    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple świetną firmą jest
    Date: Sat, 03 Sep 2011 23:45:32 +0200

    W dniu 03.09.2011 14:48, Pszemol pisze:
    > A co Was to obchodzi jaki będzie nowy iPhone 5?
    > Co Was, Wielkich, interesują te plotki maluczkich?
    > Zapomnieliście, że Was ten telefon nie interesuje?
    > Że jest bardzo "bee" i że w ogóle Apple jest "bee"?
    > Nie zniżajcie się do plotek o tym jak ma wyglądać
    > nowy model iŚmiecia, panowie - nie zaskakujcie!

    Widzisz... jak producent wydaje hardware i nagle sie okazuje ze hamulce
    w pewnych przypadkach mogą nie zadziałać, to zadarmo czy trzeba czy nie
    trzeba wymienia się we wszystkich modelach. Jak producent wydaje
    software to jeśli użytkownicy znajdą błąd, natychmiast pojawia się
    komentarz i podawany jest termin poprawki. My chcemy wiedzieć jaki
    będzie ten hardware w połączeniu z softwarem, aby znaleźć braki i
    dowiedzieć się w jaki sposób przyszli nabywcy zostaną poinformowani ze
    nie potrzebują tego, czego im Apple nie dało.
    Pytania: inżynier zgubił prototyp. wiedział ze ma przesrane wiec
    popełnił samobójstwo. jakiego producenta prototyp mam na myśli?
    PRzed salonami idea/orange ustawiają sie kolejki w dniu w którym telefon
    wchodzi na rynek. w kolejkach stoją opłacone osoby. jaki mam model
    telefonu na myśli. "Ukradziono" prototyp.... sam wiesz czego. Czy inni
    producenci też tak robią? Czy nie widać ze "takie numery" są skierowane
    do "blondynek" i "dresów" - a właściwie ich odpowiedników za oceanem?
    Nikt nie twierdzi ze to śmieć! że się do niczego nie nadaje. Na pewno
    ładnie wygląda, bateria nie wypada jak upadnie, szybka się nie rysuje...
    W sumie jak wiele innych telefonów. pytanie co teraz w nim będzie
    takiego "WOW" że wielu ludzi zapłaci za niego fortune! (rozłożoną w
    abonamencie na 3 lata)

    ToMasz