  • 11. Data: 2009-03-31 18:08:03
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > No to większy hardkor: [...]

    Ostatnio mam troszenke na pienku z żonka,
    bo 1000 zl poszlo w sprzet.

    Wiec ja zawolalem do ekranu. Po sekundzie odpowiedz:

    a - old
    b - new

    pozdro
    --
    A S

    ps. Dobre testy. Dawaj wiecej.

  • 12. Data: 2009-03-31 18:34:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 18:26:46 +0200, Janko Muzykant wrote:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg

    Dla porownania:
    http://www.digart.pl/zoom/3199587/Chemia.html

    Tak wiem, winietuje i ma nieostro w rogach ;-)
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2009-03-31 18:50:48
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 31.03.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

    > Biedronka :)
    > Aparaty z biedronki, takie tanie, a takie profi!
    >
    > A tak na marginesie - sprzedają tam jakieś aparaty?

    Akira DSLR ;) szkła wymienne z gwintem twist na słoiki od mieszanek
    warzywnych heh ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 14. Data: 2009-03-31 18:52:18
    Od: Nigel <m...@w...pl>

    On 31 Mar, 19:56, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Biedronka :)
    > Aparaty z biedronki, takie tanie, a takie profi!
    >
    > A tak na marginesie - sprzedają tam jakieś aparaty?

    Aparaty to chyba jeszcze nie, ale ostatnio widzialem kompa - caly
    zestaw, gotowy w pudelku wielkosci malego fiata :) i drzwi stalowe,
    zewnetrzne, antywlamaniowe. Aha, no i maksymalny hicior, motorower :)
    miedzy warzywkami a nabialem :)
    Ale soki i pare innych rzeczy, maja OK - to tak na marginesie.

    pozdrawiam
    Marcin

    PS. A widok z okna, masz taki, ze strasznie zazdroszcze !! Uhh cudny
    Krakow.

  • 15. Data: 2009-03-31 19:38:25
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 18:26:46 +0200, Janko Muzykant wrote:
> [...]

    czy tez:
    http://kbns.zonk.pl/tmp/img0108s.jpg

  • 16. Data: 2009-03-31 20:10:13
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Nigel wrote:
    > Aparaty to chyba jeszcze nie,

    Kompakty Kodaka mieli nie raz - w tym jeden z 10-krotnym zumem. Chyba bylo
    tez cos poza Kodakiem.

    > ale ostatnio widzialem kompa - caly
    > zestaw, gotowy w pudelku wielkosci malego fiata :) i drzwi stalowe,
    > zewnetrzne, antywlamaniowe. Aha, no i maksymalny hicior, motorower :)

    Obecnie maja myjke cisnieniowa za 150 zl (taki niby-Karcher), a za tydzien
    bedzie kuchenka z piekarnikiem. :) Bywaly tez laptopy.
    Elektronike nie raz u nich kupowalem (wieza, pendrive, gps, dysk przenosny
    250GB, waga lazienkowa - wszystko porzadne, ladne i funkcjonalne, moze z
    wyjatkiem wiezy, ktora uroda nie grzeszy:) ) i jak dotad jestem calkowicie
    zadowolony. Po prostu wiem, za co place i dlaczego tak malo.

    k,

  • 17. Data: 2009-03-31 21:04:53
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 18:26:46 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    Nieczego to nie dowodzi ale skoro sie bawimy to ok, bawmy sie.

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg

    450D

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg

    A400

    Kyniu

  • 18. Data: 2009-03-31 22:32:39
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > No to większy hardkor: A400 sprzed prawie pięciu lat, 3Mpx, totalna
    > mydelniczka z zoomem x2,2 i maluśką matrycą kontra 450D z tamronem (ale
    > tu można wpisać dowolny model lustrzanki). SVGA, normalny obrazek zza
    > okna - świeci słońce, trochę cieni, klasyka. Z lustra wołane z rawa,
    > żeby było najładniej, po czym wołane z jpg z kurdupelka, żeby było
    > najbardziej podobne do lustra:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg

    Mimo wszystko, w lustrzance trochę widać płaszczyznę ostrości
    (nierównoległą do ściany budynku), w kompakcie ostrość wyrównana,
    płasko, troszkę więcej aberracji. No i tamron chyba trochę winietuje.
    Ale generalnie efekt podobny. Taki typ zdjęcia. Nie ma większej różnicy
    czy robisz kompaktem, czy lustrzanką, zwłaszcza przy małym formacie
    wynikowym.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 19. Data: 2009-04-01 05:13:48
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > Sorry, taki dziki balans, ale taka dzika pogoda.
    >
    > Pytanie - po co? Raz z nudów, a dwa, żeby było gdzie odsyłać czasem kogoś.

    Mogłes zrobić jeszcze 100x150 żeby było jeszcze ciekawiej

  • 20. Data: 2009-04-01 07:19:29
    Od: Marx <M...@n...com>

    Dodloz jeszcze zdjecie komorka, tez nie bedzie roznicy...
    Kolejny test bez sensu.
    Marx