  • 11. Data: 2012-02-04 16:56:30
    Temat: Re: Apropos aparatu foto w iPhone 4S
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-03 19:55, Pan Piskorz pisze:
    > Nie, najśmieszniejsze jest to, ze ktoś usiłuje robić
    > zdjęcia urządzeniami, które do tego się nie nadają
    > a są wielokrotnie droższe niż zupełnie przyzwoity aparat fotograficzny.

    A mnie śmieszy oburzanie się na ludzi którym takie urządzenia są
    potrzebne i doskonale sprawdzają się w tym do czego są stworzone.
    Oszczędzają portfel o wygodzie nie wspominając.
    Wszak nie takie jeszcze rewolucje nas w XXI wieku czekają. :-)

  • 12. Data: 2012-02-04 18:13:34
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-04 17:13, Tomek pisze:

    > No jeśli taki oryginalnie widzisz świat jak my to zdjęcie to ok :)

    Ty byś chciał, żebym zrobiła zdjecie swoich myśli? Stuknij się w łysą
    czaszkę.
    Zdjęcie wyszło tak jak to wyglądało realnie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2012-02-04 20:01:22
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-02-04 17:56, z pisze:
    > Oszczędzają portfel

    W jaki sposób?
    Przecież są wielokrotnie droższe.
    P.

  • 14. Data: 2012-02-04 20:10:35
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Ty byś chciał, żebym zrobiła zdjecie swoich myśli? Stuknij się w łysą czaszkę.
    > Zdjęcie wyszło tak jak to wyglądało realnie.

    Dlatego napisałem, że skoro tak widzisz świat jak my zdjęcie to ok. Której
    części tego zdania nie zrozumiałaś?

  • 15. Data: 2012-02-04 20:23:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 21:10:35 +0100, Tomek napisał(a):

    > Dlatego napisałem, że skoro tak widzisz świat jak my zdjęcie to ok.

    Czy ja wiem, czy ok... na astygmatyzm medycyna ma już sposoby.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 16. Data: 2012-02-04 20:33:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-04 21:01, Pan Piskorz wrote:

    > W jaki sposób?
    > Przecież są wielokrotnie droższe.
    > P.

    Mozesz napisac szerzej co porownujesz?

  • 17. Data: 2012-02-04 20:42:58
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-02-04 21:33, atm pisze:

    > Mozesz napisac szerzej co porownujesz?

    Aparat fotograficzny za np. 500 zł
    i wspomniany ifon 4s

    P.

  • 18. Data: 2012-02-04 20:47:36
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

    > Czy ja wiem, czy ok... na astygmatyzm medycyna ma już sposoby.

    Chciałem, żeby maskotka się domyśliła, ale pewnie bez podpowiedzi nie udałoby
    się jej.

  • 19. Data: 2012-02-04 20:51:07
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-04 21:42, Pan Piskorz pisze:

    > Aparat fotograficzny za np. 500 zł
    > i wspomniany ifon 4s

    Grunt to mieć rozmach :-)

    Ja proponuję zejść na ziemię w okolice SE Satio.

    Ani to mercedes S klasy ani ciężarówka.
    Nie wyklucza to jednak sensu produkowania samochodów kompaktowych:-)

  • 20. Data: 2012-02-04 21:06:35
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-02-04 21:51, z pisze:
    > Grunt to mieć rozmach :-)

    W poście jest wymieniony wspomniany ifon.

    Nie neguję absolutnie istnienia kamerki w telefonie,
    bo czasem przyda się do zapamiętania rozkładu jazdy
    lub plakietki produktu w sklepie.

    Ale - toto nie nada się do fotografii. Powody są najprostsze, aparacik w
    telefonie nie ma przesłony i obiektywu. W związku z tym fotografujący
    nie ma kontroli nad tym, co będzie rezultatem pstryku.
    P.