  • 21. Data: 2011-01-06 14:44:21
    Temat: Re: Android - czym zrobic backup
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/06/2011 11:31 AM, noname wrote:

    > tez mam podobne spostrzezenia, choc ja nadal jestem wierny staremu
    > palmtopowi (sony)
    >
    > szkoda, ze zadna firma nie dostrzega pewnej luki na rynku - wciaz wiele
    > osob, ktore przyzwyczaily sie do starych aplikacji na palm os, badz
    > takich, ktore juz przeszly na nowe rozwiazania, ale podobala im sie
    > prostota palm os, jego dopracowanie i chetnie by wrocily, gdyby dodac
    > pare fajnych bajerow

    O ile dobrze pamiętam te stare aplikacje sobie świetnie radziły w
    emulatorach, dopóki mi były potrzebne...
    M.

  • 22. Data: 2011-01-06 23:27:09
    Od: atm <...@v...pl>

    > A jeżeli usterka będzie polegała na awarii złącza USB? A jeżeli usterka
    > będzie polegała na uszkodzeniu kości flash uniemożliwiającym wgranie
    > czegokolwiek?

    Dokladnie, gdyby nie Titanium to obecnie wogole nie odczuwalbym potrzeby
    rozwazania roota. Poki co Defy poszedl do serwisu, gdy wroci
    przetestuje przywrocenie spritem.

  • 23. Data: 2011-01-06 23:29:40
    Od: atm <...@v...pl>

    > O ile dobrze pamiętam te stare aplikacje sobie świetnie radziły w
    > emulatorach, dopóki mi były potrzebne...
    > M.

    Wiesz, fajnie to wyglada gdy pracuje natywnie na palmie, jednak
    zderzenie z hiresowymi dopykanymi aplikacjami psuje troche wrazenie,
    choc oczywiscie funkcjonalnosc pozostaje. Poza tym w moim na przyklad
    wypadku zalezy mi przede wszystkim na kalendarzu a nie wiem czy on
    pojdzie jak nalezy pod emulatorem.

  • 24. Data: 2011-01-07 07:52:52
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/07/2011 12:29 AM, atm wrote:

> [...]
    > choc oczywiscie funkcjonalnosc pozostaje. Poza tym w moim na przyklad
    > wypadku zalezy mi przede wszystkim na kalendarzu a nie wiem czy on

    Po pierwsze: możesz sprawdzić jak pójdzie. Po drugie w emulatorze sa
    równie brzydkie jak na palmie, tylko kiedyś się nie dostrzegało.

    M.

  • 25. Data: 2011-01-08 00:32:58
    Od: noname <n...@n...pl>

    swoja droga jedna rzecza jest ewentualna emulacja starych aplikacji, a
    druga jak przeniesc dane (np. notatki, wpisy w kalendarzu) do jakiegos
    nowego systemu (nigdzie nie moge znalezc w necie zadnego konwertera, a
    jesli ktos ma baze danych z mnostwem przydatnych informacji to....)

  • 26. Data: 2011-01-08 01:18:26
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-01-08 01:32, noname wrote:
> [...]
    > nowego systemu (nigdzie nie moge znalezc w necie zadnego konwertera, a
    > jesli ktos ma baze danych z mnostwem przydatnych informacji to....)

    Odnosnie kalendarza, synchronizacja palma z outlookiem a nastepnie
    outlooka z androidowym urzadzeniem powinna chyba rozwiazac sprawe.

  • 27. Data: 2011-01-08 10:31:14
    Od: noname <n...@n...pl>

    > Odnosnie kalendarza, synchronizacja palma z outlookiem a nastepnie
    > outlooka z androidowym urzadzeniem powinna chyba rozwiazac sprawe.

    ale to pewnie musi byc pelny outlook a nie outlook express? tak wiec
    trzeba miec przynajmniej outlooka, a co z reszta danych...? :(

  • 28. Data: 2011-01-08 10:43:43
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/08/2011 11:31 AM, noname wrote:

    > ale to pewnie musi byc pelny outlook a nie outlook express? tak wiec
    > trzeba miec przynajmniej outlooka, a co z reszta danych...? :(

    Well, jak pamiętam palmowe aplikacje miewały eksport:>

    M.

  • 29. Data: 2011-01-10 09:30:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    atm pisze:

    > Odnosnie kalendarza, synchronizacja palma z outlookiem a nastepnie
    > outlooka z androidowym urzadzeniem powinna chyba rozwiazac sprawe.

    jak wejdziesz na grupe palmos, to znajdzesz moj przepis jak przeniesc
    wszystkie rzeczy z PalmOs na Androida

    Nie korzystalem w zadnym wypadku z Outlooka

    --
    pozdr
    Adam (AL)