  • 61. Data: 2012-11-09 08:58:58
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:509c613e$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przypuszczam, że wątpię, niestety, obok zoofilii, pedofilii, homo-filii,
    > flatufilii, niestety, jest też audiofilia, śmiem wysunąć stwierdzenie, że
    > to też jest zaburzenie seksualne, tyle, że mocno specyficzne...

    Znaczy uwazasz, ze jesli komus robi roznice to czy slucha muzyki z tzw.
    "grundinga" vs np. powazniejszy sprzet z glosnikami za 10kpln, to wynika to
    z jego zaburzen seksualnych?

  • 62. Data: 2012-11-09 10:19:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ukaniu,

    Friday, November 9, 2012, 8:36:03 AM, you wrote:

    > Roman ale przez taki kabelek audiofilski to wiesz może byś sie tekstowo
    > wydawał miły i gładki jak panna z agencji?
    > Czytali byśmy newsy z różnymi kabelkami sprawdzając czy znikła szorstkość a
    > narosła miękka średnica.

    Wolę mieć twardą średnicę. I długość.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2012-11-09 10:21:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    8...@h...googlegroups.com
    *Stachu Chebel* napisał(-a):

    > napisał "Jestem z wykształcenia naukowcem...".

    "Mój mąż? Mąż jest z zawodu DYREKTOREM" ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=wMylPgEAVQE

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 64. Data: 2012-11-09 10:27:38
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 7 Lis, 09:43, g...@s...invalid (Adam Wysocki) wrote:
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.
    >
    > --
    > Gofhttp://www.chmurka.net/

    Pan Pacuła winien wnikliwie przeczytać to:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Audiofil

  • 65. Data: 2012-11-09 10:48:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Stachu,

    Friday, November 9, 2012, 10:27:38 AM, you wrote:

    > Pan Pacuła winien wnikliwie przeczytać to:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Audiofil

    "Postawom audiofilskim przypisuje się również podłoże seksualne"

    Chyba autoerotyczne ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2012-11-09 11:18:59
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    >
    > Znaczy uwazasz, ze jesli komus robi roznice to czy slucha muzyki z tzw.
    > "grundinga" vs np. powazniejszy sprzet z glosnikami za 10kpln, to wynika

    Nie, on raczej uważa, że jest różnica, czy się słucha muzyki, czy sprzętu...

  • 67. Data: 2012-11-09 11:20:49
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> schrieb im Newsbeitrag

    > "Postawom audiofilskim przypisuje się również podłoże seksualne"
    >
    > Chyba autoerotyczne ;)

    Myślisz, on tymi kablami, tego, no....

  • 68. Data: 2012-11-09 11:24:45
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > dla dobrego psychiatry. Tylko jest jeden feler - taki zabierze psychiatrę
    > temu, kto go naprawdę potrzebuje (np. osoba z depresją, schizofrenią, OCD,
    > ChAD, inne...), może więcej psychiatrów? Wyszkolić kilku szczególnie dobrze
    > i skierowaćdo leczenia takich właśnie przypadków...?

    Dopóki przypadek nie chce się leczyć i realnie nie zagraża środowisku, to
    nikt go do leczenia nie zmusi.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 69. Data: 2012-11-09 11:27:06
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Ghost <g...@e...pl> wrote:

    > Klopot w tym, ze jego wiara nie rozni sie niczym od wiary wyznawcow kosciola
    > Apple'a. Wiary w emajzing warte kazdej ceny. To jest _dokladnie_ to samo
    > zjawisko psychologiczne.

    Apropos:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 70. Data: 2012-11-09 11:37:54
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.11.2012 00:21, Budyń wrote:
    > Użytkownik "Stachu Chebel"<s...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    > twardy jest :-) A moze by mu zaproponować slepy test na różne rodzaje
    > skrętki - niech usłyszy różnicę. Taki zakładzik na jakąś poważniejsza kwotę

    Ja tu przy ostatniej dyskusji o audiovoodoo proponowałem zakład na 10k,
    ale nie było chętnych.

    Michoo