  • 21. Data: 2016-03-08 18:18:00
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: AlexY <a...@i...pl>

  • 22. Data: 2016-03-08 19:18:01
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    >> Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w
    >> wiadomości news:56dee157$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Śmiejcie się...
    >>> a widzieliście takie coś?
    >>>
    >>> http://www.wdc.com/en/8tb/
    >>
    >> Powiem tyle - chyba im odpierdoliło...
    >> (pahdą maj fhęcz)
    >
    > Jeszcze im daleko do audiofilskich cen.

    To swoją drogą, ale pakować dysk do helu? Osobliwe.
    Chyba, że ja coś źle odczytałem.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 23. Data: 2016-03-08 19:20:30
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik AlexY napisał:

    > Zbyt poważnie podchodzę do kwestii elektronicznej, sorki, dopiero teraz
    > zauważyłem emotikonę.

    Spoko, luzik.
    Taka komunikacja nie jest naturalna.
    Filologii polskiej nie skończyłem (nawet nie zaczynałem), ale staram się
    pisać precyzyjnie. Czasem, niestety, wyślę na grupę ,,jakieś takie skróty".
    :-D

    Czy kupiłby ktoś kabel sieciowy ode mnie? Powiedzmy ,,cztery razy gorszy" od
    tego w pierwszym poście. Jedyne 9225 pln. Wysyłka gratis. Można się
    targować. :-D

  • 24. Data: 2016-03-08 19:42:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 8 marca 2016 18:16:19 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:
    > A nawet jak w totka wygra, to gie-u-wu-en-o zyska na tej lepszości.
    > Na takie słowa, morda uśmiecha mi się do testu pn. "podwójna ślepa".

    Śmiech śmiechem, ale jak jeden z drugim kupi taki kawałek miedzi
    za 30 tysi, to kilkunastu ludzi ma z tego utrzymanie i gospodarka
    się kręci, można się z nich śmiać, ale w zasadzie dla ogółu
    są pożyteczni :]

    L.

  • 25. Data: 2016-03-08 19:42:19
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Tue, 08 Mar 2016 18:16:34 +0100, ACMM-033 napisał/a:

    [ciach]
    > A nawet jak w totka wygra, to gie-u-wu-en-o zyska na tej lepszości.
    > Na takie słowa, morda uśmiecha mi się do testu pn. "podwójna ślepa".

    A czy ja mówiłem że lepiej gra od zwykłego kabla, no może trochę
    niefortunnie sformułowałem zdanie. Nie uważam by porządnie zrobiony kabel
    za paręnaście - paredziesiąt PLN, był gorszy od takiego wynalazku. Co
    najwyżej brzydszy.

    Bo(o)t manager

  • 26. Data: 2016-03-08 19:58:25
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bo(o)t manager napisał:

> [...]
    > niefortunnie sformułowałem zdanie. Nie uważam by porządnie zrobiony kabel
    > za paręnaście - paredziesiąt PLN, był gorszy od takiego wynalazku. Co

    Właśnie. Od pewnego momentu nie słychać różnicy.
    Swoją drogą, co trzeba zepsuć w konstrukcji kabla zasilającego, żeby różnicę
    pomiędzy kablami, takim drogim i zwykłym, usłyszeć? Trzeba się mocno
    postarać żeby aż tak zepsuć.
    Ładny czy brzydki - kwestia gustu.

  • 27. Data: 2016-03-08 20:02:27
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-08 o 16:55, Bo(o)t manager pisze:

    > Ale kto bogatemu zabroni? Z drugiej strony ekonomia jak przyroda,
    > nie znosi próżni. Więc ktoś zaczął produkować takie kabelki i wykreował
    > na nie popyt(coś jak z ajfonem). Cały pic nie polega na tym że to lepiej
    > gra, ale że sąsiad nawet jak by zapierd... na 4 etaty to i tak go stać na
    > nie będzie.

    Gdyby nie było towarów dla bogatych, to znacznie mniej ludzi chciałoby
    się bogacić, no bo... po co? Więc może i lepiej, że zamiast tego, by
    kupowali jakieś pospolite produkty, za to w dużych ilościach, przez co
    by wywoływali nieunikniony wzrost ich cen (co by uderzało w biednych) to
    oni wydają na jakieś "fałszowane" towaru luksusowe. Albo na podróże do
    ISS (Międzynarodowej Stacji Kosmicznej), czy co tam jeszcze.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 28. Data: 2016-03-08 20:14:57
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:

    > Popatrzcie na cenę.
    >
    > http://sklep.fusic.pl/harmonix-x-dc-million-maestro-
    1-5m-autoryzowany-dealer.html

    http://audiovoodoo.pl/kable-zasilajace-for-audio-prz
    enajrozniejszych-firm/

  • 29. Data: 2016-03-08 20:20:35
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:b1j3rc-5st.ln1@autostopem.przez.galaktyke.org..
    .
> [...]
    >
    > A czy ja mówiłem że lepiej gra od zwykłego kabla, no może trochę
    > niefortunnie sformułowałem zdanie. Nie uważam by porządnie zrobiony kabel

    Spoko, ja się tylko z kabla nabijam. No i po trochu z audio-voodoo.

    > za paręnaście - paredziesiąt PLN, był gorszy od takiego wynalazku. Co
    > najwyżej brzydszy.

    Ja zawsze stałem na stanowisku, że jak mam pojechać autobusem, to wolę
    wybrać taki brzydki, może nawet poobtłukiwany nieco na jakichś słupkach, czy
    przy manewrach na "szopie", pomalowany byle jak przez Pana Zdzisia, ale
    SPRAWNY, który nie rozpierniczy się na trasie pod własnym ciężarem... Bo co
    z tego, że może być prześlicznie, wręcz salonowo odmalowany, jesli, za
    przeproszeniem, po wyjeździe z szopy na trasę, tam, za robiem, zgubi dupę
    (co się Ikarusom zdarzało), bo z zewnątrz salon, a w środku zeżarty, jak
    wątroba mojego psa przez nowotwór...

    Co do kabla - do mnie nie przemawia "miedź beztlenowa najwyższej czystości",
    bo wiadomo, to diamagnetyk, a cechą diamagnetyka jest m.in. to, że
    umieszczony w polu magnetycznym zwiększa swą oporność. Ergo - prądy audio,
    wytwarzając pochodną w postaci pola magnetycznego, przyczyniają się też do
    wahania jego oporności. A z tym się wiąże prawo Ohma i 2PK w powiązaniu z
    PO. (nie mylić z partią o tym samym akronimie). Badał ktoś, czy większy
    wpływ mają mikrowtrącenia w strukturę miedzi, czy zmiany oporności pod
    wpływem wytworzonego pola magnetycznego...?

    Chyba, że znów coś pokręciłem.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 30. Data: 2016-03-08 20:29:13
    Temat: Re: [ERRATA]Audiofilski hit !!
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Tue, 08 Mar 2016 16:55:35 +0100, Bo(o)t manager napisał/a:

> [...]
    > na nie popyt(coś jak z ajfonem). Cały pic nie polega na tym że to lepiej
    > gra, ale że sąsiad nawet jak by zapierd... na 4 etaty to i tak go stać

    Miało być:
    ale że sąsiad nawet jak by zapierd... na 4 etaty to i tak go stać
    na nie *NIE* będzie.

    Bo(o)t manager