80/90 to produkcja
    > przemysłowa wynosi mniej niż 25% tamtych wyników. obecne pkb jest pompowane

    Skoro odpowiedziales dokladnie na temat watku, to nie pozostaje nic
    innego jak zadac ci kilka pytan, w ten sam desen jak to ty zrobiles.
    A macie w tym ubekistanie jeszcze jakis przemysl, ktory nie nalezalby
    do kapitalu zagranicznego?
    Nie tak dawno slyszalem, ze w porownaniu z latami 80/90 to produkcja
    przemyslowa waszego przemyslu wynosi mniej niz 25% tamtych wynikow,
    obecne pkb jest pompowane przez uslugi i czesciowo przez firmy
    zagraniczne.
    Pochwal sie jakimis polskimi duzymi polskimi firmami bez kapitalu
    zagranicznego, moga byc nawet za granica.
    Moze sie policytujemy.
    Zapewniam, ze szybko ci rura zmieknie.
    Pochwal sie tez jakimis polskimi patentami w dziedzinie fotografii i
    porownaj tylko z jedna firma tego bankrutujacego kodaka.
    Wyjdzie znow polska bida z nedza.
    Napisz ile mamy zadluzenia u was.
    Napisz tez, czego w razie bankrupcji mozna sie spodziewac w polsce i w
    jueseju.

    Jak nie znajdziesz nic na ten temat. to ci podrzuce pare tematow,
    bedziesz mogl zaprzeczyc i dowodzic jaka to u was dobrotka sie
    zrobila.
    Dzis benzyna u mnie po $3,17 za galon - strasznie nas jebia w dupe w
    porownaniu z wami.
    Wycieczka na karaiby, to koszt mniej niz 100 dolarow dziennie z
    transportem i pobytem w wersji ekonomicznej - napisz ile razy byles.
    Zeby cie nie zagnebic, to na tym zaprzestane i poczekam na odpowiedz,
    bo pewnie masz duzo do napisania w tym temacie.

  • 5. Data: 2011-10-02 17:53:11
    Od: " StaM" <k...@g...pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisaďż˝(a):

> [...]
    > dawno temu słyszałem, że w porównaniu z latami 80/90 to produkcja
    > przemysłowa wynosi mniej niż 25% tamtych wyników. obecne pkb jest pompowane

    USA ma przemysl miesny-swinski w PRLandzie. Ma ten land jakis wlasny sklep
    spozywczy, mysle o takich jak slynna Biedronka. Nawet Legia Warszawa, jest
    niemieckim klubem (telekom.de). Nie sram do wlasnego gniazda, tylko daj
    przyklad firmy ktora zatrudnia tysiace osob w kraju i za granica i za sama nazwe
    "KODAK", czy "McDonald" moze dostac miliardy, po amerykansku biliony.
    Jestses zarozumialy narodowiec.
    Skonczylem StaM

  • 6. Data: 2011-10-02 18:12:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 2, 1:53 pm, " StaM" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > "KODAK", czy "McDonald" moze dostac miliardy, po amerykansku biliony.

    To tylko moze byc tak zwany, tepy, debilny, "wyksztalciuch".
    Tacy jak on, wiedza najlepiej co poza polska sie dzieje, tylko nie
    maja pojecia jak sa rznieci w odbyt we lasnym kraju.
    Kretynow nie sieja, sami sie rodza.

  • 7. Data: 2011-10-02 18:23:42
    Od: " StaM" <k...@g...pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisał(a):

    > a macie w tym jueseju jeszcze jakiĹ&#65533; przemysĹ&#65533; (po za
    zbrojeniĂłwkÄ&#65533;).

    Ogromny przemysl farmaceutyczny, z zakladami stalowymi zajmujacymi sie
    projektowaniem i produkcja maszyn do wyrobu lekarstw. Przemysl spozywczy
    zasilajacy olbrzymie supermarkety. Przemysl lotniczy. Przemysl samochodowy.
    Turystyczny przemysl i rozrywkowy. Ogromna ilosc wyzszach uczelni o dobrej
    renomie. Wiekszosc zdobywcow Nobla w roznych dziedzinach....ech nie chce mi
    sie wyliczac.
    StaM

  • 8. Data: 2011-10-02 18:31:58
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 2, 2:23 pm, " StaM" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > renomie. Wiekszosc zdobywcow Nobla w roznych dziedzinach....ech nie chce mi

    Przeciez on i tak wie lepiej.
    Oslabiasz tez jego szanse w dalszym osmieszaniu sie, przy odpowiedzi
    na moje zadane mu pytania.

  • 9. Data: 2011-10-02 18:44:28
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
    i za sama nazwe
    "KODAK", czy "McDonald" moze dostac miliardy, po amerykansku biliony.
    */

    wiesz jak to jest ze znanymi markami dzisiaj miliardy jutro centy.. np. GM.
    kilka lat temu sama marka była watra miliardy a nie tak dawno temu całe
    podległe fabryki były sprzedawane za nędzne dziesiątki milionów. Citibank
    miał majątek liczony w europejskich bilionach, który błyskawicznie zamienił
    się w miliardy długów i od bankructwa uratowała go tylko pomoc rządu.

    np. kiedyś i dzisiaj Nokia.

    no i kiedy jednak jak te marki zostaną sprzedane (pewnie skośnookim) to też
    będziesz piał jak to Chińczycy rzną cię w odbyt. ile z dzisiejszych firm już
    nie jest amerykańskimi??

    jeśli porównasz młode firmy w Polsce do młodych firm w Europie to już nie
    jest tak źle. no cóż Ameryka to trochę inny rynek chociaż to tam ostatnio
    coraz częściej mówi się, że społeczeństwo biednieje w zastraszającym tempie
    i praca na 2 etaty często nie wystarcza do normalnego życia. u nas jak na
    razie nie ma pochodów głodowych i nie mów że Polacy się boja manifestować.

    a co do ubekistanu ta za tydzień pewnie się to zmieni i wróci polityka
    godnościowa.

  • 10. Data: 2011-10-02 18:51:44
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
> [...]

    renomie. Wiekszosc zdobywcow Nobla w roznych dziedzinach....ech nie chce mi

    nie musisz wyliczać bo dobrze o tym wiem.

    tym nie mniej ogromna większość tych firm ma centrale poza usa w celach
    fiskalnych. i to jest podobne do firm działających w Polsce, które
    wyprowadzają kasę po za Polskę.
    nawiązując do rznięcia w odbyt to amerykanie dają się rznąc na dużo
    większe kwoty przez swoich i nie swoich prezesów.