  • 61. Data: 2011-09-09 19:05:12
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    news:slrnj6kfcd.n4t.joshua@tau.ceti.pl...

    > Porównanie równie barwne co głupie. Prędzej przypominasz maniaka bardzo
    > podatnego na chorobę morską, który z uporem maniaka odwiedza pobliską
    > karuzelę i przekonuje klientów że karuzele są ZŁE...

    Podoba mi się Jacku Twoja (typowa dla fana Apple) błyskotliwość! :-)

  • 62. Data: 2011-09-09 20:36:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Załóżmy, że Twoje chore urojenia o tym jak pełnię misję przekonywania do
    > zakupu iphone'a są prawdziwe

    Watpie czy masz tak misje. A teraz przepros.

  • 63. Data: 2011-09-09 20:37:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    > Podoba mi się Jacku Twoja (typowa dla fana Apple) błyskotliwość! :-)

    Japierdole...

  • 64. Data: 2011-09-14 20:15:30
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > w życiu pierwszy raz go wziąłem do ręki i nie miałem problemów
    > z niczym: w szczególności z ustawianiem e-maila, bo iPhone ma
    > niezłego "wizarda" do tego celu. Dlatego właśnie uważam że
    > kolega co informuje nas jak to użytkownicy iPhone nie umieją
    > sobie ustawić e-maila w telefonie po prostu ściemnia - Ci ludzie
    > albo w ogóle nie próbowali ustawić e-maila albo nie interesuje
    > ich wcale co to POP3/SMTP i po prostu komputerami się nie
    > interesują od strony "jak to działa?" tylko używają już ustawione.
    > Nie ma to związku z ich inteligencją a raczej horyzontem zainteresowań.

    Większość ludzi nie wie co to POP3/SMTP.
    Stawiałbym na około 90%. Zarówno tych
    używających PC jak i Gejfonów.
    Powtórzę to przejęzyczenie specjalnie, zaraz napiszę, z jakiego powodu.

    Więkzość uzytkowników e-majli nie zna swojich ustawień poczty, z hasłem
    włącznie.
    Jest zapamiętane od lat w przelgądarce i jedynie format dysku zmusza ich do
    założenia NOWEGO
    konta pocztowego.

    22 lata temu dostałem dostałem zlecenie skonfiurowania najdroższego
    dostępnego komputera.
    Wtedy to było jakieś Pentium 120. Zleceniodawca? NOTARIUSZ.

    Jakieś 18 lat temu, kolejne zlecenie. Tak słucham, słucham - i pytam.
    Dlaczego taka konfiuracja?
    Znajomi mi doradzili. A Oni mają takie komputery? Nie, takie CHCIELIBY TAKIE
    MIEĆ.
    A tyczyło to kompa BIUROWEGO!!!!

    Taki już ludzki snobizm. Trzeba mieć na ręku Rolexa, by cię szanowali i
    Parkerem podpisywać umowy.
    A ostatnio znajomy użytkownik iPhona zsynchronizował sobie iPhona z PC i
    zniknęło mu wszystko. Pewnie
    na skutek nieprecyzyjnego tłumaczenia, PRZYWRÓĆ nie skojarzyło mu się z
    przywróceniem stanu FABRYCZNEGO...

    Jako uzytkownik Windowsa stwierdzam na podstawie doświadczeń z iPodem,
    iPhonem , że
    żeby obsługa ich była INTUICYJNA trzeba być KOCHAJĄCYM INACZEJ niż Windows.

    Żeby nie było niedomówień, z Linuchem tez próbowałem 3 razy bez rezultatu -
    mam widać inny mózg.

    pozdrawiam
    Feromon

  • 65. Data: 2011-09-14 20:29:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Feromon" napisał:

    > 22 lata temu dostałem dostałem zlecenie skonfiurowania najdroższego
    > dostępnego komputera.
    > Wtedy to było jakieś Pentium 120.

    22 lata temu (1989 rok) z całą pewnością nie było to Pentium, nawet 60.
    Co najwyżej PC 386, bo na wprowadzonego w tymże 1989 roku 486 nie byłoby
    stać nawet notariusza.

    JoteR

  • 66. Data: 2011-09-14 20:34:32
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Porównanie równie barwne co głupie. Prędzej przypominasz maniaka bardzo
    > podatnego na chorobę morską, który z uporem maniaka odwiedza pobliską
    > karuzelę i przekonuje klientów że karuzele są ZŁE...

    Podobnie jak dopalacze

    Feromon

  • 67. Data: 2011-09-15 08:22:37
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-14 22:15, Feromon pisze:

> [...]
    > włącznie.
    > Jest zapamiętane od lat w przelgądarce i jedynie format dysku zmusza ich

    a ja pamietam jak sie na 'internet' zapisywalem w Centrum Komputerowym
    Politechniki Slaskiej (na sobote) by sobie 'posurfowac' po nielicznych
    wowczas stronach w kolorze w przegladarce Mosaic (bo ilez mozna bylo
    patrzec na zielone literki lynxa)

    > 22 lata temu dostałem dostałem zlecenie skonfiurowania najdroższego
    > dostępnego komputera.
    > Wtedy to było jakieś Pentium 120. Zleceniodawca? NOTARIUSZ.

    Cos Ci sie popieprzylo i to zdrowo.
    Premiera pierwszego pentium to 22.03.1993r (tak tez zeznaje Wikipedia) -
    czyli 18 lat temu i byl to Pentium 60 i 66.

    Pierwszego Pentium 100 skladalem przywiezionego po targach z Niemiec pod
    fotelem auta, gdy w PL krolowaly takie firmy jak Optimus i ESCOM i
    hi-endem w PL byl wowczas Pentium 75 (dla niektorych 60/66) - Pentium 90
    mozna bylo sobie zamowic TYLKO z plyta (bo tak).
    Po paru miesiacach jak mialem w domu Pentium 100 byla premiera Pentium
    120 (do dzis pamietam tego Chipa z Pentium 120 i tytulem 'kolejny rekord
    obity' ;)

    22 lata wstecz to kolowaly 386 - jak ktos mial DX to byl Pan,
    ewentualnie 486SX.
    Bylem wowczas na drugim roku studiow i ojciec po kontrakcie w D kupil mi
    wowczas pelna 486 - pierwsza 486 na roku (ech).
    Pierwsze rendery w 3dmax - i sie wszyscy zachwycali jak to szybko
    renderuje (dzisiaj komorki sa szybsze)
    A na pierwszym roku studiow uzywalem Atari 130XE i pisalem programy w
    DeepBlueC (i jak oddawalem listingi do oceny, to pamietam, ze zawsze
    musialem tlumaczyc, ze w DBC nawiasy {} byly zastepowane przez [] )

    widac nie miales prawdziwej potrzeby

    --
    pozdr
    Adam (AL)