  • 41. Data: 2011-10-04 22:10:05
    Temat: Re: Bye bye Kodak
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 3, 6:53 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Tak zawsze odpowiadaj Polacy, eby jako zrekompensowa sobie niskie
    > dochody, wysokie bezrobocie i tysi ce magistr w sprz taj cych hotele w
    > Irlandii.
    >
    > Nie czarujmy si , jakkolwiek le by si nie dzia o w Stanach czy reszcie
    > bogatszych kraj w UE, i tak Kowalski mo e co najwy ej pozazdro ci .

    Narazasz sie pisaniem tutaj prawdy.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 42. Data: 2011-10-04 22:14:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 3, 9:22 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Cały świat mądrością płynie.
    >
    > Od jakiegoś już czasu na wszelkie rozważania, w których pada termin
    > narodowości (nie ważne, jakiej), mam stosowną poniższą myśl.

    Zaczynasz rozumiec to, o czym kilkanascie lat temu pisalem - nawet na
    tej grupie.

  • 43. Data: 2011-10-04 22:31:21
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 2, 2:51 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > renomie. Wiekszosc zdobywcow Nobla w roznych dziedzinach....ech nie chce mi
    > sie wyliczac.
    > StaM
    > */
    >
    > nie musisz wyliczać bo dobrze o tym wiem.
    >
    > tym nie mniej ogromna większość tych firm ma centrale poza usa w celach
    > fiskalnych. i to jest podobne do firm działających w Polsce, które
    > wyprowadzają kasę po za Polskę.
    > nawiązując do  rznięcia w odbyt to amerykanie  dają się rznąc na dużo
    > większe kwoty  przez swoich i nie swoich prezesów.

    Tak bardzo sa rznieci w dupe, ze tylko czekaja na zniesienie wiz do
    bolanddi, ktora kryzys omija.
    Juz nie moga zniesc cen na benzyne po 3.19 dolara za galon, nie moga
    zniesc podatku dochodzacego w niektorych stanach do 8.25% i to przy
    zakupach tylko niektorych towarow, bo spora czesc jest wcale nie
    objeta podatkami.
    Tak sa tez rznieci, ze maja mozliwosc kupowac towary bez podatku w
    innym stanie niz zamieszkiwany.
    No i przecietnie zabierane maja od zarobkow do 30%, a nie tak jak
    bogacze w bolandii szacowane na 70% .
    Musza tam w bolandii dobrze mydlic wam odbyty, ze jestescie tacy
    szczesliwi z tego powodu.

  • 44. Data: 2011-10-04 22:33:49
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 2, 3:43 pm, "StaM" <k...@g...pl> wrote:

    > To prawda, samo utrzymanie tej budy-gmaszyska, pod nazwa ONZ, kosztuje ich
    > majatek. To jest jednak to samo co w Europie z Niemcami, "pomagaja" na lewo i
    > prawo, a podatnik niemiecki az kwiczy z dociskania pasa.
    > Pozdrawiam StaM

    Tak strasznie kwiczy ten niemiecki podatnik, ze marzeniem wielu
    polakow byloby tylko tak kwiczec.

  • 45. Data: 2011-10-04 22:50:59
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 3, 9:06 am, Ghosthunter <p...@n...pl> wrote:

    > Racja. Mają dobre podejście do fotografii. Patrzą z innej strony, jak
    > choćby matryca z filtrem CMY zamiast RGB, która jest znacznie czulsza bo
    > filtr barwny pochłania mniej światła.

    > Na sentymencie klientów można się utrzymać (np. Leica) ale to chyba nie o
    > to chodzi w Kodaku.

    Do aparatow firmy Leica, to w niewielu wypadkach moze byc sentyment.
    To jest zaufanie wyrobione dobra jakoscia.
    Sentyment to mozna miec nawet do pierwszego gowienka wydalonego przez
    "nasza pocieche", do mijsca w ktorycm sie pierwszy raz szturchnelo
    swoja pierwsza dziewczyne itd.
    Co do aparatow, to mimo iz Leke mialem wczesniej niz Konike, to z
    roznych powodow, bardziej czuje sentyment do tej drugiej.
    Wiekszy sentyment czuje tez do firmy Agfa niz do Kodaka.
    W dziedzinie fotografii, sentyment czuje tez, do fotografowania
    aparatami o wielkim formacie 8x10 i wiekszymi.
    Tyle tylko, ze na sentymencie nie da sie wyzyc i trzba robic to, za co
    klient zechce zaplacic.
    Dlatego dawno temu, zanany w srodowisku fotografow jako
    perfekcjonista, obecnie robie to co robie, bo za perfekcje bym nie
    wyzyl i po prostu nie oplaca sie.

  • 46. Data: 2011-10-05 08:50:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/10/2011 20:43, StaM wrote:

    > To prawda, samo utrzymanie tej budy-gmaszyska, pod nazwa ONZ, kosztuje ich
    > majatek. To jest jednak to samo co w Europie z Niemcami, "pomagaja" na lewo i
    > prawo, a podatnik niemiecki az kwiczy z dociskania pasa.

    Najgłośniej z radości kwiczą polscy podatnicy, którzy jeżdżą do tych
    biednych niemców na ogórki co roku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil