  • 1. Data: 2010-01-29 10:58:59
    Temat: Bracketing punktu ostrzenia
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Czesc moich fotek jest nieostra poniewaz ostrze na czubek nosa a nie na oczy
    modela.

    Po prostu czesto nie ma czasu aby dobrze to ustawic.

    Stad pytanie:

    - czy w jakims aparacie ktos juz wpadl na pomysl aby robic powiedzmy trzy
    fotki:

    1. przed punktem ostrzenia
    2. na punkt ostrzenia
    3. za punktem ostrzenia

    Polon

  • 2. Data: 2010-01-29 11:15:20
    Temat: Re: Bracketing punktu ostrzenia
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-29 11:58:59 +0100, "Polon" <P...@o...pl> said:

> [...]
    >
    > Stad pytanie:
    >
    > - czy w jakims aparacie ktos juz wpadl na pomysl aby robic powiedzmy

    Miał to już Contax N1, jak i N-Digital, się to nazywa Focus Bracketing.
    Coś mi się kołacze, że w którejś topowej puszce N czy C też to jest.

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-01-29 11:51:01
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Stad pytanie:
    >
    > - czy w jakims aparacie ktos juz wpadl na pomysl aby robic powiedzmy trzy

    A nie lepiej zrobić AF, który działa?
    Takie zachowanie się AF-a było powodem, że tęskniłem za D200 bardzo
    krótko... CAM1000 zmarnował mi o wiele więcej zdjęć niż szumiąca matryca.
    Zasadniczo CAM3500 robi to, co powinien.
    Swoją drogą, ciekawe, bo CAM1300 w analogowym F100 umiał to już dawno
    temu...

  • 4. Data: 2010-01-29 12:16:55
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Jan., 11:58, "Polon" <P...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Stad pytanie:
    >
    > - czy w jakims aparacie ktos juz wpadl na pomysl aby robic powiedzmy trzy

    samsung ma cos takiego ale z pamieci nazwy moelu nie podam
    tutaj inne b ciekawe rozwiazenie kliklnij na obrazek z prawej

    http://refocusimaging.com/gallery/soo/