  • 1. Data: 2011-09-04 19:27:05
    Temat: [i5700] blokowanie aktualizacji + jaki prepaid?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Jako że postanowiłem poużywać yanosika wyciągnąłem z szafy samsunga i5700 i
    tylko w tym celu chcę go używać. Czy da się tak ustawić w tym telefonie żeby
    nie pobierał niepotrzebnych danych, tzn. żeby tylko ta jedna aplikacja miała
    dostęp do sieci i żadna inna, łącznie z aktualizacjami systemu, nie? Drugie
    pytanie jako że nie śledzę na bieżąco cenników prepaidów- jaką kartę
    najlepiej wrzucić do tego typu czynności - chodzi mi o maksymalnie długi
    czas na wykorzystanie limitu, bo jako nawigacji będę tego używał stosunkowo
    rzadko, częściej do powiadomienia o suszarkach, wypadkach itp.

    Lukasz