  • 21. Data: 2010-10-04 18:15:08
    Temat: Re: Audi 80 quattro - jak sprawdzic naped?
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-10-04 09:04, news-gazeta pisze:

    > Weź trochę wyluzuj z zachwytami na temat quattro.
    > Zobacz sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    ten "test" robił kretyn, bez elementarnej wiedzy o działaniu torsena.
    Wystarczyłoby podciągnąć ręczny hamulec o dwa ząbki, żeby audi
    zjechało.. nie będę ci tłumaczył - dlaczego :)

  • 22. Data: 2010-10-04 18:23:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "scob" <9...@t...pl> wrote in message

    > ten "test" robił kretyn, bez elementarnej wiedzy o działaniu torsena.
    > Wystarczyłoby podciągnąć ręczny hamulec o dwa ząbki, żeby audi zjechało..
    > nie będę ci tłumaczył - dlaczego :)

    Wystarczy nawet hamulec lekko przycisnac, mozna tak ruszyc nawet z
    przeciwnymi kolami na lodzie w aucie AWD z otwartymi dyferencjalami. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2010-10-05 18:04:03
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 4 Oct 2010 15:13:37 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Napisal posiadacz oski, ktora trzeba z parkingu zima odkopywac? ;)

    Oba są napędzane na jedno koło :)

    r.