    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple świetną firmą jest
    Date: Wed, 14 Sep 2011 22:15:30 +0200

    news:j41ss2.6i0.0@poczta.onet.pl...
    > "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message
    >
    > Jakimi wypowiedziami? Pisałem coś tutaj o ustawianiu e-maila
    > w iPhone? Nie. Właśnie mimo że iPhone nie używałem nigdy
    > w życiu pierwszy raz go wziąłem do ręki i nie miałem problemów
    > z niczym: w szczególności z ustawianiem e-maila, bo iPhone ma
    > niezłego "wizarda" do tego celu. Dlatego właśnie uważam że
    > kolega co informuje nas jak to użytkownicy iPhone nie umieją
    > sobie ustawić e-maila w telefonie po prostu ściemnia - Ci ludzie
    > albo w ogóle nie próbowali ustawić e-maila albo nie interesuje
> [...]

    Większość ludzi nie wie co to POP3/SMTP.
    Stawiałbym na około 90%. Zarówno tych
    używających PC jak i Gejfonów.
    Powtórzę to przejęzyczenie specjalnie, zaraz napiszę, z jakiego powodu.

    Więkzość uzytkowników e-majli nie zna swojich ustawień poczty, z hasłem
    włącznie.
    Jest zapamiętane od lat w przelgądarce i jedynie format dysku zmusza ich do
    założenia NOWEGO
    konta pocztowego.

    22 lata temu dostałem dostałem zlecenie skonfiurowania najdroższego
    dostępnego komputera.
    Wtedy to było jakieś Pentium 120. Zleceniodawca? NOTARIUSZ.

    Jakieś 18 lat temu, kolejne zlecenie. Tak słucham, słucham - i pytam.
    Dlaczego taka konfiuracja?
    Znajomi mi doradzili. A Oni mają takie komputery? Nie, takie CHCIELIBY TAKIE
    MIEĆ.
    A tyczyło to kompa BIUROWEGO!!!!

    Taki już ludzki snobizm. Trzeba mieć na ręku Rolexa, by cię szanowali i
    Parkerem podpisywać umowy.
    A ostatnio znajomy użytkownik iPhona zsynchronizował sobie iPhona z PC i
    zniknęło mu wszystko. Pewnie
    na skutek nieprecyzyjnego tłumaczenia, PRZYWRÓĆ nie skojarzyło mu się z
    przywróceniem stanu FABRYCZNEGO...

    Jako uzytkownik Windowsa stwierdzam na podstawie doświadczeń z iPodem,
    iPhonem , że
    żeby obsługa ich była INTUICYJNA trzeba być KOCHAJĄCYM INACZEJ niż Windows.

    Żeby nie było niedomówień, z Linuchem tez próbowałem 3 razy bez rezultatu -
    mam widać inny mózg.

    pozdrawiam
    Feromon