  • 1. Data: 2012-01-31 08:39:33
    Temat: Telefon z WM 6.1 lub 6.5
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Nikt nie odpowiedział na moje pytanie o telefon, łatwo synchronizujący
    książkę adresową i kalendarz w unicode - moje wymogi okazały się zbyt
    niszowe. Po poszukiwaniach i pewnych eksperymentach sam sobie
    odpowiedziałem - niestety, na razie należy pozostać przy starym Windows
    Mobile. W związku z tym mam pytanie - czy ktoś zna niezbyt stare modele
    z WM 6.1 lub 6.5 (żeby dało się znaleźć nówkę) z długo działającą
    baterią? Powiedzmy co najmniej 4-5 dni przy niezbyt intensywnym używaniu?

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2012-01-31 09:19:43
    Temat: Re: Telefon z WM 6.1 lub 6.5
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > WM 6.1 lub 6.5 (żeby dało się znaleźć nówkę) z długo działającą baterią?
    > Powiedzmy co najmniej 4-5 dni przy niezbyt intensywnym używaniu?

    miałem/mam 3 różne telefony z WM 6,5 (Toshiba i HTC) i niestety żaden nie
    trzyma 3-4 dni,
    przyzwyczaj się do ładowania co drugi dzień.
    pozdr.
    gr

  • 3. Data: 2012-01-31 10:01:58
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 09:39:33 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Mobile. W związku z tym mam pytanie - czy ktoś zna niezbyt stare modele
    > z WM 6.1 lub 6.5 (żeby dało się znaleźć nówkę) z długo działającą
    > baterią? Powiedzmy co najmniej 4-5 dni przy niezbyt intensywnym używaniu?

    Jedną z najlepszych baterii miał HTC Kaiser - ale tyle wyciągał przy
    świetnym sygnale sieci i powyłączanych wszystkich funkcjach typu BT/WLAN.
    No i oczywiście przy prawie zerowej ilości rozmów. Jak zaczniesz dzwonić,
    to będą 2-3 dni

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

  • 4. Data: 2012-01-31 10:23:13
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > No i oczywiście przy prawie zerowej ilości rozmów. Jak zaczniesz dzwonić,

    No niedobrze... Mi Samsung SGH-i200 z WM 6.1 trzymał jakieś 5 dni, ale
    to była jedna z niewielu jego zalet.

    Piotr

  • 5. Data: 2012-01-31 12:13:19
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 31.01.2012 11:23, Uncle Pete pisze:

    > No niedobrze... Mi Samsung SGH-i200 z WM 6.1 trzymał jakieś 5 dni, ale
    > to była jedna z niewielu jego zalet.
    >
    > Piotr

    samsung i780 ostatnio wytrzymał prawie 6 dni, ale nie ruszany. Weź
    jednak pod uwagę że w komplecie są 2 baterie i stacja doładowania
    drugiej. Nowego chyba jednak nie dostaniesz....
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-02-01 21:20:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > WM 6.1 lub 6.5 (żeby dało się znaleźć nówkę) z długo działającą baterią?
    > Powiedzmy co najmniej 4-5 dni przy niezbyt intensywnym używaniu?

    Kup stację dokującą np do HTC Artemis

  • 7. Data: 2012-02-02 08:17:54
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > WM 6.1 lub 6.5 (żeby dało się znaleźć nówkę) z długo działającą baterią?
    > Powiedzmy co najmniej 4-5 dni przy niezbyt intensywnym używaniu?

    Omnia Lite, 3-4 dni przy normalnym uzytkowaniu.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 8. Data: 2012-02-03 01:41:54
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> wrote in message
> [...]
    > WM 6.1 lub 6.5 (żeby dało się znaleźć nówkę) z długo działającą baterią?
    > Powiedzmy co najmniej 4-5 dni przy niezbyt intensywnym używaniu?

    Byc moze nie bardzo rozumiem, ale androidy bardzo ladnie synchronizuja
    ksiazki adresowe, kalendarze itp.
    Lacznie z sms-am i programami zainstalowanymi. A zdecydowanie wiecej
    androidow znajdziesz niz WM6.1 czy 6.5.

  • 9. Data: 2012-02-04 12:52:13
    Od: PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl>

    W dniu 2012-01-31 09:39, Uncle Pete pisze:
> [...]
    z długo działającą
    > baterią? Powiedzmy co najmniej 4-5 dni przy niezbyt intensywnym używaniu?

    ja mam samsunga omnie 2 armani i chodzi 5-7 dni na jednej bateri, (w
    zalezności od intensywności uzytkowania, bez gps i bluetooth), w
    kompecie 2 baterie i specjalna ładowarka
    jedna wada, u mnie słabo "chodzi" część ekranu dotykowego od tego
    cudnego etui armni

    pozdrawiam
    pawel