  • 41. Data: 2013-11-23 16:13:08
    Temat: Re: Android: Java i Flash
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 15:33:26 +0100, J.F. napisał(a):

    > -wielokrotnie narzekales na wydajnosc, a tu java script ... to dopiero
    > bylaby zaraza :-)

    wydajność javascriptu zależy od przeglądarki, niektóre mają to całkiem
    szybkie

    > -a jak pisalem ze przegladarka powinna srodowisko udostepnic, to
    > pisales "serio ?" :-P

    Problem w tym, że nigdzie nie pisałeś o przeglądarce i javascripcie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 42. Data: 2013-11-23 16:37:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 15:13:08 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > wydajność javascriptu zależy od przeglądarki, niektóre mają to całkiem
    > szybkie

    Mozna to pre-kompilowac, ale dawniej to nie mialem czterech procesorow
    po 2.4GHz do dyspozycji, wiec i szybkosc byla bardziej zauwazalna :-)

    > Problem w tym, że nigdzie nie pisałeś o przeglądarce i javascripcie.

    O javascripcie nie pisalem, tym niemniej przegladarka powinna
    powszechnie uzywane standardy obslugiwac.

    No dobra - Flasha skreslamy z listy powszechnych standardow,
    Java wczesniej spadla sama.

    J.

  • 43. Data: 2013-11-23 16:47:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 16:37:25 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mozna to pre-kompilowac, ale dawniej to nie mialem czterech procesorow
    > po 2.4GHz do dyspozycji, wiec i szybkosc byla bardziej zauwazalna :-)

    Dobra, bo to się już robi nudne. Chciałem delikatnie zasugerować, żebyś się
    zreflektował jakie brednie pociskasz przez cały wątek i doczytał albo co,
    ale przecież podobno "mądrej głowie dość dwie słowie", więc kilkanaście to
    grubo za dużo.
    W dodatku jakiś laik mógłby się tymi debilizmami zasugerować.

    Bądź łaskaw douczyć się jaka jest różnica pomiędzy Javą a javascriptem i
    dlaczego to ma tak mało ze sobą wspólnego. Będzie mniej żenująco.
    Póki co przebijasz w głupocie wypowiedzi Pszemola z Enuelem razem wziętych.

  • 44. Data: 2013-11-23 16:56:32
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-23 16:47, Waldek Godel pisze:

    > Bądź łaskaw douczyć się jaka jest różnica pomiędzy Javą a javascriptem

    mnie uczyli, że java ma tyle wspólnego z javascriptem co gwałt w
    samochodzie z samogwałtem w chodzie :D

  • 45. Data: 2013-11-23 17:12:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 16:56:32 +0100, PlaMa napisał(a):

    > mnie uczyli, że java ma tyle wspólnego z javascriptem co gwałt w
    > samochodzie z samogwałtem w chodzie :D

    I to z punktu widzenia Javy, byla prawda.

    Ale jesli sie w tym daje Wolfensteina napisac ...

    J.

  • 46. Data: 2013-11-23 18:02:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    > mnie uczyli, że java ma tyle wspólnego z javascriptem co gwałt w
    > samochodzie z samogwałtem w chodzie :D

    albo krzesło z krzesłem elektrycznym.
    Ale niektórzy to uparcie ignorują

  • 47. Data: 2013-11-23 20:45:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 15:47:08 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > Dnia Sat, 23 Nov 2013 16:37:25 +0100, J.F. napisał(a):
    > Bądź łaskaw douczyć się jaka jest różnica pomiędzy Javą a javascriptem i
    > dlaczego to ma tak mało ze sobą wspólnego. Będzie mniej żenująco.

    Znam roznice dobrze.
    Tylko co z tego.
    Kiedys Java(aplety) byla w www uzywana. Nadal bywa, ale rzadziej.
    Flash byl i jest.

    Przegladarka bez javy i flasha ... ulomna jest.
    Z jednej strony przyznaje ci racje - zaraza, ktora chetnie bym
    zlikwidowal, bo tylko reklamy wyswietla.
    Z drugiej - nie tylko. Czasem chce sie wlaczyc. A reklamy i tak sie
    beda wyswietlac, juz gugiel o to zadba.

    Decyzja Google co do flasha wiec z jednej strony zrozumiala, z drugiej
    .. produkt jakis taki ulomny jest.

    Decyzja o likwidacji Javy - z jednej strony zrozumiala, bo z tych
    samych przyczyn, i w ogole mniej dokuczliwa, bo malo juz tych stron z
    apletami.
    Z drugiej - troche dziwi w systemie o Jave opartym. Java niby inna,
    ale sie chwala mozliwoscia konwersji pomiedzy obiema VM.

    P.S. Na Samsungu S2 ten Wolf cos nie chodzi. A na S4 chodzi, ale grac
    sie nie da, bo klawiatury nie ma.
    Ulomny jakis ten produkt, trzeba poczekac na HTML5.1 :-)

    PPS. nowy interfejs mbanku sie otworzyl z telefonu, a drugi raz nie
    chce. ECMA/Javascript - kolejna zaraza internetu ?

    J.

  • 48. Data: 2013-11-25 12:17:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-11-23 12:02, *Trybun* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Ale jak to zrobić? Mam zainstalowanego flasha 11.1 w Andku 2.2 na
    > tablecie, ale ani w Operze ani w żadnej z innych wypróbowywanych
    > przegladarek flesh nie zaznacza swojej obecności. Teraz, niedawno
    > kupilem przystawkę do telewizora "Smart TV", opartą na Andku 4.0. Tu w
    > momencie pierwszego uruchomienia przegladarki instalator zapytał czy
    > chcę zainstalować flasha, wyraziłem zgodę, no i sie zainstalował, w tej
    > przeglądarce jest flash, natomiast w doinstalowanej Operze flesha nie
    > ma.. A więc jak go zainstalować żeby był w każdej przeglądarce?

    Tu znajdziesz najnowszego Flasha do 4.9
    http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/insta
    llers/archive/android/11.1.115.81/install_flash_play
    er_ics.apk
    Da się go zainstalowac też na wyższych wersjach systemu, ale oczywiście
    w Google Play go nie znajdziesz.
    Co do tego czy przeglądarka będzie uruchamiać flasha to już bardziej od
    niej jest uzależnione - Firefox wyświetla flasha, Opery nie używam, ale
    mogę sobie wyobrazić, że ich nie wyświetla nawet przy obecności Flasha w
    systemie.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 49. Data: 2013-11-25 12:27:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-11-21 14:38, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > ROTFL!!!!
    > Java nie działa z tego samego powodu, dla którego nie da się jechać
    > samochodem w jadącym samochodzie.

    Nie wiem z jakiego powodu nie działa, zapewne z tego powodu, że nie
    działa :) - nie zagłębiałem się detale i przyczyny tego stanu.
    Wiem, że kiedyś potrzebowałem, ale znalazłem informację, że nie działa i
    działać nie będzie. I nie zagłębiaj się w detale co jest "Javą", co
    apletem javy, co to JRE itp., bo ja się na tym nie znam i nie ma to
    żadnego znaczenia dla zadającego pytanie.
    Twój rechot miałby podstawy gdybym napisał, że działa, a tak to wygląda
    jakbyś na moje nie działa zaprotestował stanowczym - NIE DZIAŁA!!! :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 50. Data: 2013-11-25 13:10:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Dalvik_(software)