  • 11. Data: 2010-10-03 22:22:29
    Temat: Re: Audi 80 quattro - jak sprawdzic naped?
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 03.10.2010 scob <9...@t...pl> napisał/a:

    > nie piszemy tu o haldexach w a3/s3 czy innych golfach..

    Nie piszemy. Piszemy konretnie o jednym S2 na Ułęzu lata temu.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 12. Data: 2010-10-04 08:47:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 3 Paź, 20:55, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > A standardowe dyfry dlugo to wytrzymaja?:)
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Znajomy ma, jeździ już jakiś czas i nie słyszałem żeby miał problemy.
    Drugi w tej samej budzie ma wsadzone 4,2 V8 i też nie słyszałem żeby
    miał problemy z przeniesieniem napędu ;)

    Pozdrawiam !!

  • 13. Data: 2010-10-04 09:04:44
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Zwróć uwagę: pierwsze seryjne quattro - to ~1981 rok, pierwsze quattro z
    > TorSen'em - 1984-1985. Co czwarte (zaledwie!) Audi ma napęd na 4 koła.
    > Słyszałeś, żeby "komuś quattro się popsuło" ? kiedykolwiek?

    Weź trochę wyluzuj z zachwytami na temat quattro.
    Zobacz sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

    Pozdrawiam - Darek.

  • 14. Data: 2010-10-04 10:36:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message
    > Witam
    > Znajomy ma ww. za przystepna kase, w zalozeniach ma to byc rajdowka na
    > szutry.
    > jak sprawdzic w tym aucie naped 4x4?
    > Generalnie o Audi niewiele wiem. Nie wiem czy sie w to pakowac...

    Auto na podnosnik, zakrec reka tylnym kolem i zobacz, czy przod po
    przeciwnej stronie tez sie kreci.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-10-04 11:05:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "news-gazeta" <n...@g...pl> wrote in message

    > Weź trochę wyluzuj z zachwytami na temat quattro.
    > Zobacz sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

    A czego sie spodziewales bez blokady centralnego dyferencjalu?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-10-04 16:04:48
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Weź trochę wyluzuj z zachwytami na temat quattro.
    > Zobacz sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

    >A czego sie spodziewales bez blokady centralnego dyferencjalu?

    No właśnie :)
    Słynny napęd quattro, he he... Nie wiem czym tu się podniecać.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 17. Data: 2010-10-04 16:13:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > No właśnie :)
    > Słynny napęd quattro, he he... Nie wiem czym tu się podniecać.

    Napisal posiadacz oski, ktora trzeba z parkingu zima odkopywac? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-10-04 16:50:18
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > No właśnie :)
    > Słynny napęd quattro, he he... Nie wiem czym tu się podniecać.

    >Napisal posiadacz oski, ktora trzeba z parkingu zima odkopywac? ;)

    Akurat nie trafiłeś :)
    Renault Safrane Biturbo również odpycha się na 4 łapy :)
    Aha, bez problemu z takich rolek wyjezdza :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 19. Data: 2010-10-04 16:57:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Akurat nie trafiłeś :)
    > Renault Safrane Biturbo również odpycha się na 4 łapy :)
    > Aha, bez problemu z takich rolek wyjezdza :)

    Ma blokade centralnego dyferencjalu? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-10-04 17:21:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "news-gazeta" <n...@g...pl> wrote in message

    > Akurat nie trafiłeś :)
    > Renault Safrane Biturbo również odpycha się na 4 łapy :)
    > Aha, bez problemu z takich rolek wyjezdza :)

    A tak to robia duzi chlopcy (7.40). :)

    http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw

    Pozdrawiam
    Kamil