  • 1. Data: 2012-01-30 13:29:23
    Temat: czytnik kart
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    Zastanawiam się czy da się podłączyć czytnik kart pamięci do telefonu
    komórkowego z javą (SE W995, Hazel lub Samsung Avila)
    Chciałbym przeglądać i przegrywać zdjęcia (z karty pamięci do telefonu) z
    pominięciem komputera.

  • 2. Data: 2012-01-30 13:34:18
    Temat: Re: czytnik kart
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 14:29:23 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > komórkowego z javą (SE W995, Hazel lub Samsung Avila)
    > Chciałbym przeglądać i przegrywać zdjęcia (z karty pamięci do telefonu) z

    Oczywiście, że się da. Zaprojektujesz tylko układ USB-host, połączysz go z
    procesorem telefonu, prawdopodobnie dodając odpowiedni przełacznik do
    istniejącego kontrolera czytnika kart pamięci, oprogramujesz obsługę w
    systemie telefonu jednego i drugiego oraz dodasz odpowiednie zmiany w samym
    systemie, aby dało się wybierać kolejne napędy i już. Zrobione.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 3. Data: 2012-01-30 13:36:05
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > systemie telefonu jednego i drugiego oraz dodasz odpowiednie zmiany w samym
    > systemie, aby dało się wybierać kolejne napędy i już. Zrobione.

    ha ha ha

  • 4. Data: 2012-01-30 17:46:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.01.2012 14:29, mz pisze:
    > Witam
    > Zastanawiam się czy da się podłączyć czytnik kart pamięci do telefonu
    > komórkowego
    tak, ale niewiele telefonów to potrafi.
    > z javą
    tu niema problemu. w tych telefonach które już mają Host-USB napewno
    javę jakoś "odpalisz"
    > (SE W995, Hazel lub Samsung Avila)
    nie. w tych nie słyszałem o takiej możliwości. Toshibę g900 sprawdź
    > Chciałbym przeglądać i przegrywać zdjęcia (z karty pamięci do telefonu)
    > z pominięciem komputera.
    szukaj telefonów z Host-usb
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-01-30 22:22:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > komórkowego z javą (SE W995, Hazel lub Samsung Avila)
    > Chciałbym przeglądać i przegrywać zdjęcia (z karty pamięci do telefonu) z

    Z jednej karty na druga ? Bo one chyba czytnik maja wbudowany.

    J.

  • 6. Data: 2012-01-30 23:02:21
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-30 18:46, ToMasz pisze:
> [...]
    > javę jakoś "odpalisz"
    > nie. w tych nie słyszałem o takiej możliwości. Toshibę g900 sprawdź

    Co to za telefon, że nie da sie przenieść czy skopiować z telefonu
    na kartę i na odwrót :D
    Z komputera na telefon i odwrotnie można przez bluetooth.

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-01-31 06:21:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mz" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > komórkowego z javą (SE W995, Hazel lub Samsung Avila)
    > Chciałbym przeglądać i przegrywać zdjęcia (z karty pamięci do telefonu)

    Czy problem polega na tym, że aparat korzysta z tradycyjnej SD
    a telefon ma gniazdko mikro SD? Bo jeśli tak, to trywialnym
    rozwiązaniem byłoby kupić do aparatu kartę mikro SD z przejściówką
    zwykłych rozmiarów i wtedy masz zdjęcia na karcie formatu
    zjadliwego dla telefonu komórkowego i szafa gra i bucy.

  • 8. Data: 2012-01-31 06:30:25
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co to za telefon, że nie da sie przenieść czy skopiować z telefonu na
    > kartę i na odwrót :D
    > Z komputera na telefon i odwrotnie można przez bluetooth.

    Nie chodzi mi o kopiowanie z karty, która jest w telefonie ale z karty, która
    jest w czytniku - z pominięciem komputera. Kopiowanie bezpośrednio z czytnika
    do telefonu.

  • 9. Data: 2012-01-31 06:32:08
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Z jednej karty na druga ? Bo one chyba czytnik maja wbudowany.
    >
    > J.

    Tak z jednej karty na drugą przy pomocy samego telefonu bez użycia komputera. Np
    z małej 1GB karty z aparatu na wieloGB karte w telefonie, tak aby zarchiwizowac
    zdjęcia np podczas wakacji na które nie chce zabierać laptopa.

  • 10. Data: 2012-01-31 06:33:39
    Od: "mz" <a...@w...pl>

> [...]
    > zwykłych rozmiarów i wtedy masz zdjęcia na karcie formatu
    > zjadliwego dla telefonu komórkowego i szafa gra i bucy.

    Nie.
    Problem polega na tym, że karta jest xD 1GB i na nią robione będą zdjęcia foto a
    karta kilka GB ma służyć jako archiwum dla zdjęć np podczas wakacji na które nie
    chce brać laptopa.