  • 1. Data: 2009-11-19 18:23:18
    Temat: Canon A75 jako pamięć masowa
    Od: kruszyzna <k...@o...pl>

    Witam,

    Mam zabytkowy aparat Canon A75. Kiedy podlaczam go przez port usb jest
    wykrywany przez Windows XP jako aparat cyfrowy. Czy istnieje taka
    mozliwosc aby system wykryl moj aparat jako dysk wymienny? Prosze o
    pomoc, gdyz chodzi o odzyskanie danych z przypadkowo sformatowanej
    karty CF.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-19 18:58:31
    Temat: Re: Canon A75 jako pamięć masowa
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    kruszyzna wrote:
> [...]
    > wykrywany przez Windows XP jako aparat cyfrowy. Czy istnieje taka
    > mozliwosc aby system wykryl moj aparat jako dysk wymienny?

    Nie. Taki jest urok Canonów.

    Piotr

    --
    Uncle Pete
    piotr (at) kozarzewski (dot) org

  • 3. Data: 2009-11-19 19:32:23
    Od: f...@a...pl

    Dnia 19-11-2009 o 19:23:18 kruszyzna <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > mozliwosc aby system wykryl moj aparat jako dysk wymienny? Prosze o
    > pomoc, gdyz chodzi o odzyskanie danych z przypadkowo sformatowanej

    kup sobie czytnik do kart i po problemie
    --
    FKV

  • 4. Data: 2009-11-19 19:51:24
    Od: kruszyzna <k...@o...pl>

    > kup sobie czytnik do kart i po problemie
    > --
    > FKV

    No skoro tak to musze kupic... Do CF dostane w zwyklych punktach
    fotograficznych? Jaka jest orientacyjnie cena?

    Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam!

  • 5. Data: 2009-11-19 20:35:20
    Temat: Re: Canon A75 jako pamiec masowa
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "kruszyzna" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > No skoro tak to musze kupic... Do CF dostane w zwyklych punktach
    > fotograficznych? Jaka jest orientacyjnie cena?
    >
    > Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam!

    allegro

  • 6. Data: 2009-11-19 20:42:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    kruszyzna <k...@o...pl> writes:

    > No skoro tak to musze kupic... Do CF dostane w zwyklych punktach
    > fotograficznych? Jaka jest orientacyjnie cena?

    Na allegro uniwersalny czytnik kupisz za 4.50 zl (slownie: cztery
    piecdziesiat), plus niestety z 8 zl za przesylke.

    W sklepie moze byc drozej, to juz zalezy od sklepu i marki...

    MJ

  • 7. Data: 2009-11-20 14:01:31
    Od: kruszyzna <k...@o...pl>

    On 19 Lis, 21:42, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Na allegro uniwersalny czytnik kupisz za 4.50 zl (slownie: cztery
    > piecdziesiat), plus niestety z 8 zl za przesylke.
    >
    > W sklepie moze byc drozej, to juz zalezy od sklepu i marki...
    >
    >   MJ

    Ok, czytnik mam z auchana. Mozecie polecic jakis dzialajacy i
    najlepiej darmowy program do odzyskiwania danych z kart?

  • 8. Data: 2009-11-20 16:21:27
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Uzytkownik "kruszyzna" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On 19 Lis, 21:42, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Ok, czytnik mam z auchana. Mozecie polecic jakis dzialajacy i
    > najlepiej darmowy program do odzyskiwania danych z kart?

    To juz OT, ale ja polecam Easy Recovery Professional.
    Darmowa jest wersja "trial", ale w necie mozna latwo znalezc dzialajace
    numery seryjne...

    Qkam

  • 9. Data: 2009-11-20 17:27:14
    Od: kruszyzna <k...@o...pl>

    > To juz OT,

    No coz, jest kilka programow dedykowanych do aparatow cyfrowych :) DDR
    Digital Camera Recovery sobie swietnie poradzil, ale niestety w wersji
    testowej pokazal jedynie co odzyskal.

    Dziekuje, sprawdze ten program

    Pozdrawiam!