  • 31. Data: 2011-04-22 09:32:12
    Temat: Re: Autostop na AUTOSTRADZIE A-4 !!!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/ioq585$hcc$1@inews.ga
    zeta.pl
    *Kuba (aka cita)* napisał(-a):

    > Ja sie pytam gdzie kupiłeś szklaną kule, która powiedziała Ci, ze
    > widziany "skuter" był motorowerem?
    > ps. tak jak napisalem - zupelnie pomijam fakt, ze 90% motorowerów,
    > zgodnie z literą prawa, przestała nimi być po opuszczeniu sklepu a
    > odwiedzeniu pierwszego warsztatu serwisowego.

    Pominę to, że Twoje twierdzenia o "90%" są na równi uprawnione z tymi
    Adama o motorowerze. I też pewnie je czerpiesz z takiej kuli. Na
    marginesie tylko dodam, że już niedługo obligatoryjne będą badania
    techniczne również dla wszystkich motorowerów, w tym dla tych które je
    mają jako ważne beztermimowo. Jak diagnosta będzie miał wątplipowości co
    do osiągów, będzie mógł taki motorower wziąć na próbę drogową i jeśli
    tylko spełni wymagania, to zatrzyma DR i odeśle go do odpowieniego WK
    żeby przekwalifikowali taki pojazd na motocykl. I już w majestacie prawa
    swoim KYMCO będę mógł śmigać po dowolnej *A* lub *S* . A młodzież, o ile
    się wykaże prawem jazdy na motocykle.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 32. Data: 2011-04-22 13:22:08
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > no ale jesli skuter może osiągnąć 40km/h to chyba moze po autostradzie
    > jechać, czy sie coś zmieniło?

    45 km/h

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 33. Data: 2011-04-22 20:06:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > żeby przekwalifikowali taki pojazd na motocykl. I już w majestacie prawa
    > swoim KYMCO będę mógł śmigać po dowolnej *A* lub *S* . A młodzież, o ile

    Już widze, jak diagności zaczną jeździć piździkami i sprawdzać ile jadą ...
    Nie wspominam już o tym, ze póki co nie mają (i pewnie nie będą mieli)
    żadnego przyżądu do pomiaru prędkości rzeczywistej.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 34. Data: 2011-04-22 20:06:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > 45 km/h

    IMHO 40km/h

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 35. Data: 2011-04-22 20:19:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Już widze, jak diagności zaczną jeździć piździkami i sprawdzać ile jadą ...

    Nie muszą jeździć.

    > Nie wspominam już o tym, ze póki co nie mają (i pewnie nie będą mieli)
    > żadnego przyżądu do pomiaru prędkości rzeczywistej.

    By w ogóle móc o tym dyskutować to pewnie musiałbyś przedstawić
    definicję 'przyżądu'.

  • 36. Data: 2011-04-22 20:29:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Apr 2011 20:06:07 +0200, Kuba (aka cita) wrote:
    >Już widze, jak diagności zaczną jeździć piździkami i sprawdzać ile jadą ...
    >Nie wspominam już o tym, ze póki co nie mają (i pewnie nie będą mieli)
    >żadnego przyżądu do pomiaru prędkości rzeczywistej.

    To im sie dorzuci wymog posiadania takiego przyrzadu albo odbierze
    prawa .. no nie, wystarczy tylko nie dac prawa dokonywania przegladow
    motorynek.

    Duzy tam zreszta wymog - rolki do hamulcow kazdy ma, beda predkosc
    wyswietlaly dodatkowo.

    J.

  • 37. Data: 2011-04-22 20:46:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 22 Apr 2011 20:06:50 +0200 osobnik zwany Kuba \(aka
    cita\) wystukał:

    to masz problem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2011-04-22 21:09:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > motorynek.
    >
    > Duzy tam zreszta wymog - rolki do hamulcow kazdy ma, beda predkosc

    no nie wiem czy są odpowiedniej wielkości do badania łaych piździków. Wg
    mnie mogą mieć za dużą mase..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 39. Data: 2011-04-22 21:13:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Dnia pięknego Fri, 22 Apr 2011 20:06:50 +0200 osobnik zwany Kuba \(aka
    > cita\) wystukał:

    > to masz problem

    mowa o prędkości okreslającej warunki techniczne pojazdu samochodowego
    mogącego poruszać sie po autostradzie zgodnie z Art. 2 PoRD a nie o
    prędkości maksymalnej jaką może rozwinąć motorower.
    Czytaj z kontekstem (a najlepiej całą "dyskusje") zanim sie wtrącisz, w
    dodatku od razu w sposob sugerujący nieuprzejme zabarwienie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 40. Data: 2011-04-22 21:22:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > Czytaj z kontekstem (a najlepiej całą "dyskusje") zanim sie wtrącisz, w
    > dodatku od razu w sposob sugerujący nieuprzejme zabarwienie.

    Może jednak Ty przeczytasz od początku, z kontekstem itd. - w
    szczególności art. 2 PoRD, gdzie napisane jest, że motorowerem nie
    można się poruszać po autostradzie, ponieważ nie jest pojazdem
    samochodowym.