    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple świetną firmą jest
    Date: Thu, 15 Sep 2011 10:22:37 +0200

    W dniu 2011-09-14 22:15, Feromon pisze:

    > Więkzość uzytkowników e-majli nie zna swojich ustawień poczty, z hasłem
    > włącznie.
    > Jest zapamiętane od lat w przelgądarce i jedynie format dysku zmusza ich
    > do założenia NOWEGO
    > konta pocztowego.

    a ja pamietam jak sie na 'internet' zapisywalem w Centrum Komputerowym
    Politechniki Slaskiej (na sobote) by sobie 'posurfowac' po nielicznych
    wowczas stronach w kolorze w przegladarce Mosaic (bo ilez mozna bylo
    patrzec na zielone literki lynxa)

    > 22 lata temu dostałem dostałem zlecenie skonfiurowania najdroższego
    > dostępnego komputera.
    > Wtedy to było jakieś Pentium 120. Zleceniodawca? NOTARIUSZ.

    Cos Ci sie popieprzylo i to zdrowo.
    Premiera pierwszego pentium to 22.03.1993r (tak tez zeznaje Wikipedia) -
    czyli 18 lat temu i byl to Pentium 60 i 66.

    Pierwszego Pentium 100 skladalem przywiezionego po targach z Niemiec pod
    fotelem auta, gdy w PL krolowaly takie firmy jak Optimus i ESCOM i
    hi-endem w PL byl wowczas Pentium 75 (dla niektorych 60/66) - Pentium 90
    mozna bylo sobie zamowic TYLKO z plyta (bo tak).
    Po paru miesiacach jak mialem w domu Pentium 100 byla premiera Pentium
    120 (do dzis pamietam tego Chipa z Pentium 120 i tytulem 'kolejny rekord
    obity' ;)

    22 lata wstecz to kolowaly 386 - jak ktos mial DX to byl Pan,
    ewentualnie 486SX.
    Bylem wowczas na drugim roku studiow i ojciec po kontrakcie w D kupil mi
    wowczas pelna 486 - pierwsza 486 na roku (ech).
    Pierwsze rendery w 3dmax - i sie wszyscy zachwycali jak to szybko
    renderuje (dzisiaj komorki sa szybsze)
    A na pierwszym roku studiow uzywalem Atari 130XE i pisalem programy w
    DeepBlueC (i jak oddawalem listingi do oceny, to pamietam, ze zawsze
    musialem tlumaczyc, ze w DBC nawiasy {} byly zastepowane przez [] )

    widac nie miales prawdziwej potrzeby

    --
    pozdr
    Adam (AL)