  • 1. Data: 2010-10-03 10:57:29
    Temat: Audi 80 quattro - jak sprawdzic naped?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Znajomy ma ww. za przystepna kase, w zalozeniach ma to byc rajdowka na
    szutry.
    jak sprawdzic w tym aucie naped 4x4?
    Generalnie o Audi niewiele wiem. Nie wiem czy sie w to pakowac...

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-10-03 11:03:41
    Temat: Re: Audi 80 quattro - jak sprawdzic naped?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-03 10:57, MarcinJM pisze:
> [...]
    > szutry.
    > jak sprawdzic w tym aucie naped 4x4?
    > Generalnie o Audi niewiele wiem. Nie wiem czy sie w to pakowac...

    Juz wiem, nie pakuje sie, stosunek masy do mocy to ok 10kg/1KM, w SC mam
    zdecydowanie lepiej.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2010-10-03 11:24:36
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Juz wiem, nie pakuje sie, stosunek masy do mocy to ok 10kg/1KM, w SC mam
    > zdecydowanie lepiej.

    A przejechałeś się tym chociaż? :-P

    --
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2010-10-03 12:06:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-03 11:03, MarcinJM pisze:

    > Juz wiem, nie pakuje sie, stosunek masy do mocy to ok 10kg/1KM, w SC mam
    > zdecydowanie lepiej.

    Jeżeli to 80coupe z silnikiem 2.3 NG to bardzo fajne autko o ile nie
    zajeżdżone na amen. A napęd quattro torsen to niesamowita sprawa.
    Spróbuj się tym przejechać.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 5. Data: 2010-10-03 14:01:16
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-03 11:03, MarcinJM wrote:

    > Juz wiem, nie pakuje sie, stosunek masy do mocy to ok 10kg/1KM, w SC mam
    > zdecydowanie lepiej.

    masz zdecydowanie rację - niewiele wiesz :)

  • 6. Data: 2010-10-03 20:54:33
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Juz wiem, nie pakuje sie, stosunek masy do mocy to ok 10kg/1KM, w SC mam
    > zdecydowanie lepiej.

    Eeeee wsadzasz 5 cylindrów 20V uturbiasz i spokojnie wyciskasz ponad
    300KM - 4s do 100km/h wynik bezproblemowy do uzyskania :)

    Pozdrawiam !!

  • 7. Data: 2010-10-03 20:55:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Eeeee wsadzasz 5 cylindrów 20V uturbiasz i spokojnie wyciskasz ponad
    > 300KM - 4s do 100km/h wynik bezproblemowy do uzyskania :)

    A standardowe dyfry dlugo to wytrzymaja?:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 8. Data: 2010-10-03 21:42:56
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-10-03 20:55, DoQ pisze:
    > A standardowe dyfry dlugo to wytrzymaja?:)
    > Pawel

    Lata katowania.
    Poczytaj proszę na forum streetracing albo na audiklub polska co
    chłopacy z tym robią: uturbione V8 albo zakute i bardzo mocno podkręcone
    2,2T na _seryjnych_ skrzyniach, torsenach i róznicówkach nie są niczym
    nadzwyczajnym. Nie da się tego popsuć po prostu :)

    wątkotwórca: faktycznie, mało wiesz :) Tego się nie sprawdza. quattro po
    prostu działa. To, co ew. może nie działać, to blokada tylniego i
    centralnego (w wozach bez torsena: 80 B2, 100 C3) mechanizmu różnicowego.

    Coo to za pytania, japiernicze. Nie wyobrażacie sobie, jak ja ubolewam
    nad tym, że ludzie wierzą wciąż w zabobony, i zastanawiają się "jak
    sprawdzić czy działa quattro". Ze boją się tego, najbardziej naturalnego
    ze wszystkich, sposobu przekazywania momentu na koła. Ze zastanawiają
    się, co będzie, jak się popsuje coś, co nie ma jak się popsuć, bo z
    założenia i doświadczenia - jest wieczne.

    Zwróć uwagę: pierwsze seryjne quattro - to ~1981 rok, pierwsze quattro z
    TorSen'em - 1984-1985. Co czwarte (zaledwie!) Audi ma napęd na 4 koła.
    Słyszałeś, żeby "komuś quattro się popsuło" ? kiedykolwiek?

  • 9. Data: 2010-10-03 21:57:29
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 03.10.2010 scob <9...@t...pl> napisał/a:
    > W dniu 2010-10-03 20:55, DoQ pisze:
    > TorSen'em - 1984-1985. Co czwarte (zaledwie!) Audi ma napęd na 4 koła.
    > Słyszałeś, żeby "komuś quattro się popsuło" ? kiedykolwiek?

    Tak.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 10. Data: 2010-10-03 22:04:01
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-10-03 21:57, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Tak.

    nie piszemy tu o haldexach w a3/s3 czy innych golfach..