  • 21. Data: 2011-09-03 19:05:14
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-03 20:12, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > Masz pełne prawo robić z siebie śmiesznego błazna który chce
    > należeć do grupy silniejszej... Twoja postawa przypomina mi
    > postawę niektórych kibiców piłkarskich klubów sportowych...

    Mmmm, odpowiedział grupowy mentor. Rozumiem, że po godzinach pracy jako
    obrońca przereklamowanych produktów Apple dorabiasz jako psychoanalityk.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 22. Data: 2011-09-03 20:07:06
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 3 09 2011 20:09, Pszemol pisze:

    > Po pierwsze - nie rozumiem dlaczego ktoś miałby używać takiego
    > określenia "gejfon" więcej niż jeden raz... Raz było śmiesznie, ale
    > każdy kolejny raz smakuje jak odgrzewany ziemniak sprzed tygodnia.

    Ty w ogóle niewiele rozumiesz.

    > Po drugie - nie wiem w jakim rejonie operuje kolega ze swoimi
    > usługami IT - trudno więc wytrzepać statystykę akurat dla tego
    > regionu..
    >
    > Po trzecie - argumentacja typu "użytkownicy iPhone stanowią
    > większość moich usług IP w ustawianiu e-maila" => "użytkownicy
    > iPhone są nieinteligentni i nie umieją sobie wpisać nazwy serwera
    > pocztowego do telefonu" może być argumentacją błędną bez
    > względu na to ile procent całego rynku smartfonów mają iPhony.

    Co najlepiej pokazałeś zupełnie nie radząc sobie z Symbianem. Jeśli ktoś
    sobie nie radzi z czymś tak banalnie prostym to jest skazanym na
    iCośtam, bo to typowy sprzęt dla "inżynierów".

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 23. Data: 2011-09-03 20:08:56
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 3 09 2011 14:48, Pszemol pisze:
    > A co Was to obchodzi jaki będzie nowy iPhone 5?
    > Co Was, Wielkich, interesują te plotki maluczkich?
    > Zapomnieliście, że Was ten telefon nie interesuje?
    > Że jest bardzo "bee" i że w ogóle Apple jest "bee"?
    > Nie zniżajcie się do plotek o tym jak ma wyglądać
    > nowy model iŚmiecia, panowie - nie zaskakujcie!

    Bo chcemy pośmiać się z kolejnego absolutnie nowatorskiego, przełomowego
    i technologicznie przodującego smartfonu wszechczasów.

  • 24. Data: 2011-09-03 20:10:37
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 3 09 2011 17:45, Krystek pisze:

    > Czy jesteś jednym z "nich"? Reprezentujesz ogół pmtg? Jeśli ja szukam
    > tutaj kumpli, to Ty - po Twoich wypowiedziach można wywnioskować - chyba
    > szukasz tutaj guza ;) Prawdziwy masochista z Ciebie.

    Raczej macochista :-)

  • 25. Data: 2011-09-03 21:45:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.09.2011 14:48, Pszemol pisze:
> [...]
    > Nie zniżajcie się do plotek o tym jak ma wyglądać
    > nowy model iŚmiecia, panowie - nie zaskakujcie!

