  • 1. Data: 2010-01-28 22:18:28
    Temat: Re: Jakby ktoś urządzał studio...
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-01-28 22:42, Marcin [3M] pisze:
    > ... i szukał inspiracji...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=VYkNKP96b84&feature=c
    hannel

    Przy takim budżecie to się chyba nie szuka inspiracji tylko wie czego
    potrzeba ;). Ja się przyczepię bo to studio jest takie bardzo stockowe
    ;) czyli na 500 okazji. Osobiście wolałbym do 10 sesji wynająć 10
    sypialni, niż trzepać 10 różnych sesji w tej samej sypialni i nadrabiać
    modyfikacją detali, to samo tyczy biura czy spa. Zresztą jak się patrzy
    na porządną fotografię reklamową to plener/wnętrze odgrywa kluczową rolę
    i co widać pochłania to spory kapitał.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 2. Data: 2010-01-29 07:51:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Zresztą jak się patrzy
    > na porządną fotografię reklamową to plener/wnętrze odgrywa kluczową rolę
> [...]

    i nikogo takie zdjecia nie kreca.
    sa to tylko wypelniacze bialych plan , czyli pustych stron w
    czasopismach.
    zadne z takich zdjec nie przeszlo do hiostori , czy tez mialo wplyw na
    cokolwiek interesujacego w fotografii.
    Najlepsze rzeczy powstaly przy uzyciu srodkow najprostszych.

  • 3. Data: 2010-01-29 09:31:55
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

> [...]
    > cokolwiek interesujacego w fotografii.
    > Najlepsze rzeczy powstaly przy uzyciu srodkow najprostszych.

    O czym ty wogóle bełkoczesz? Jakiej qva historii? To jest linia do
    sprawnego, szybkiego i masowego wytwarzania wysokiej jakości produktów
    fotograficznych, a nie atelieh phetensjonalnego ahtysty, sadzącego się
    na nieśmiertelność.

  • 4. Data: 2010-01-29 09:42:58
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Jan., 10:31, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

> [...]
    > sprawnego, szybkiego i masowego wytwarzania wysokiej jakości produktów
    > fotograficznych, a nie atelieh phetensjonalnego ahtysty, sadzącego się

    a skad o tym mozesz wiedziec do czego jest ta linia?

    he ?
    . sam przestalbyc belkotac bo sie kiszki wywracaja.
    jesli nie rozumiesz to nie zabieraj glosu tylko obserwuj w postawie na
    bacznosc i sie ucz,

    ludzka glupota nie zna granic , do tego dochodzi chamstwo.

  • 5. Data: 2010-01-29 09:51:58
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    XX YY pisze:

    > a skad o tym mozesz wiedziec do czego jest ta linia?

    Z punktu widzenia geometrii euklidesowej, linia, podobnie jak i punkt są
    pojęciami pierwotnymi, niedefiniowalnymi z założenia.
    Wasza dyskusja niniejszym straciła podstawy.
    :-P
    M..M

  • 6. Data: 2010-01-29 10:09:21
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

> [...]
    > bacznosc i sie ucz,
    >
    > ludzka glupota nie zna granic , do tego dochodzi chamstwo.

    :D Taaa, wprost uwielbiam dyletantów, którzy z zadęciem i
    pryncypialnością wykładowcy przemawiającego ex cathedra dzielą się ze
    światem swoją ignorancją.

    I jeszcze mała rada erystyczna - wysil się trochę jak konstruujesz swe
    zjadliwe riposty, bo na chwilę obecną budzą tylko litość :lol:

  • 7. Data: 2010-01-29 10:35:44
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >cokolwiek interesujacego w fotografii.
    >Najlepsze rzeczy powstaly przy uzyciu srodkow najprostszych.
    Bzdura.
    W historii wielu zajmowało się fotografią reklamową, wielu stosowało
    niebanalne techniki (jak na ówczesne czasy) - zarówno zdjęciowe jak i
    oświetleniowe. Wiele tych zdjęć kształtowało świadomość estetyczną, wiele
    stało sie świadectwem czasów, w których je wykonywano.
    Avedon, Horst, Ray, Zwart i wielu innych autorów "splamiło" się komercją,
    nie wnoszącą "nic" do "prawdziej sztuki". To zupełny "przypadek", że ich
    "kotlety" znajdują się w galeriach i pozycjach traktujących o historii
    fotografii.

  • 8. Data: 2010-01-29 10:38:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:
> [...]
    > komercją, nie wnoszącą "nic" do "prawdziej sztuki". To zupełny
    > "przypadek", że ich "kotlety" znajdują się w galeriach i pozycjach

    Dokładnie. Gadanie o czystości sztuki świadczy co najwyżej na egoizmie
    gadającego, którego jakiś frajer karmi. Można jednak znaleźć czas i na
    jedno, i na drugie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2010-01-31 13:07:56
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    XX YY pisze:

> [...]
    > cokolwiek interesujacego w fotografii.
    > Najlepsze rzeczy powstaly przy uzyciu srodkow najprostszych.

    W psychologii taka postawe obronna nazywa sie
    "mechanizmem kwasnych winogron" ;-)

    --
    A S

  • 10. Data: 2010-02-02 12:15:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    XX YY pisze:
> [...]
    > cokolwiek interesujacego w fotografii.
    > Najlepsze rzeczy powstaly przy uzyciu srodkow najprostszych.

    W odróżnieniu od najlepszych rzeczy powstałych przy uzyciu środków
    skomplikowanych.
    Taką samą kupę mozna odwalić przy budżetowym jak i bezkompromisowym
    podejściu do tematu. Tyle, że droga kupa bardziej śmieszy niż tania kupa.

    adam