  • 21. Data: 2013-11-22 15:31:15
    Temat: Re: Android: Java i Flash
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-22 13:11, J.F pisze:

    > Ale ma trafic do karty graficznej, a nie do dysku :)

    Spoko... już linuksiarze wymyślą jakieś "tee". Przecież jedną z
    największych zalet digitalizacji jest możliwość bezstratnego kopiowania
    i powielania.

    > Dalej pytanie czy zaplaciles za prawo nagrania i pozniejszego ogladania,
    > czy nie zaplaciles, ale musisz porcje reklam obejrzec :-)

    No to jak raz obejrzałem, to mogę sobie zapisać ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 22. Data: 2013-11-22 17:46:45
    Od: Stivi <...@t...com>

    On Thu, 21 Nov 2013 18:13:25 +0100, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > Z tego samego powodu dla którego aplikacje Ubuntu napisane w C++
    > skompilowane pod x86 nie pójdą pod WIndows x86 mimo, ze winda uzywa C++ -
    > musza uzywac API odpowiedniego dla systemu. I byc napisane zgodnie z
    > wymogami systemu.

    To jakiś kiepski ten system, z "JADami" radziły sobie nawet historyczne
    już telefony, dlaczego więc Android nie może tych plików obsługiwać?
    Widzę, że wiele serwisów typu VOD, Ipla ma dedykowane wersję na Andro, ale
    co ze stronami we fleszu i javie? Nie wejdę w takim urządzeniu na czat,
    czy na kurnik.pl?

  • 23. Data: 2013-11-22 18:10:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 17:46:45 +0100, Stivi napisał(a):

    > To jakiś kiepski ten system, z "JADami" radziły sobie nawet historyczne
    > już telefony, dlaczego więc Android nie może tych plików obsługiwać?

    taa.. i dlatego zapewne były oddzielne pliki na Nokię i SonyEricssony..

    > Widzę, że wiele serwisów typu VOD, Ipla ma dedykowane wersję na Andro, ale
    > co ze stronami we fleszu i javie? Nie wejdę w takim urządzeniu na czat,
    > czy na kurnik.pl?

    Strony w javie? Serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 24. Data: 2013-11-22 18:12:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stivi" napisał w wiadomości
> [...]

    >To jakiś kiepski ten system, z "JADami" radziły sobie nawet
    >historyczne już telefony, dlaczego więc Android nie może tych plików

    Bo to jest nowoczesny telefon i nie obsluguje historycznych plikow :-P

    >Widzę, że wiele serwisów typu VOD, Ipla ma dedykowane wersję na
    >Andro, ale co ze stronami we fleszu i javie? Nie wejdę w takim
    >urządzeniu na czat, czy na kurnik.pl?

    Zalezy jak zrobiony ... ale nie.
    Wielcy tego swiata zadecydowali ze Flasha kasuja ... i ja ich
    popieram.
    Naduzywany byl :-P

    J.

  • 25. Data: 2013-11-22 18:15:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 18:12:55 +0100, J.F napisał(a):

    > Wielcy tego swiata zadecydowali ze Flasha kasuja ... i ja ich
    > popieram.
    > Naduzywany byl :-P

    Problemem jest to, że w ogóle był używany. Fakt, przez pewien czas nie było
    innych rozwiązań, ale to jeszcze nie powód, tak samo jak brak wódki nie
    jest powodem, żeby pić zawartość szamba

  • 26. Data: 2013-11-22 18:17:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości grup

    >Spoko... już linuksiarze wymyślą jakieś "tee". Przecież jedną z
    >największych zalet digitalizacji jest możliwość bezstratnego
    >kopiowania i powielania.

    Nie wymysla - za tym naprawde duze pieniadze stoja i juz wymyslili ze
    powinno zaszyfrowane leciec az do karty graficznej.
    I nikt nie poda linuksiarzom kodow, ani zaden nastolatek ich z
    programu nie wydebuguje :-)

    >No to jak raz obejrzałem, to mogę sobie zapisać ;)

    Nie, porcja reklam za kazdym obejrzeniem :-P

    J.

  • 27. Data: 2013-11-22 18:29:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-22 01:10, Zakonspirowany pisze:

    > YouTube też? :>

    też. Google spaprał yt jak tylko można. niemniej jest wersja html5 yt
    przecież.

  • 28. Data: 2013-11-22 20:15:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Fri, 22 Nov 2013 02:07:21 +0100, J.F. napisał(a):
    >Przeglądarka? Serio?

    Serio.
    Potrzebna ta java do ogladania stron internetowych ?
    No to przegladarka powinna umozliwiac ogladanie :-P

    W system wbudujesz, i co, bedziesz aplety recznie odpalal ?

    J.

  • 29. Data: 2013-11-22 20:50:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 20:15:31 +0100, J.F napisał(a):

    > Serio.

    No cóż.. miałem nadzieję, że żartujesz.

    > Potrzebna ta java do ogladania stron internetowych ?

    Tak. Jest niezbędna. Marupy zwrotne też.

  • 30. Data: 2013-11-22 21:17:55
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 18:29, PlaMa pisze:

    > też. Google spaprał yt jak tylko można. niemniej jest wersja html5 yt
    > przecież.

    No ale nie samym YT człowiek żyje. Pecet dobry, niezaśmiecony, lecący na
    konfiguracji Turbo (by TuneUp), VDSL w najwyższej działającej u mnie
    opcji (40/4), a strony ładują się żałośnie wolno. Oczywiście mowa o tych
    zrobionych przez debili. Dla przykładu: http://www.tvn24.pl/ ładuje się
    (do 100%) w ok. 10 s, a http://edition.cnn.com/EUROPE/ w niespełna 2 s.
    Naturalnie mam adblocka (Chrome) i zupełnie "czyste" strony ładują się w
    ułamek sekundy (http://new.meteo.pl/). :|

    --