  • 11. Data: 2009-11-20 12:51:09
    Temat: Re: Aparat dla dziecka
    Od: "Kasia" <k...@T...pl>

    > No i 11 listopada zaczął się wątek pt. Cyfrówka dla dziecka - przeczytaj,
    > jeszcze jest na serwerze, nie musisz nawet zaglądać do archiwum.

    Wg mojej córki, trochę starszej (11 lat) aparaty są obciachowe. W grupie
    rówieśniczej liczy się jedynie aparat w komórce. I tylko takim wypada robić
    zdjęcia. Moja córa własny aparat ma, leży on w szufladzie niestety, bo
    wstydzi się go używac na codzień.

    Kasia

  • 12. Data: 2009-11-20 13:49:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Norbert" <x...@h...spam> napisał w
    > Dla wspolczesnych dzieci to tylko aparaty wodoszczelne bez
    > wysuwanych obiektywow. Sa teraz te nowe wodoszczelne Lumixy, co
    > wygladaja jak stare minolty Xt, czy jak im tam bylo. Lustrzanka
    > jest niepraktyczna dla dziecka i pewnie zaraz by ja ktos okradl.
    > Cos w ten desen
    > http://www.dpreview.com/news/0901/09012705panasonicf
    t1.asp

    Cos w tym jest, ale kwestia ceny jeszcze.
    A za 50 zl mozna np kupic uzywanego HP, nie jest to swietny aparat,
    ale zdjecia robi, a jak sie rozbije, to nie bedzie zal, a i rozmowe
    wychowacza bedzie mozna przeprowadzic.

    J.

  • 13. Data: 2009-11-20 15:19:06
    Od: "Orka" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rówieśniczej liczy się jedynie aparat w komórce. I tylko takim wypada
    > robić zdjęcia. Moja córa własny aparat ma, leży on w szufladzie niestety,

    A u mojej córy zupełnie odwrotnie-a jest w tym samym wieku :)

    --
    Orka

  • 14. Data: 2009-11-20 15:22:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yogi(n)" he5iae$dk7$...@n...news.neostrada.pl

    > A wystarczyło napisać: "kup jej lustrzankę", zamiast wylewać cały strumień
    świadomości, bez wstępnego odfiltrowania ;-)
    > Moim zdaniem lustro to zły pomysł. Ja mając 7 lat biegąłem z AMI66 ale to lekkie,
    plastikowe było. Osmiolatka z lustrem na szyi?
    > Raczej się zniechęci niż nauczy. Choć oczywiście dzieci bywają różne.

    Nie mówię, że o ma być C 1 demark 30, ale że lustrzanka.

    Ami ma fajny światłomierz i fajną przesłonę?
    Właściwie fajne światłomierze to mają wszelkie Ami i Smieny. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-11-20 15:24:50
    Od: "Orka" <o...@o...pl>

    > To musi byc ladny i akceptowalny w jej grupie rowiesniczej. Bo kazdy nie
    > spelniajacy tych dwoch warunkow aparacik szybko wyladuje na samym dnie
    > szuflady i nigdy z niej nie wyjdzie ;)

    Etam, moja Młoda od 9 r. ż (od 2 lat) robi zdjęcia moim starym A60 i wcale
    jej nie przeszkadza, że nie jest błyszczący ani różowy i ma malutki ekran.
    Ważne, że zdjęcia wychodzą przyzwoite. Córa, jako jedna z niewielu osób w
    klasie, pamięta żeby go zabrać na każdą wycieczkę, dzięki czemu dzieciaki
    mają zawsze fajną pamiątkę. Myślę, że następny aparat jaki dostanie, jej
    pierwszy-własny od nowości, to będzie jakiś mały tani canon :) A ładny i
    akceptowalny to musi być telefon, bo w tym wieku jest to rzecz najpierwszej
    potrzeby :)

    Januszek, przepraszam za priva :)

    --
    Orka

  • 16. Data: 2009-11-20 15:27:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." he5lab$8h7$...@n...onet.pl

    > A kompakcik nie daje ?

    Świadomego raczej nie daje. Może nie musi to by lustrzanka, może
    są jakieś inne rozwiązania, która dają możliwość ustawiania i przesłony,
    i czasu, i czułości i jakoś namierzają odległość, ale chyba lustrzanka
    jest najprostszym rozwiązaniem.

    Dziecko (ośmioletnie) musi zdawać sobie sprawę z tego, czym jest
    ekspozycja -- i ja wiem o tym, że takie dziecko (a nawet młodsze)
    doskonale to potrafi zrozumieć.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2009-11-20 15:33:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Orka napisał(a):

    [...]

    > Januszek, przepraszam za priva :)

    Hę? ;) Tylko wywal "polska" ;P

    j.

  • 18. Data: 2009-11-20 15:50:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Dziecko (ośmioletnie) musi zdawać sobie sprawę z tego, czym jest
    > ekspozycja -- i ja wiem o tym, że takie dziecko (a nawet młodsze)
    > doskonale to potrafi zrozumieć.

    *musi*???

    j.

  • 19. Data: 2009-11-20 15:51:40
    Od: "Orka" <o...@o...pl>

    > Hę? ;) Tylko wywal "polska" ;P

    A no to spoko, nie doszło :))) Pomyliłam guziczki :)

    --
    Orka

  • 20. Data: 2009-11-20 16:04:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "januszek" s...@g...mierzwiak.com

    > *musi*???

    Takie dziecko od 3 lat już czyta i pisze.
    Ekspozycja jest sprawą o niebo prostszą.
    Może nie od trzech, ale trzeci rok czyta i pisze.

    Ale rzecz jasna takie dziecko będzie stanowiło zagrożenie
    dla ,,dorosłych'' choć tępych... Znaczy -- zapracowanych.

    --