  • 21. Data: 2009-11-20 16:17:30
    Temat: Re: Aparat dla dziecka
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Takie dziecko od 3 lat już czyta i pisze.

    [...]

    > Ale rzecz jasna takie dziecko będzie stanowiło zagrożenie
    > dla ,,dorosłych'' choć tępych... Znaczy -- zapracowanych.

    Takie które *musi* czytać i pisać w wieku 3 lat bo rodzić tak chce, to
    moim zdaniem ma duże szanse zostać psychopatą już w wieku lat 5-ciu ;)

    j.

  • 22. Data: 2009-11-20 16:33:32
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "J.F." he5lab$8h7$...@n...onet.pl

    > Świadomego raczej nie daje.

    Weź do ręki może takiego Canona A650IS albo coś podobnego, bo masz
    nieaktualne dane. W ogóle tym razem trochę bełkoczesz o tej kreatywnej
    fotografii lustrem. Lustro jest duże i nie wygodne nawet dla dorosłego
    człowieka, poza tym ma pretensjonalny wygląd profi ;) który raczej
    odstrasza niż sprzyja kreatywnemu fotografowaniu szczególnie wśród ludzi.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 23. Data: 2009-11-20 17:03:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "januszek" s...@g...mierzwiak.com

    > Takie które *musi* czytać i pisać w wieku 3 lat bo rodzić tak chce, to
    > moim zdaniem ma duże szanse zostać psychopatą już w wieku lat 5-ciu ;)

    Nie wiem, czy może rodzić, ale mnie chodzi o coś innego -- jeśli chce
    jeść -- musi otwierać buzię. I przez to zmuszanie do otwieranie buzi
    psychopatą nie staje się.

    Myślałem, że mówimy o dziecku, które chce fotografować, nie o dziecku,
    które nie chce. Jeśli chce fotografować -- musi mieć świadomość tego,
    co to jest fotografia. Dlaczego jest to ,,pisanie światłem''.

    -=-

    Dziecko, nawet noworodek, musi oddychać, musi mrugać oczami musi
    przełykać ślinę -- psychopata od tego nie staje się. Musi ośmiolatek
    rozróżniać litery, musi poruszać palcami... Życie zmusza.

    -=-

    Kompakt jest dobry dla dorosłego, który nie chce uczyć się, ale żyć konsumpcyjnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2009-11-20 17:17:58
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:he6ccn$cd9$1@inews.gazeta.pl...

    > Ami ma fajny światłomierz i fajną przesłonę?
    > Właściwie fajne światłomierze to mają wszelkie Ami i Smieny. ;)

    Bardzo fajny, kosztuje kilka złotych i wygląda tak:
    http://fotki_moje.republika.pl/avatar/tabela/tabela0
    3.jpg
    Nie potrzeba baterii, za to można się wiele z niego nauczyć...
    tomekk

  • 25. Data: 2009-11-20 17:24:59
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Kompakt jest dobry dla dorosłego, który nie chce uczyć się, ale żyć
    > konsumpcyjnie.

    Co ty się tak na te kompakty uwziąłeś, raczej lustro jest konsumpcyjne,
    kupuję bo takie jest trend, nie ważne czy jest dla mnie funkcjonalne czy
    nie, kupuję bo będę dostojnie wyglądać z wielką lufą. Wież mi że jest
    duża grupa ludzi którzy używają bardzo świadomie kompaktu i na samej
    grupie było kilka dobrych przykładów dużo przemyślanych zdjęć.
    Przykładem nich będzie LDR Kuby zrobiony Casio czy większość zdjęć na
    stronie Janko Muzykanta zrobionych G9 czy jakimś Olympusem.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 26. Data: 2009-11-20 17:28:13
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    tomekk pisze:

    > Bardzo fajny, kosztuje kilka złotych i wygląda tak:
    > http://fotki_moje.republika.pl/avatar/tabela/tabela0
    3.jpg
    > Nie potrzeba baterii, za to można się wiele z niego nauczyć...

    Też takie coś mam w spadku po tacie, ale to chyba raczej żerowało na
    dużej tolerancji filmu, w dobie cyfry raczej bezużyteczne ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 27. Data: 2009-11-20 18:09:24
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Mając 8 lat, byłem w drugiej klasie (urodziłem się
    > w lutym, więc rodzice puścili mnie do szkoły wcześniej)
    > i pamiętam czas, gdy moja siostra (ode mnie młodsza
    > o 2 lata niemal dokładnie) miała 5 lat, bo pamiętam,
    > jak mówiła, że za rok idzie do szkoły, a poszła też
    > o rok wcześniej. Więc ja wowczas miałem 3 lata.

    Zgubiłem się trochę... Miałeś 3 lata wtedy, kiedy Twoja
    młodsza o dwa lata siostra miała 5 lat?
    Powinieneś mieć wtedy 7 lat i to normalne, że coś
    zapamiętałeś.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2009-11-20 18:25:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Myślałem, że mówimy o dziecku, które chce fotografować,

    Nie, póki co, chce mieć aparat. Pasja fotografowanie może przyjdzie
    później a może nie ;)

    j.

  • 29. Data: 2009-11-20 19:23:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Użytkownik "januszek" s...@g...mierzwiak.com

    > Nie, póki co, chce mieć aparat. Pasja fotografowanie może przyjdzie
    > później a może nie ;)

    To może któraś z Nokii. ;) Tyle tylko, że niezdrowa... ;)

    --

  • 30. Data: 2009-11-20 19:25:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" he6jit$fe6$...@n...onet.pl

    > Też takie coś mam w spadku po tacie, ale to chyba raczej żerowało
    > na dużej tolerancji filmu, w dobie cyfry raczej bezużyteczne ;).

    Właśnie użyteczne -- uczyło zależności czułości, przesłony i czasu ekspozycji.
    Może nawet więcej warte niż sam aparat -- w odpowiednim czasie. :)

    --