    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Bye bye Kodak
    Date: Sun, 2 Oct 2011 10:07:08 -0700 (PDT)

    On Oct 2, 12:06 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > a macie w tym jueseju jeszcze jakiś przemysł (po za zbrojeniówką). nie tak
    > dawno temu słyszałem, że w porównaniu z latami 80/90 to produkcja
    > przemysłowa wynosi mniej niż 25% tamtych wyników. obecne pkb jest pompowane
    > przez usługi i to głównie finansowe.

    Skoro odpowiedziales dokladnie na temat watku, to nie pozostaje nic
    innego jak zadac ci kilka pytan, w ten sam desen jak to ty zrobiles.
    A macie w tym ubekistanie jeszcze jakis przemysl, ktory nie nalezalby
    do kapitalu zagranicznego?
    Nie tak dawno slyszalem, ze w porownaniu z latami 80/90 to produkcja
    przemyslowa waszego przemyslu wynosi mniej niz 25% tamtych wynikow,
    obecne pkb jest pompowane przez uslugi i czesciowo przez firmy
    zagraniczne.
    Pochwal sie jakimis polskimi duzymi polskimi firmami bez kapitalu
    zagranicznego, moga byc nawet za granica.
    Moze sie policytujemy.
    Zapewniam, ze szybko ci rura zmieknie.
    Pochwal sie tez jakimis polskimi patentami w dziedzinie fotografii i
    porownaj tylko z jedna firma tego bankrutujacego kodaka.
    Wyjdzie znow polska bida z nedza.
    Napisz ile mamy zadluzenia u was.
    Napisz tez, czego w razie bankrupcji mozna sie spodziewac w polsce i w
    jueseju.

    Jak nie znajdziesz nic na ten temat. to ci podrzuce pare tematow,
    bedziesz mogl zaprzeczyc i dowodzic jaka to u was dobrotka sie
    zrobila.
    Dzis benzyna u mnie po $3,17 za galon - strasznie nas jebia w dupe w
    porownaniu z wami.
    Wycieczka na karaiby, to koszt mniej niz 100 dolarow dziennie z
    transportem i pobytem w wersji ekonomicznej - napisz ile razy byles.
    Zeby cie nie zagnebic, to na tym zaprzestane i poczekam na odpowiedz,
    bo pewnie masz duzo do napisania w tym temacie.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/