  • 11. Data: 2011-01-04 16:42:54
    Temat: Re: Android - czym zrobic backup
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-01-04 17:39, Nex@pl wrote:
    > No właśnie, a ja jakoś zacofany jestem i cholera lubie miec lokalnie,
    > jak internet padnie to co? Nie wspominając, że android bez internetu tak
    > średnio wypada. Mam samsunga galaxy i5800 czy jakoś tak, no i co nie
    > klikne to łączenie :) Troche to irytuje. Ale ja staroświecki jestem.

    Mam podobne podejscie, zaraz po zakupie odcialem Defy od internetu z
    karty, pozostalo tylko domowe wifi. Ogolnie niezle sie sprawuje jako
    nastepca Palma, choc poki co stare przyzwyczajenia sprawiaja, ze Palm
    wydaje sie sto razy wygodniejszy ... jak dobrze rozchodzone buty :]

  • 12. Data: 2011-01-04 16:51:25
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Dokładnie :)

  • 13. Data: 2011-01-04 16:54:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    Nex@pl pisze:
> [...]
    > średnio wypada. Mam samsunga galaxy i5800 czy jakoś tak, no i co nie
    > klikne to łączenie :) Troche to irytuje. Ale ja staroświecki jestem.

    co prawda u mnie G1 z upgradowanym 1.6 do 2.2.1 (+root), ale nie
    zauwazylem, ze net jest mu niezbednie potrzebny do zycia w tym telefonie.

    Backupy robie lokalnie na karte (TitaniumBackup)
    Synchronizuje sie z lokalnym kalendarzem i ksiazka na komputerze via
    MyPhoneExplorer
    Czesciej korzystam z Dropboxa niz synchronizacji kalendarza i kontaktow
    z Googlem (ustawilem soiebie synchronizacje na zadanie - lacze sie z
    netem i synchronizuje wtedy gdy ja tego chce - a nie telefon) -
    powiedzmy, ze raz na tydzien lub rzadziej.

    Jak korzystam z AndroidMarket, to wowczas wlaczam net (jedno klikniecie
    w pasek statusu). Synchronizacja, BT, GPS, etc - dokladnie w ten sam
    sposob (staram sie byc panem tego urzadzenia, a nie na odwrot).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 14. Data: 2011-01-04 16:58:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    atm pisze:

> [...]
    > nastepca Palma, choc poki co stare przyzwyczajenia sprawiaja, ze Palm
    > wydaje sie sto razy wygodniejszy ... jak dobrze rozchodzone buty :]

    no ja juz niemal w 100% wyemigrowalem z Palma (podstawowe rzeczy mam juz
    wszystkie przeniesione) - ale odczucia mam podobne do Twoich (Palm gora,
    tym bardziej, ze moj Clie TH55 jakoscia ekranu i szybkoscia bije G1 na
    glowe - za to ustepuje mu rozwiazaniami technologicznymi (mimo, ze TH55
    byl najwyzszym modelem z polki Sony) - no coz, TH55 mam od prawie 8 lat
    wiec mial prawo sie zestarzec, ale zal mi sie z nim rozstawac.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2011-01-04 19:49:26
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Taki super pełny backup to, niestety, wymaga roota. Sam nad tym boleję.

    A co za problem wgrać roota ?

  • 16. Data: 2011-01-04 19:53:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-01-04 20:49, owp wrote:

    > A co za problem wgrać roota ?

    Dopoki telefon jest na gwarancji nie chce kombinowac.

  • 17. Data: 2011-01-04 21:01:12
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    To już większa dyskusja, bo przypomina mi się film TRON :) Nawet auta
    juz myślą za kierowców powoli... jeszcze trochę i nie będzie kierowców,
    a ja lubie np. "poszaleć" na placu na śniegu. Lubie auta z dusza... a te
    elektroniczne wampiry? :P

  • 18. Data: 2011-01-05 21:47:39
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    A jaki to problem zaflashowac oryginalny soft przed wyslaniem do ewentualnej
    naprawy gwarancyjnej? Poza tym Android bez roota to jak Dynastia bez Alexis.

    --
    Pozdr

  • 19. Data: 2011-01-05 21:53:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 21:47:39 -0000, G Nowak napisał(a):

    > A jaki to problem zaflashowac oryginalny soft przed wyslaniem do ewentualnej
    > naprawy gwarancyjnej? Poza tym Android bez roota to jak Dynastia bez Alexis.

    A jeżeli usterka będzie polegała na awarii złącza USB? A jeżeli usterka
    będzie polegała na uszkodzeniu kości flash uniemożliwiającym wgranie
    czegokolwiek?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 20. Data: 2011-01-06 10:31:51
    Od: noname <n...@n...pl>

> [...]
    > byl najwyzszym modelem z polki Sony) - no coz, TH55 mam od prawie 8 lat
    > wiec mial prawo sie zestarzec, ale zal mi sie z nim rozstawac.

    tez mam podobne spostrzezenia, choc ja nadal jestem wierny staremu
    palmtopowi (sony)

    szkoda, ze zadna firma nie dostrzega pewnej luki na rynku - wciaz wiele
    osob, ktore przyzwyczaily sie do starych aplikacji na palm os, badz
    takich, ktore juz przeszly na nowe rozwiazania, ale podobala im sie
    prostota palm os, jego dopracowanie i chetnie by wrocily, gdyby dodac
    pare fajnych bajerow