  • 1. Data: 2012-01-30 11:24:41
    Temat: Przeniesienie numeru do Mbank mobile
    Od: MK <e...@o...pl>

    Witam

    Nie mogę nigdzie doczytać jaka taryfa jest aktywna (który ze starterów)
    otrzymuje się po przeniesieniu numeru do mbank z innej sieci.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-30 11:38:46
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do Mbank mobile
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 30 Jan 2012 12:24:41 +0100, MK <e...@o...pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Nie mogę nigdzie doczytać jaka taryfa jest aktywna (który ze starterów)
    >otrzymuje się po przeniesieniu numeru do mbank z innej sieci.

    we wniosku o przeniesienie numeru masz do wyboru oferta standardowa
    (27gr/min) albo oferta promocyjna 0,19gr/min

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-30 12:17:47
    Od: MK <e...@o...pl>

    > we wniosku o przeniesienie numeru masz do wyboru oferta standardowa
    > (27gr/min) albo oferta promocyjna 0,19gr/min

    Dzięki o to mi chodziło :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-30 19:13:19
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Dzięki o to mi chodziło :-)

    U mnie to była droga przez mękę.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2012-01-30 20:13:36
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
    > U mnie to była droga przez mękę.

    A coś więcej?
    Zamierzam dopiero przetestować mBąka i nie jest różowo:
    "Zamówiony starter pakowany jest i wysyłany poprzez przesyłkę pocztową w
    terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania niniejszego potwierdzenia."
    Za przesyłkę zapłaciłem.
    W razie przenoszenia nr należy przygotować się na jak długi okres? 14, 30
    dni?
    --
    M.

  • 6. Data: 2012-01-30 20:44:58
    Od: Klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-30 21:13, Maciek pisze:
    > W razie przenoszenia nr należy przygotować się na jak długi okres? 14,
    > 30 dni?

    ~tydzień

  • 7. Data: 2012-01-31 18:40:52
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > A coś więcej?

    Przenosiłem jeden numer (z ery) i dopiero za drugim razem się udało.
    Kurier przywiózł SIM, ale okazało się, że poprzedni nie wyraża zgody, bo
    brakowało pesela. Po uzupełnieniu danych kurier, o dziwo,
    przywiózł drugą kartę. Może to nie wina mBanku, ale z kurierem ganiałem
    się przez kilka dni, bo do południa "ja nie mogłem", a po południu on.

    Karta nie działała przez 3 dni. Napisałem reklamację i otrzymałem
    znaczące gratisy przez okres pół roku.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2012-02-06 11:12:58
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Kurier mBąka przyszedł po paru dniach i to bezpłatnie, ale Polkomtel za
    wszelką cenę usiłuje przytrzymać poprzedni numer, wreszcie potwierdzony
    termin przeniesienia to ok. 2 miesiące (przy umowie bezterminowej), skarga do
    UKE się prosi.

    -----