  • 11. Data: 2015-12-19 12:14:17
    Temat: Re: Banany 3.18mm
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    W dniu 16-12-2015 o 17:07, Dariusz Dorochowicz pisze:
    > Czy ktoś kojarzy gdzie można zdobyć, najlepiej w PL, banany 3.18mm?
    > Czasem dotykam sprzęty, co mają właśnie takie i zaczyna mnie coś brać.
    > Mogą być banany, mogą być z kablami. Na razie cokolwiek. W ilościach
    > oczywiście "dla ludzi", nie do produkcji.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > DD

    Może podejdzie ?
    http://www.conrad.pl/Nieizolowany-wtyk-bananowy-Schn
    epp-EFK-3000.htm?websale8=conrad&pi=738203&ci=SHOP_A
    REA_37528_0222221

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2015-12-21 18:07:12
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2015-12-18 o 20:29, Bartosz Radwan pisze:

    > A to nie takie:
    > http://allegro.pl/zabytkowa-bakelitowa-wtyczka-banan
    ek-i5862113704.html ?

    Po urlopie spróbuję poszukać, ale tak mi się wydaje, że jednak to jest
    4mm, nie 3.18. Bo że były takie, że trzeba co jakiś czas rozginać, to
    pamiętam.
    Ale dzięki za pomysł.

    Pozdrawiam

    DD

  • 13. Data: 2015-12-21 18:11:01
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2015-12-19 o 12:14, Tomotron pisze:

    > Może podejdzie ?
    > http://www.conrad.pl/Nieizolowany-wtyk-bananowy-Schn
    epp-EFK-3000.htm?websale8=conrad&pi=738203&ci=SHOP_A
    REA_37528_0222221

    Ciekawa sprawa :)
    Co się z tym właściwie robi? W skład kompletu wchodzi tylko sam metalowy
    wtyk?
    No i drugie pytanie co to jest ta średnica pinu? Jakby nie można było
    normalnie obrazka zrobić? Chyba przy okazji sprawdzę co i jak.
    Dzięki :)

    Pozdrawiam

    DD