  • 11. Data: 2009-12-06 14:45:33
    Temat: Re: Aparat Medion z oferty Aldi
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    StaM wrote:

    > Jednak ich komputery desktop, schodza na ebayu, jak cieple
    > buleczki.;-))

    Medion zamawia i sprzedaje takze calkiem porzadny, niedrogi sprzet. Inna
    sprawa, ze wiekszosc tego, co jest sprzedawane u nas to jakies odpady.

  • 12. Data: 2009-12-06 17:53:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    PK pisze:
    > Na samą nazwe firmy Medion mozna dostac odruchów wymiotnych.
    > Sorry nie moglem sie powstrzymac.

    Moja pierwsza cyfrowka - Toshiba PDR 3330. Okazało się, że medion miał
    identyczne aparaty pod własną marką. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 13. Data: 2009-12-06 21:01:37
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hfgr1k$igd$...@n...onet.pl...

    > Moja pierwsza cyfrowka - Toshiba PDR 3330. Okazało się, że medion miał
    > identyczne aparaty pod własną marką. :P

    Tyle, że stado śmieciarzy z allegro skupuje w cenie złomu odpady poserwisowe
    i powystawowe z niemieckich Aldików i sprzedaje u nas - "może posiadać
    drobne rysy, sprzęt powystawowy"... i faktycznie potem nie można powstrzymać
    odruchów wymiotnych...
    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 14. Data: 2009-12-06 22:38:29
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 6 Gru, 22:01, Mikołaj Tutak

> [...]
    > drobne rysy, sprzęt powystawowy"... i faktycznie potem nie można powstrzymać
    Niemieckie Aldiki nie sprzedaja sprzetu B, ani uzywanego. Sprzedaja
    wylacznie nowy z dwuletnia gwarancja.
    StaM

  • 15. Data: 2009-12-07 19:43:47
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "StaM" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    3g2000vbi.googlegroups.com...

    > Niemieckie Aldiki nie sprzedaja sprzetu B, ani uzywanego. Sprzedaja
    > wylacznie nowy z dwuletnia gwarancja.

    A gdzie to stwierdzenie jest sprzeczne z moim?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 16. Data: 2009-12-07 19:54:49
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 7 Gru, 20:43, Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*...@nospam.com> wrote:
    > A gdzie to stwierdzenie jest sprzeczne z moim?
    > pozdrawiam
    >       Mikołaj

    ..widocznie zle odczytalem powyzszy fragment,
    za co sie kajam
    StaM

  • 17. Data: 2009-12-07 19:59:37
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 7 Gru, 20:54, StaM <a...@g...com> wrote:
    > On 7 Gru, 20:43, Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*...@nospam.com> wrote:
    allegro skupuje w cenie złomu odpady

    P.S.

    Ciekawe jaka droga i jakimi dojsciami skupuja ten wadliwy sprzet, bo
    moim zdanie powinien on byc utylizowany. Chyba ze sa to zwroty bez
    podania przyczyn.
    StaM