    Widzisz... jak producent wydaje hardware i nagle sie okazuje ze hamulce
    w pewnych przypadkach mogą nie zadziałać, to zadarmo czy trzeba czy nie
    trzeba wymienia się we wszystkich modelach. Jak producent wydaje
    software to jeśli użytkownicy znajdą błąd, natychmiast pojawia się
    komentarz i podawany jest termin poprawki. My chcemy wiedzieć jaki
    będzie ten hardware w połączeniu z softwarem, aby znaleźć braki i
    dowiedzieć się w jaki sposób przyszli nabywcy zostaną poinformowani ze
    nie potrzebują tego, czego im Apple nie dało.
    Pytania: inżynier zgubił prototyp. wiedział ze ma przesrane wiec
    popełnił samobójstwo. jakiego producenta prototyp mam na myśli?
    PRzed salonami idea/orange ustawiają sie kolejki w dniu w którym telefon
    wchodzi na rynek. w kolejkach stoją opłacone osoby. jaki mam model
    telefonu na myśli. "Ukradziono" prototyp.... sam wiesz czego. Czy inni
    producenci też tak robią? Czy nie widać ze "takie numery" są skierowane
    do "blondynek" i "dresów" - a właściwie ich odpowiedników za oceanem?
    Nikt nie twierdzi ze to śmieć! że się do niczego nie nadaje. Na pewno
    ładnie wygląda, bateria nie wypada jak upadnie, szybka się nie rysuje...
    W sumie jak wiele innych telefonów. pytanie co teraz w nim będzie
    takiego "WOW" że wielu ludzi zapłaci za niego fortune! (rozłożoną w
    abonamencie na 3 lata)

    ToMasz

  • 26. Data: 2011-09-04 06:47:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > 2011-09-03 18:00, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:
    ticipated-in-search-for-lost-iphone-5>

    > A w USA firmy mogą sponsorować Policję?

    Tak, ale tylko mafie, czy apple to mafia?

  • 27. Data: 2011-09-04 07:41:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Nie zniżajcie się do plotek o tym jak ma wyglądać
    > nowy model iŚmiecia, panowie - nie zaskakujcie!

    Baranku, nikt tak nie napedza krytyki applea jak frajerzy zachwalajacy -
    poprez powtarzanie marketingowcyh bredni - jego produkty.

  • 28. Data: 2011-09-04 09:24:21
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j3t8te.5mo.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "boxfish" <c...@g...pl> wrote in message
    > Źle zakładasz że coś argumentuję. Po prostu interesuje mnie czy
    > oceniając ilość problemów u swoich klientów brał pod uwagę
    > popularność konkretnych modeli telefonów, żeby się potem nie
    > okazało tak jak 30 lat temu że najbardziej kradzionym w Polsce
    > samochodem był Fiat 126p co bynajmniej nie znaczyło że jest
    > on samochodem najbardziej w Polsce pożądanym... :-)

    Analogia byłaby trafna gdyby nie to że iPhone nie ma dużego udziału w
    rynku... jeszcze...

> [...]
    > pocztowego do telefonu" może być argumentacją błędną bez
    > względu na to ile procent całego rynku smartfonów mają iPhony.

    Jeśli Waldek mówi że gro zleceń jakie ma dotyczy iPhone to według Ciebie
    oznacza jak wyżej że każdy w Polsce nosi iPhone. Uzgodnij sam ze sobą
    zeznania, z jedej strony na iPhone Polaków nie stać, a z drugiej stony mają
    udział w rynku taki jak Fiat 126p...

    Klasyczny przykład związku prostytucji z muzyką.

    > Można wymyślić sporo różnych powodów na wytłumaczenie
    > obserwacji Waldka (jeśli są prawdziwe a nie celowo zawyżone)
    > ale ktoś kto na iPhone mówi "gejfon" nie jest w stanie odnieść się
    > do swoich obserwacji obiektywnie i jako taki nie jest wiarygodny.

    Bo nie toleruje wad i niedoróbek najbardziej zaawansowanego sprzętu na
    świecie? Bo wady ogólnie znane nie są wadami?

    ALEX słusznie zauważył na czym polega problem Twój i fenomen iPhone... ja
    nie widzę problemu by skonfigurować Androida, WM czy Symbiana, to i jakoś
    jego zalet nie dostrzegam.

    Pozdr

  • 29. Data: 2011-09-04 10:52:03
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-09-02 23:36, Waldek Godel wrote:

    > aaa... dostałem takiego ataku śmiechu, że pomerdałem Colona z Calderonem

    No masz, momenty były? Były.
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 30. Data: 2011-09-04 10:53:50
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    Jak tak opisujesz, to nawet proste. :-P