    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Burza i indukcja w antenach WiFi
    Date: Sat, 21 May 2011 01:55:57 +0200

    "PioM" 5...@n...onet.pl

    > Dobrze że jest trochę czasu nawet na tak długie e-maile.
    > Można to potraktować jako aktywną umysłowo rozrywkę.

    > Skąd ta nienawiść do księży?

    Nie wiem. Ja nie czuję do nich nienawiści.
    A skąd tyle do nich nienawiści u innych ludzi? -- nie wiem.

    Ale od kiedy odwróciłem się do Benedykta XVI mam łatwiej z masami ludzi.

    > Realizują cele "Idźcie i rozmnażajcie się".

    Idźcie? A kto to zlecał? O ni nie mają nic przeciwko rozmnażaniu się
    ludzi pijących alkohol i palących tytoń -- bo wiedzą, że to przyszłe
    pewnikami wśród owieczek do skubania. Pijaczka i palaczka idzie
    później do kościoła, daje na tacę, na mszę i prosi o zdrowie
    zmarnowanego dziecka.

    A ja po prostu nie piję i ni palę.
    Reakcja księży (Józefa Koszewnika na przykład -- białostockiego
    duszpasterza akademickiego) jest jaka? Opowiadają dziewczynom,
    że jeśli ktoś nie pije wcale, to za jakiś czas będzie chlał na umór.

    > Pisałeś, że próbowali cię swatać.

    Może i pisałem. Różne rzeczy piszę. Swatali mnie z katechetką.
    Nie tyle księża co rodzina katechetki -- rodzina należąca
    do Korterii, jak ja opisuję te kręgi. (ludzi żyjących
    z przysłowiowej tacy)

    > Rozmnażanie w przyszłości może uratować życie.

    A w teraźniejszości?

    > Łamanie przykazania 6 i 7 zwiększa prawdopodobieństwo śmierci.

    Cudzołożenie i zabijanie?

    > W barbarzyństwie przez to była by prawdziwa rzeźnia i nieustający ciąg
    > zemst "oko za oko".

    W rzymskim katolicyzmie jest jeszcze gorzej.

    > Możemy być wdzięczni Bogu za to że jest.

    Za to, że jest Bóg? :) W rzeczy samej -- jak by
    Go nie było, jak moglibyśmy być mu wdzięczni? :)

    > Czasami zamiast mścić się trzeba pomyśleć...

    Ale tylko czasami? Ty źle czujesz się czy jesteś zmęczony? ;)
    (czytać --> pijany)

    > Nie pisz o oszustwach związanych z pieniędźmi.
    > Mogę cię szanować za to, że brzydzisz się kłamstwem.

    No i co tych możliwości? ;)

    > Piszesz, że nie wszyscy płacą podatki Bogu. Bez pieniędzy i pracy będziesz
    > głodny. Może dlatego są te choroby. Oszczędzanie na podatkach możę mścić się.
    > Chory duch to i chore ciało...

    Być może -- Bóg jest chory, bo nie zebra podatków. ;)
    Ale ja nie pojmuje Twoich myśli przekazywanych tutaj.

    > Obwiniasz Boga za swoje choroby z dzieciństwa.

    Diabli wiedzą, komu Ty odpisujesz, ale chyba nie mnie. :)

    > Na świecie mogą dziać się
    > rzeczy, których nawet nie wyobrażasz sobie i nie pomyślałbyś o nich.

    Możliwości rzeczy nie są dla mnie istotne -- jak i Twoje możliwości. :)

    > Może
    > nawet wszystkie wariacje najgorszych pomysłów i koszmarów. Teoretycznie to
    > możesz urodzić się w jakimś miejscu

    Tak, ale musze wierzyć w reinkarnację -- bo już urodziłem się... :)

    > i będą cię mścili na tobie całe życie
    > chorobami i leczeniem, np. za to że nie płaciłeś podatków lub za to że
    > obrażałeś Boga, a nawet możesz przez to umrzeć, wszystwo zależy od litości
    > Boga.

    Jeśli Bóg będzie litościwy -- umrę z powodu płacenia,
    a jeśli nie okaże mi swej litości, umrę z powodu choroby? ;)

    > Możesz nie mieć nawet szans przez wiele lat zmienić stanu rzeczy.

    Stan cywilny? Nie wydam za mąż rzeczy? ;) A t pech!!
    Niemal jak kobiet posażnych, które ni potrafią wyjść za mąż. ;)

    (bo żaden chłop nie chce brać ruchanej na swoja żonę)

    Do tych kobiet i do innych:

    jak facet nie ,,urodzi'' na czas -- niewiele się dzieje złego
    (po prostu ma mniej gęb do wykarmienia)

    ale jak kobieta nie urodzi na czas, to głupieje
    (bo jej organizm domaga się ciążenia i rodzenia)

    > Nie wszystko jest tak optymistyczne jak serial "Po tamtej stronie".

    Nie znam tego serialu. Ale ponoć seriale są bezpieczniejsze niż programy krakujące.
    ;)

    -=-

    Wiesz co? Pierdolisz zupełnie bez sensu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'