  • 71. Data: 2011-07-01 20:06:58
    Temat: Re: Bramki Viatool - nie dla idiotów
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-01 12:42, The_EaGle pisze:
    (...)
    > Po pierwsze kamer nie ma na wszystkich bramownicach. A jeżeli są to
    > tylko jako dodatek. Jest całe mnóstwo bramownic bez kamer.

    Nieprawda. Zdjęcie tablicy rejestracyjnej jest jednym z elementów
    tego systemu.

  • 72. Data: 2011-07-01 21:46:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Jul 2011 20:06:58 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Nieprawda. Zdjęcie tablicy rejestracyjnej jest jednym z elementów
    >tego systemu.

    Co nieprawda? Otóż prawda - na S7/DK7 od Łomianek w stronę Płońska
    tylko jedna bramownica ma kamery.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2011-07-01 22:11:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-01 21:46, jerzu pisze:

    > Co nieprawda?
    <cite>
    A jeżeli są to tylko jako dodatek
    </cite>
    <cite>
    Na bramownicach nie ma kamer albo są kamery do monitoringu samej
    bramownicy a nie pojazdów.

    System może wykryć pojazd z wyłączonym modułem to wszystko...
    </cite>

    Zresztą jakbyś poczytał wcześniejsze wypowiedzi The_Eagle, to byś
    zauważył w czym problem.

  • 74. Data: 2011-07-02 00:41:47
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > Tyle, że o ile wiadukty często da się pokonać górą, to te bramki są
    > stawiane w takich miejscach, żeby nie dało się ich omijać.

    to racje
    w rumi przy h. murat jest 1 bramka ciut dalej
    a blizej fundamenty pod pierowtna ktora nie powstala

    pewnie dlatego ze moznaby objechac wczesniej gruntowa
    ale z ciezkim ladunkiem tam sie nikt nie wcisnie i zmiesci
    dziura na dziurze

  • 75. Data: 2011-07-02 00:45:48
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Chyba nie masz pojecia o czym piszesz.
    >
    > http://www.tvtower.ru/2_Razdel_TotalInfo/eng/
    >
    > Jakie liny ?

    maszty nie przytwierdza sie na stale
    co prawda opieraja sie ale dolna glowica jest ruchoma
    jesli to tak mozna nazwac mniej precyzyjnie

  • 76. Data: 2011-07-02 00:46:39
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "rzymo" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 29 Cze, 06:31, "Kris_Poland" <n...@w...pl> wrote:
    > tylko dlaczego na obwdowej sa umieszczone nad lewym pasem
    > skoro obowiazuje tam zakaz wyprzedzania hmm ?:)

    Dlaczego nie miałoby być kamery nad lewym pasem? Przecież nie tylko
    TIRy czy autokary płacą. Wystarczy że przekraczasz samochodem lub
    zespołem (chociażby przyczepa podpięta do dostawczaka) 3.5t DMC i
    ViaBOX jest dla Ciebie obowiązkowy.

    ups thx za info

  • 77. Data: 2011-07-02 00:49:33
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Ty Helmut mieć dobrze - Netia Ci pociągnąć Druta z Internet i Ty móc

    jak widac nie tylko polacy kombinuja, ale i NIEMCY TO SWINIE :)

  • 78. Data: 2011-07-06 08:54:35
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-07-01 17:34, Marek Dyjor pisze:
    > mówił facet który
    > doradzał jednemu z wybranych do drugiego etapu oferentów.
    [...]
    > Sugerował tez że rozwiązanie proponowane przez
    > Kapsch'a nie jest najsensowniejsze.

    Przecież dla konkurencji pracuje, to co miał mówić?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 79. Data: 2011-07-12 11:13:55
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak sobie patrzę na te bramki zamontowane na krajowej 6
    > i mysle sobie ze tylko idiota mogl to zaprojektowac
    >
    > patrzac na czasze anteny domyslam sie ze sygnal w razie niepogody bedzie
    > wysylany na satelite
    > do skutku pozytywnego, ale jak to jest zasilane??

    Nie wiem jak jest zasilane, ale wczoraj na DK1 widziałem gościa dolewającego
    (zdaje się) płynu do agregatu z napisem DIESEL (nie wiem czy nalewał, ale
    ustrojstwo było na wierzchu i napis zauważyłem).

    Być może to tylko rezerwowe zasilanie, ale jest - w takich
    prostopadłościennych obudowach przy jednej z podstaw bramki.

  • 80. Data: 2011-07-13 22:54:05
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-12 11:13, ..Aldi..Romek.. pisze:

    > Nie wiem jak jest zasilane, ale wczoraj na DK1 widziałem gościa
    > dolewającego (zdaje się) płynu do agregatu z napisem DIESEL (nie wiem
    > czy nalewał, ale ustrojstwo było na wierzchu i napis zauważyłem).

    Tirowcy płacą "oszczędnościami"?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi