  • 81. Data: 2012-03-18 23:45:59
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f66635d$0$26683$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Bo szanuje

    Skąd wiesz?
    Za jego rzecznika prasowego robisz?
    Może jednak nie umie i się boi?

  • 82. Data: 2012-03-18 23:46:50
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Ej, ale napisz wreszcie jak. Wrzucam "D", puszczam powoli hamulec,
    > dojeżdżam do końca (zaczyna się ślizgać)... i co dalej? Hamulec?
    > Przerzucam wajchę tocząc się?
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    Ale o so chodzi?

  • 83. Data: 2012-03-18 23:48:13
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 23:45, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Skąd wiesz?
    > Za jego rzecznika prasowego robisz?
    > Może jednak nie umie i się boi?
    Masz racje. Napisałem co mi się wydaje.

  • 84. Data: 2012-03-18 23:50:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ojciec

    > Żeby mieć wolną rękę do telefonu.

    Nie mam telefonu. :(

  • 85. Data: 2012-03-18 23:52:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    a.pl...

    > Masz racje. Napisałem co mi się wydaje.

    Co za gość.....
    Ale i tak podziwiam Cię, że z otwartą przyłbicą jednak to przyznajesz....

  • 86. Data: 2012-03-18 23:53:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > No to weź kiedyś Turbo S z PDK i się nim przejedź. Potem weź GT2 z
    > ręczną skrzynią. Zmienisz zdanie. Turbo, AMG, M5 robi przegazówki sam
    > przy redukcji. Pewnie wiele innych automatów tak ma. Jest to wygodne
    > (nie przegazówki, tylko ogólnie ASB).

    Nie będę na razie jeździł 911, bo mi się moje auto przestanie podobać. :>

    > Do tego jeszcze pozostaje Launch control: Evo z DC-SST, Turbo S z PDK i
    > Chronosport, SLS a nawet prosty GOLF R z DSG mają taki wynalazek. Nie
    > ruszysz tak żadnym manualem jak zrobi to ASB z Launch control.

    To jest jakiś argument.

    Wiadomo, że automat jest wygodniejszy, a czasem nawet bardziej efektywny,
    ale co ma zrobić ktoś, kto po prostu lubi zmieniać biegi manualem? Różne
    są zboczenia. Mi zmiana biegów manualem z idealnym międzygazem po prostu
    sprawia przyjemność i tyle. :)

    > Inna sprawa, że jak zrobisz tak kilkadziesiąt razy, to masz skrzynie do
    > naprawy :D :D :D.

    No właśnie, a manuala nigdy nie popsułem. Dziwne, bo silnik jeden już tak
    (V6).

    > Launch control do gadżet do poszpanowania, a nie do normalnej jazdy.

    Tylko co to za przyjemność, jak auto za Ciebie wszystko zrobi przy
    starcie...

  • 87. Data: 2012-03-18 23:57:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ojciec

    > Bo szanuje życie twojej córki i żony.

    Nie mam córki ani żony. :>

  • 88. Data: 2012-03-19 00:02:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Ej, ale napisz wreszcie jak. Wrzucam "D", puszczam powoli hamulec,
    > dojeżdżam do końca (zaczyna się ślizgać)... i co dalej? Hamulec?
> [...]

    Tymi automatami, którymi miałem okazję się wykopywać dało się
    robić tak, że dajesz D i gaz. Jak zaczynał się ślizgać, to noga
    z gazu i jak się cofnął na do oporu, to znów gaz. Ale delikatnie
    oczywiście. Jeszcze kwestia czy lepiej ESP wyłączyć w tym czasie,
    czy nie.

  • 89. Data: 2012-03-19 00:06:12
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-19 00:02, megrims pisze:

> [...]
    > z gazu i jak się cofnął na do oporu, to znów gaz. Ale delikatnie
    > oczywiście. Jeszcze kwestia czy lepiej ESP wyłączyć w tym czasie,
    A to jest wyznacznik co lepsze?Ja myślałem ze odpowiednie terenowe opony
    i duży prześwit jest odpowiedzialny za wykopywanie/ nie zakopywanie.

  • 90. Data: 2012-03-19 00:07:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-18 23:42, ojciec pisze:

    > Megrims ty napie@#@sz marketingiem "lock-up"
    > moment obrotowy niż sprzęgło cierne
    > Dłuższa eksploatacja, i mniejsze obciążenie psychiczne operatora.
    > Co rozumiesz pod pojęciem większego przeniesienia momentu?
    nie "większego przeniesienia momentu" tylko
    "przeniesienie większego momentu". Chyba, że ty Yoda ;)

    Późno jest. UTFG