  • Data: 2011-02-08 22:46:12
    Temat: Brak obrazu....
    Od: "wieslav" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Jakiś czas temu pisałem i prosiłem o porady:
    " ........Postanowiłem trochę unowocześnić stary komputer. I zamówiłem u
    różnych
    sprzedawców części.
    Płyta: Gigabyte GA-H55M-UD2H oraz procesor Intel Core i3 530 2.93 GHz plus
    inne rzeczy(nagrywarka DVD,HDD,
    mysz itd..).
    Chcę wykorzystać możliwości graficzne procesora więc zestaw nie będzie
    zawierał karty graficznej......"

    No i dziś z pomocą kolegi wreszcie złożylismy ten cały kram. Radości jednak
    nie ma. Rozwiały się już podczas startu komputera.
    Na ekranie - zupełna ciemność! Nie pomaga podłączenie monitora(SyncMaster
    2043BW) ani kablem DVI-D ani D-Sub. Monitor nie odbiera sygnału.
    Co to może być?

    Wieslav