  • 1. Data: 2012-01-30 17:38:40
    Temat: Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Cześć, sorry za offtopic ale piszę do sklepów albo sprzedawców w
    Allegro, i nikt mi nie chce odpowiedzieć.
    Szukam prostego względnie stacjonarnego telefonu, marka nieważna, (nie
    systemowego na wiele linii), który pozwoliłby na proste wybieranie
    minimum 20 numerów z wewn. książki telefonicznej. Telefon w domu dla
    starszej osoby, musi być taki klasyczny, leżący, na stół.
    Wybieranie proste np. numer z piętnastej pozycji to coś w typie "1" +
    "5" + "enter" i dzwoni.

  • 2. Data: 2012-01-30 18:46:24
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 09:38:40 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

    > Cześć, sorry za offtopic ale piszę do sklepów albo sprzedawców w
    > Allegro, i nikt mi nie chce odpowiedzieć.

    Na właściwej grupie też nikt nie odpowiedział? Serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 3. Data: 2012-01-30 20:14:18
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 30 Sty, 19:46, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Na właściwej grupie też nikt nie odpowiedział? Serio?
    Będę wdzięczny za podanie nazwy właściwej grupy albo linka.

  • 4. Data: 2012-01-30 20:20:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 12:14:18 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

    > Będę wdzięczny za podanie nazwy właściwej grupy albo linka.

    Jest tak zakamuflowana, że nikt by się nie zorientował, to dla zmylenia
    przeciwnika: pl.misc.telefonia

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 5. Data: 2012-01-30 21:27:36
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 30 Sty, 21:20, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

> [...]
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

    Dzięki

  • 6. Data: 2012-02-02 19:08:26
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-30 18:38, Janeo pisze:
    > Szukam prostego względnie stacjonarnego telefonu, marka nieważna, (nie
    > systemowego na wiele linii), który pozwoliłby na proste wybieranie
    > minimum 20 numerów z wewn.

    Po przeprowadzce kupiłem do VOIP-a telefon Philips CD1801B.
    Kosztował < 20EUR, w Polsce podobna.
    Prosty do bólu.

    Chciałem by jedynie działał i swoje zadanie spełnia. Przeciwników z
    drugiej strony słuchawki słychać dobrze, nikt na mnie też nie narzeka.

    książki telefonicznej. Telefon w domu dla
    > starszej osoby, musi być taki klasyczny, leżący, na stół.

    To tu już gorzej. Sam szukałem podobnego.
    Jednak przewodowy (bez latającej słuchawki) był jeden w ofercie w całym
    Saturnie, marki nie posiadał, kosztował nieznacznie mniej a z braku
    wyświetlacza ew. książka telefoniczna pewnie skomplikowana w obsłudze.

    P.

  • 7. Data: 2012-02-04 09:01:25
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Na razie dodałem w kultowej Nokii 3310 :-), z której korzysta owa
    starsza osoba, dodatkowe 8 numerów łatwego/szybkiego wybierania w
    postaci Voice Call, więc wstrzymuję się z zakupem telefonu
    stacjonarnego który wymagałby jeszcze bramki_gsm.

    PS: co do telefonu stacjonarnego, w międzyczasie wpadł mi w oczy
    całkiem fajny, niezbyt drogi Siemens 5020, z boku 10 klawiszy
    skróconego wybierania (w sumie 20 numerów, po 10 na każdy level). Do
    tego tryb głośnomówiący którym można pomóc starszej osobie w
    porozumieniu z bankiem, itp.

  • 8. Data: 2012-02-06 11:15:58
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Kiedyś był taki stacjonarny Panasonic z rozszerzoną klawiaturą, ale tamten
    nie miał CLIP-a, może jest jakiś następca.
    Tyle, że cena była dość firmowa.