  • 31. Data: 2012-02-04 22:27:30
    Temat: Re: Apropos aparatu foto w iPhone 4S
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-04 23:13, Waldek Godel pisze:
    > Ale dziesięcioletni (i ledwie dwumegapikselowy) Canon A40 wciąż bije na
    > głowę jakością fotek każdy telefon. Jak to się zmieni, to będzie można
    > porozmawiać.

    Skoro bije satio, pixona, N8 to trudno :-)
    I tak nie mam zamiaru go taszczyć ze sobą więc nic mi po nim :-)
    Nie ten target :-)

    Zdarza mi się dostawać do druku zdjęcia robione aparatami za te 500 zł i
    więcej. I co? Mój wysłużony K800 potrafi zrobić lepsze.
    Możemy się tak licytować :-)

  • 32. Data: 2012-02-04 22:40:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 04 Feb 2012 23:27:30 +0100, z napisał(a):

    > Zdarza mi się dostawać do druku zdjęcia robione aparatami za te 500 zł i
    > więcej. I co? Mój wysłużony K800 potrafi zrobić lepsze.
    > Możemy się tak licytować :-)

    K800 jak na dzisiejsze standardy robi bardzo słabe zdjęcia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 33. Data: 2012-02-04 23:24:24
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-04 23:05, JoteR pisze:

    > Kaja, dziUbdziuś, pisz po starowarszawsku "w morde", bo inaczej ortofaszyści
    > Cię zadziObią.

    Fakstycznie :-) Dzięki. W Dziób lub w mordę, w zależności co który posiada.

    --
    animka

  • 34. Data: 2012-02-05 10:22:10
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-04 23:40, Waldek Godel pisze:

    > K800 jak na dzisiejsze standardy robi bardzo słabe zdjęcia.

    Bo jest stary jak świat ale ma bardzo mocną lampę ksenonową a w tym
    targecie to duży plus.

  • 35. Data: 2012-02-05 10:49:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 05 Feb 2012 11:22:10 +0100, z napisał(a):

    > Bo jest stary jak świat ale ma bardzo mocną lampę ksenonową a w tym
    > targecie to duży plus.

    Wcale nie jest taka mocna, obecnie wiele telefonów ma silniejsze LED-y

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 36. Data: 2012-02-05 11:49:08
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-05 11:49, Waldek Godel pisze:

    > Wcale nie jest taka mocna, obecnie wiele telefonów ma silniejsze LED-y

    Rzuć jakimś nowym przykładem. SEW995 miał mieć mocne 2 diody. Dla mnie
    porażka. LGKU900 z ksenonem i z ledem to samo + kilka modeli SE z
    niższej półki.
    Satio chyba ma podobną z tym że moc potrafi obniżyć w razie potrzeby.
    Ciężko porównać.
    Może to tylko moje odczucie. Przyzwyczajenie do dużego zasięgu lampy.
    Taki robiłem test. Ten sam pokój w nocy. Odległość 4m.

  • 37. Data: 2012-02-05 11:57:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 05 Feb 2012 12:49:08 +0100, z napisał(a):

    > Rzuć jakimś nowym przykładem. SEW995 miał mieć mocne 2 diody. Dla mnie
    > porażka. LGKU900 z ksenonem i z ledem to samo + kilka modeli SE z
    > niższej półki.

    Po prostu porównuję zdjęcia robione w tym samym pomieszczeniu w takich
    samych warunkach i widzę, że oświetlenie ledem jest lepsze. Może matryca ma
    wyższą czułość a może led świeci lepiej - nie wnikam. Musiałbym exify
    oglądać, a nie bardzo mi się chce. W każdym razie dosyć tandetny w sumie
    aparacik w Blackberry 9780 robi statystycznie lepsze fotki, choć barwy
    przekłamane dosyć mocno w stronę cukierkowości. HTC HD2 też robił lepsze
    fotki i nawet gejfon sobie lepiej radzi. W końcu K800 to konstrukcja sprzed
    prawie 7 lat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 38. Data: 2012-02-05 13:59:46
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    To nie jest zdjęcie, tylko obraz tego, co tam było w danym momencie i co "aparat"
    potrafił uchwycić (a potrafił niewiele, wszystko jakieś rozmazane, kolory i ich
    nasycenie jakieś dziwne, wiele możnaby pisać). A że potrafił niewiele, więc i
    niektórzy napisali Ci, że zdjęcie jest słabe. Ale też te zdjęcia są po to, by je
    wrzucić na jakieś Fb czy inne NK, wysłać MMSem i tyle. Mam DHD i niby ma 8 mega, ale
    Canon 300D z 5 megami robi doskonałe zdjęcia przy nim (i to w trybach
    automatycznych). Więc ile by tam pikseli nie było (w telefonie) to i tak zawsze
    będzie co najwyżej "średnio" lub najczęściej "nędznie". Prócz może wymienianej tu N8
    (ale jej nie znam, więc zastrzeżenie jest niesprawdzone empirycznie).

    --
    JK

  • 39. Data: 2012-02-06 06:58:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 04 Feb 2012 22:06:35 +0100, Pan Piskorz napisał(a):
    > Ale - toto nie nada się do fotografii. Powody są najprostsze, aparacik w
    > telefonie nie ma przesłony i obiektywu. W związku z tym fotografujący
    > nie ma kontroli nad tym, co będzie rezultatem pstryku.

    Obiektyw ma, a przeslona .. wiele kompaktowych aparacikow tez nie ma.

    J.