  • 11. Data: 2016-03-08 11:47:29
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Użytkownik "Michał Czarkowski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:nbm2ek$1jqd$1@gioia.aioe.org...

    chat/1497485-pcocc-copper-better-than-regular-copper
    .html

    > Że w prawidłową stronę lepiej puszcza prąd a w przeciwną gorzej :).
    > Ciekawe, czy jak w końcu odkryją nadprzewodniki w temperaturze pokojowej
    > to audiofile będą kupowali coś jeszcze lepszego - o ujemnej rezystancji ?
    > :) P.G.
    Dobre pytanie, zobaczymy jak to będzie w przyszłości.
    Może będą kabelki z grafenu? :-D

  • 12. Data: 2016-03-08 12:02:38
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:nbm3bs$1ob$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
> [...]
    > to audiofile będą kupowali coś jeszcze lepszego - o ujemnej rezystancji ?

    Może czas rozpropagować, że miedź jest diamagnetykiem, że jak przez przewód
    płynie prąd, to wytwarza się pole magnetyczne. A wpływ pola magnetycznego na
    diamagnetyk jest wiadomo jaki... I to raczej większy chyba, niż jakichś
    mikrych wtrąceń tlenkowych...?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 13. Data: 2016-03-08 14:18:23
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-03-08 o 06:47, Michał Czarkowski pisze:
> [...]
    1-5m-autoryzowany-dealer.html
    > Serce pewnie pęka gdy się pomyśli, że przez kabel zasilający za 36 900,00
    > pln płynie ten sam prąd, który wcześniej płynął przez nikczemnie
    > (w porównaniu) tanie kable np. ? 2,5mm^2 i to w obie strony.
    > BTW co to za materiał ,,Najczystszy PCOCC (kierunkowy)"?

    Też mnie zaciekawiło
    https://www.acoustic-revive.com/english/single_core_
    cable/single_core_cable_04.html

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2016-03-08 15:27:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-03-08 o 11:15, Michał Czarkowski pisze:

    > Żartując miałem na myśli ujemną rezystancję dynamiczną:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Rezystancja_dynamiczna
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Negative_resistance

    Śmiejcie się...
    a widzieliście takie coś?

    http://www.wdc.com/en/8tb/

    Pozdrawiam

    DD

  • 15. Data: 2016-03-08 16:32:56
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Śmiejcie się...
    > a widzieliście takie coś?
    >
    > http://www.wdc.com/en/8tb/
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > DD
    Co w tym jest śmiesznego? :-D

  • 16. Data: 2016-03-08 16:52:13
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mario napisał:

    > Też mnie zaciekawiło
    > https://www.acoustic-revive.com/english/single_core_
    cable/single_core_cable_04.html

    Kiedyś czytałem, o gościu, lub firmie(wydawnictwie? już nie pamiętam),
    który/a wypłaci jakąś kwotę dolarów za udowodnienie różnicy w jakości
    dźwięku pomiędzy, powiedzmy, zwykłym kablem a takim b.drogim. Zdaje się, że
    do dziś nie wypłacił. Czy ktoś wie o co chodzi?

    Tak w ogóle to jest strona:
    http://audiovoodoo.pl/
    Na niej facet ,,masakruje" gadżety dla ,,audiofilów".

  • 17. Data: 2016-03-08 16:55:35
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Mon, 07 Mar 2016 18:16:02 -0800, stchebel napisał/a:

    > Popatrzcie na cenę.
    >
    > http://sklep.fusic.pl/harmonix-x-dc-million-maestro-
    1-5m-autoryzowany-
    dealer.html

    Sprzęt hi-end przeważnie ma jedną fajną rzecz której tu nie
    uświadczymy - wygląd. Ta "owijka" na kabel w cenie samochodu wygląda jak
    dziecięce rajtuzy.
    Ale kto bogatemu zabroni? Z drugiej strony ekonomia jak przyroda,
    nie znosi próżni. Więc ktoś zaczął produkować takie kabelki i wykreował
    na nie popyt(coś jak z ajfonem). Cały pic nie polega na tym że to lepiej
    gra, ale że sąsiad nawet jak by zapierd... na 4 etaty to i tak go stać na
    nie będzie.

    Bo(o)t manager

  • 18. Data: 2016-03-08 18:10:05
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Michał Czarkowski pisze:

    > Żartując miałem na myśli ujemną rezystancję dynamiczną:

    Zbyt poważnie podchodzę do kwestii elektronicznej, sorki, dopiero teraz
    zauważyłem emotikonę.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 19. Data: 2016-03-08 18:13:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    > Śmiejcie się...
    > a widzieliście takie coś?
    >
    > http://www.wdc.com/en/8tb/

    Powiem tyle - chyba im odpierdoliło...
    (pahdą maj fhęcz)

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 20. Data: 2016-03-08 18:16:34
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:n893rc-krm.ln1@autostopem.przez.galaktyke.org..
    .
> [...]
    > gra, ale że sąsiad nawet jak by zapierd... na 4 etaty to i tak go stać na

    A nawet jak w totka wygra, to gie-u-wu-en-o zyska na tej lepszości.
    Na takie słowa, morda uśmiecha mi się do testu pn. "podwójna ślepa".

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.