  • 11. Data: 2010-06-22 08:08:26
    Temat: Re: Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvpc8n$t7r$1@news.onet.pl...

    > W VW widziałem zapamiętywanie ustawień fotela kierowcy z lusterkami dla
    > trzech osób.

    taki ficzer ma nawet Stara Omega B .. tylko, ze trzeba wcisnąć jeden z
    trzech guzików przywoływania pamięci, bo nie rozpoznaje kierowcy po
    kluczyku.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 12. Data: 2010-06-22 08:54:41
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 22.06.2010 01:09, Pszemol wrote:
    > Jeśli ktoś szukałby auta, które ma elektrycznie sterowane szyby,
    > lusterka, przednie fotele i miałoby pamięć tych ustawień
    > i dodatkowo mogłoby rozróżnić z którego pilota zostało
    > otworzone więc odpowiednio wywołać z pamięci ustawienia
    > "męża" lub ustawienia "żony" dla lusterek, foteli, klimatyzacji,
    > stacji radiowych, książki telefonicznej dla bluetootha itp, itd gdy
    > otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

    O ile się nie mylę to Laguna II(nowsze pewnie też) ma takie coś w wersji
    initiale.
    Znaczy się tak mi się o uszy obiło. W mojej, nieco uboższej wersji, w
    zależności którą kartę użyję to mam różne ustawienia klimatronika. Z tym
    że ja nie mam elektrycznych foteli, lusterka w tej initiale też są
    mądrzejsze od tych moich.
    Co do szyb to jakoś trudno mi sobie wyobrazić co miało by być pamiętane?
    Żeby się otwierały po włożeniu kluczyka/karty?

  • 13. Data: 2010-06-22 09:43:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w
> [...]
    > gdy
    > otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

    Co Ty Pszemolu - imigrowales czy badania rynkowe prowadzisz ?
    W USA powinienes szukac, w USA.

    Nowa laguna sie ladnie komponuje z telefonem po BT [byc moze tylko
    z nawigacja], ale zdaje sie ze na tym sie jej zalety koncza.

    J.

  • 14. Data: 2010-06-22 10:01:13
    Od: opst <c...@t...org>

    Pszemol pisze:

    > Czy są takie auta dostępne w Polsce? Któryś z Merców? Audi? BMW?
    > A może luksusowe wersje Japońców? Lexus, Infiniti, Acura?

    BMW...
    jeśli dobrze pamiętam jako opcja w prawie wszystkich seriach od około
    2000 roku

    pozdrawiam

    --
    /// opst aka bankowy
    \\\ Impreza vel Lanos MY'08 2.0 150PS (p.m.s. edition)

  • 15. Data: 2010-06-22 10:11:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > stacji radiowych, książki telefonicznej dla bluetootha itp, itd gdy
    > otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

    Duze Peugeoty (607 na pewno) mialy takie rzeczy juz wieki temu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-06-22 10:33:46
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Pszemol" wrote:
    > W którym VW?
    > I czy potrafił sam przygotować wszystko dla konkretnej osoby w zależności
    > od tego z którego pilota auto otworzyłeś?

    Mój Seat Toledo II rozpoznaje mnie po pilocie, z którego go otworzyłem
    i potrafi sam ustawić fotel i lusterka po otwarciu drzwi kierowcy. :-)

    Podobny ficzer występował oczywiście w innych autach VAG - Golf 4, A3,
    Passat, Leon - kwestia poszukania.

    Jest tylko mały minus - Podobno do 2003 była możliwość zakodowania
    tylko jednego pilota, więc nawet po dorobieniu drugiego auto nie miało
    możliwości odróżnić którym zostało właśnie otwarte, więc jedna osoba
    wchodzi sobie jak do siebie i wszystko się pod nią ustawia, a druga
    musi klikać z guziora umieszczonego z boku fotela kierowcy (pamięć
    3 ustawień fotel/lusterka).

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 17. Data: 2010-06-22 17:50:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:hvpj1g$rj1$2@inews.gazeta.pl...

    > akurat nie mam korbek - jesli Ci o to chodzi
    >
    > ale co to zmienia?

    No to, że nie krytykuj wymagań tylko dlatego że sam ich nie potrzebujesz.

    > Po cholere w ogole pilot?
    > Jakis staroswiecki jestes ;) :-P

    A jeśli przez okno mieszkania chcesz zdalnie otworzyć wszystkie okna
    w aucie aby w upale auto przewietrzyć zanim do niego wsiądziesz
    i o kierownicę ręce oparzysz? :-)

  • 18. Data: 2010-06-22 18:39:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    Pszemol pisze:

    > A jeśli przez okno mieszkania chcesz zdalnie otworzyć wszystkie okna
    > w aucie aby w upale auto przewietrzyć zanim do niego wsiądziesz
    > i o kierownicę ręce oparzysz? :-)

    na to wymyslono system automatycznego przewietrzania montowany w
    szyberdachu - a nie po chamsku otwierane okna :).

    Eeeee, nie obraz sie, ale taki pilot przypisany do danej osoby bedzie
    bardzo upierdliwy w urzytkowaniu. Zwlaszcza jak komus porzyczysz
    kluczyk, ten ktos sobie ustawi swoje preferencje, zamknie, otworzy auto
    i znowu na nowo bedzie musial wszystko przestawiac.
    Juz lepsze sa indeksowane przysisko z zapamietanymi ustawieniami.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 19. Data: 2010-06-22 18:57:17
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 22 Cze, 01:09, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > stacji radiowych, książki telefonicznej dla bluetootha itp, itd gdy
    > otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

    Nowe BMW serii 5 ma profile przypisywane do pilotów z ustawieniami
    zawieszenia i paru innych rzeczy. Książki telefoniczne większość aut z
    bluetooth zasysa za każdym razem z danego telefonu więc tu nie ma
    problemu - przynajmniej w mojej starej i nowej beemce i S-Maxie żony
    tak jest. Ustawienia foteli gdy są elektryczne też na ogół mają
    przyciski pamięci wracające do danego zapamiętanego ustawienia - w BMW
    i Mercedesach obejmuje to też kierownicę i lusterka.

  • 20. Data: 2010-06-22 20:30:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:hvqp05$ioi$1@inews.gazeta.pl...

    > na to wymyslono system automatycznego przewietrzania montowany w
    > szyberdachu - a nie po chamsku otwierane okna :).

    Gdzie są takie rozwiązania? W którym aucie?

> [...]
    > nowo bedzie musial wszystko przestawiac.
    > Juz lepsze sa indeksowane przysisko z zapamietanymi ustawieniami.

    Przyciski w kabinie są, ale oprócz tego są do nich przypisane piloty.
    Dwie pamięci, dwa przyciski i dwa piloty...