  • 1. Data: 2009-12-03 21:21:44
    Temat: Aparat Medion z oferty Aldi
    Od: "Piotr" <t...@w...pl>

    Witam Kolegów
    Chciałem zapytać czy ktoś z was testował aparacik mdion 12Mpx który jest teraz
    w ofercie Aldi za 299 zł?Chciałem kupić dla dziecka 12letniego oraz dla mnie
    jako drugi aparacik"do kieszeni".Posiadam już Canon 50D z obiektywem Canon 18-70
    ale stwierdziłem , że chciałbym coś malutkiego do kieszeni i przy okazji dla
    dziecka(może bardziej dla dziecka.Wiem ze za tą cenę nie ma co wymagać ale jeśli
    ktoś użytkuje coś takiego to chętnie poznam opinię .
    Dzięki

  • 2. Data: 2009-12-03 21:31:46
    Temat: Re: Aparat Medion z oferty Aldi
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Piotr" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jeśli
    > ktoś użytkuje coś takiego to chętnie poznam opinię .

    To pewnie jakieś hówno ohrutne, ale pokaż na wszelki wypadek czy to któryś z
    tych:

    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=89
    42&from_showcat=1&string=medion

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2009-12-03 21:33:40
    Od: t...@w...pl

    to jest dokładnie coś takiego:
    http://www.allegro.pl/item834546488_sprawdz_nowosc_a
    parat_medion_12mpix_3xzoom.html

  • 4. Data: 2009-12-03 21:52:13
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > to jest dokładnie coś takiego:
    > http://www.allegro.pl/item834546488_sprawdz_nowosc_a
    parat_medion_12mpix_3xzoom.html

    Nic specjalnego, choć myślałem iż bedzie gorsze ;-) Niby 12M pikseli, a
    zdjęcia tylko 10M pikseli robi albo w specyfikacji jest błąd. Wolałabym
    kupić taniego Samsunga albo Benqa, a nie takie OEMowe-rebrandowane
    nie-wiadomo-co...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 5. Data: 2009-12-04 06:21:52
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:hf9ch1$fko$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > zdjęcia tylko 10M pikseli robi albo w specyfikacji jest błąd. Wolałabym
    > kupić taniego Samsunga albo Benqa, a nie takie OEMowe-rebrandowane

    Dokładnie - 12 Mpix w przypadku kompaktu jest zupełnie niepotrzebne (realna
    rozdzielczość układu obiektyw-matryca z uwzględneniem szumów jest zapewne
    znacznie mniejsza). Za podobną cenę możesz trafić coś naprawdę markowego z
    wyprzedaży, co będzie miało 6-8 Mpix i będzie dawało lepszy obraz.

    --
    Lol

  • 6. Data: 2009-12-04 09:04:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > w ofercie Aldi za 299 zł?Chciałem kupić dla dziecka 12letniego oraz dla mnie

    Dołóż 85zł do A480
    Nie patrz na ilość megapikseli, a jakość obrazu przy redukcji do HD (na
    więcej przy zadowalającej jakości nie liczyłbym).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-12-04 13:21:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <t...@w...pl>
    > Chciałem zapytać czy ktoś z was testował aparacik mdion 12Mpx
    > który jest teraz
    > w ofercie Aldi za 299 zł?

    Ja tam nie wiem co Medion, ale za 299 mozna bylo pol roku temu
    kupic Nikona L19.

    J.

  • 8. Data: 2009-12-04 17:52:41
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Na samą nazwe firmy Medion mozna dostac odruchów wymiotnych.
    Sorry nie moglem sie powstrzymac.

  • 9. Data: 2009-12-04 22:05:46
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości grup

    > Na samą nazwe firmy Medion mozna dostac odruchów wymiotnych.

    A na b. częsty opis z allegro "renomowana niemiecka firma Medion"

    > Sorry nie moglem sie powstrzymac.

    :-)
    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 10. Data: 2009-12-04 22:14:43
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 4 Gru, 18:52, "PK" <p...@e...pl> wrote:
    > Na samą nazwe firmy Medion mozna dostac odruchów wymiotnych.
    > Sorry nie moglem sie powstrzymac.

    Jednak ich komputery desktop, schodza na ebayu, jak cieple
    buleczki.;-))

    http://cgi.ebay.de/MEDION-AKOYA-P7330-PC-System-1TB-
    6GB-RAM-HDMI-DVI-NEU_W0QQitemZ370299984946QQcmdZView
    ItemQQptZDE_Technik_Computer_Peripheriegeräte_PC_Sys
    teme?hash=item5637995c32

    StaM